okquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo ff kijken. zit te wachten op mensen voor de videocall :/
maar is de claim dat het de oude kleur terug brengt ook waar? of is dat een fabeltje?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken het product zelf niet. maar Osmo is wel een heel goed merk voor houtbescherming buiten.
Werk inderdaad. Verder gaat één van ons naar de supermarkt moeten vandaag, grote kans dat ik dat ga doen (awwyiss, uitstapje) en verder geen idee. Half uurtje sporten, koken, m'n nagels doen en Animal Crossing, denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
nou nog steeds 3 banen burgermeesterquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je, we passen heus wel op je hoor
Ik geloof dat ze bij ons Microsoft Teams hebben, maar ik heb me er nog niet in verdiept hoe dat werkt... mijn werkzaamheden maken dat soort meetings vooralsnog niet nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gebruiken Webex. Gaat de hele dag door, die meetings
Vind je dat nodig ja?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ontlast Bitterbal een beetje
Niet fulltime. En misschien kun je het samen doen met LVDTK?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nog steeds 3 banen burgermeester
ja, heb ook weinig keuze, een ander doet het niet voor mequote:
Geloof niet dat hij zin heeft m te werken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet fulltime. En misschien kun je het samen doen met LVDTK?
Jouw vrouw verzorgt je ingewanden niet?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, heb ook weinig keuze, een ander doet het niet voor me
Nope!quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, heb ook weinig keuze, een ander doet het niet voor me
die is werken nuquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw vrouw verzorgt je ingewanden niet?
Ja ok dan snap ik het, ik smurf zelf ook erg graag.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze moet wel tijd overhouden om te smurfen.
de cavia's weigeren ook. En de juniors doen het heeeel af en toequote:
Zijn allemaal part-time baantjes. We gaan de Geile Gerbil niet de hele dag openhoudenquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij zin heeft m te werken.
En hoezo niet fulltime?
Nou ja zegquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de cavia's weigeren ook. En de juniors doen het heeeel af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |