Ben je weer aan het werk dan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, een appel in mijn tas
daar zitten ook die groeven dingetjes bijquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.gereedschapce(...)-220w-ka280k-qs.html
hier wel
Yes.3 dagen kantoor en 1 dag thuis.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je weer aan het werk dan?
Ik ga zo lekker naar de tuin, zin in!
ja daaromquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zitten ook die groeven dingetjes bij![]()
hoe weet ik dat ik het hout niet sloop met dta ding?
Zolang je gewoon egaal schuurt lijkt me dat knap als je het hout sloopt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zitten ook die groeven dingetjes bij![]()
hoe weet ik dat ik het hout niet sloop met dta ding?
en aan dat schuurpapier heb ik wle genoeg?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja daarom
Heel rustig schuren en niet te lang op 1 plek blijven
en in de groeven een fijne korrel gebruiken en niet te hard duwen
Omdat appelquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het hier nu ineens niet meer over eten?
nou ja ik heb al stukljes gesloopt met de hogedrukquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang je gewoon egaal schuurt lijkt me dat knap als je het hout sloopt.
Woensdag is mijn dag op de groep maar geloof dat er geen kinderen zijn. Ik werk wel he maar dan in de tuin. En vrijdag is mijn nieuwe kruiwagen gekomen. Aan de doos te zien hebben ze een opvouwbare voor me besteld ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yes.3 dagen kantoor en 1 dag thuis.
Have fun! Niet werken deze week?
Driekwart van dit topic gaat over klussen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het hier nu ineens niet meer over eten?
Ah Nice.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woensdag is mijn dag op de groep maar geloof dat er geen kinderen zijn. Ik werk wel he maar dan in de tuin. En vrijdag is mijn nieuwe kruiwagen gekomen. Aan de doos te zien hebben ze een opvouwbare voor me besteld ofzo.
Is dat hout dan niet gewoon rot?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik heb al stukljes gesloopt met de hogedruk
Zij jou ook.quote:
LAPOHUNT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |