Kansloze jongerequote:Op dinsdag 14 april 2020 02:05 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
SO RRY toetsenbord kapot; iets met bier over de knoppen
Aangepastquote:Op dinsdag 14 april 2020 02:05 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
SO RRY toetsenbord kapot; iets met bier over de knoppen
Die smiliey kennikniequote:Op dinsdag 14 april 2020 22:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wish You Were Sober, a song by Conan Gray on Spotify
🥴
Ah mobiele smiley dingenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is stug mijn top 10 smiley samen met : 😂🤔🙄😏😍😳🧐😘 en 🤤
Ik alleen maarquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah mobiele smiley dingen![]()
Ik fok niet mobiel
Een onschuldige, mag ik hopen?!quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een onschuldige, mag ik hopen?!
Ik Wil Bier, a song by Feestteam, DJ Timmie Tirol on Spotify
Ook niet zo hysterisch gelukkigquote:Op woensdag 15 april 2020 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zo welbespraakt en lyrisch ben ik niet
Vechten, kom danquote:Op woensdag 15 april 2020 01:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook niet zo hysterisch gelukkig
Yepquote:Op woensdag 15 april 2020 01:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Noem een plaats en een tijd en ik zal er zijn
Mysterieuze vrouw 😍quote:
Ach God, heb je hem ookquote:Op woensdag 15 april 2020 01:16 schreef kree het volgende:
Jullie nog tips met nrs die wel groove hebben maar niet de onwijs nieuwe enzo?
Lol net als elke keer. Dus maak er geen drama van. Welk nr denken jullie is voor mij nu eentje om e en op te zoeken, Geen zorgen heb spotify enzo allemaal;l betaald.quote:
Ach welnee, wat een onzin. Just me.quote:Op woensdag 15 april 2020 01:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Copycat, a song by JubyPhonic, Circus P on Spotify
[..]
Mysterieuze vrouw 😍
Oh bby, ik breng de zin in onzinquote:Op woensdag 15 april 2020 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ach welnee, wat een onzin. Just me.
quote:Op woensdag 15 april 2020 01:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh bby, ik breng de zin in onzin
For shure ik ga dit nog eens live doen met geluid en band en zangeres. Doel al weer.quote:
Kijkquote:Op woensdag 15 april 2020 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
For shure ik ga dit nog eens live doen met geluid en band en zangeres. Doel al weer.
Lekker hoorquote:
Tis allemaal niet te moeilijk mrt bladmuziek voor zover ik het hoor, Maar dat kan nog wel eens tegen vallen. Ok ik ook dirigent en bandleider met edit dan. Hmmmms moet even een iets vinden waar je het dan gaat uitvoeren enzo,quote:
Hahaha in mijn straatje vanavondquote:
Good for you.quote:Op woensdag 15 april 2020 02:59 schreef kree het volgende:
Haha gelukkig doet die spotify link het bij mij wel zo op ipad. Weet niet of iedereen anders dat kan openen. Ik heb abbo samen ff gedeeld met iemand van fok. Dus ok voor mij lukt het.
Wie? Wat?quote:Op woensdag 15 april 2020 04:03 schreef kree het volgende:
Hmmmms vraag me wel even af, moet ik meisje vragen om dat frozen nr te zingen en rest band weer enzo?
Eigenlijk denk wel beetje van wel
?
Ik weet ze doet het wss nl dan als ik het vraag. Hoeveel. Jet nit heeft, weoinog wss
Ik doe veel muzikale projectjes he, En dus wat ik dacht even met meid opnemen enzo nr van frozenquote:
Klinkt alsof jij inderdaad lol wil hebben, maar met meer dan alleen opnemen.quote:Op woensdag 15 april 2020 04:03 schreef kree het volgende:
Hmmmms vraag me wel even af, moet ik meisje vragen om dat frozen nr te zingen en rest band weer enzo?
Eigenlijk denk wel beetje van wel
?
Ik weet ze doet het wss nl dan als ik het vraag. Hoeveel nuy het heeft, weinig denk behalve hoop lol met opnemen ervan enzo.
Neen joh haha. Ze is achternichtje van mij ook nog, Maar kan wel goed zingen enzo.quote:Op woensdag 15 april 2020 04:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij inderdaad lol wil hebben, maar met meer dan alleen opnemen.
Waarom vraag je het aan ons dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
Neen joh haha. Ze is achternichtje van mij ook nog, Maar kan wel goed zingen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |