Ik heb het vaak op een ander scherm aan staan terwijl ik andere dingen aan het doen.quote:Op zondag 19 april 2020 15:04 schreef shiz het volgende:
Hoeft van mij ook niet.
't Is een blijft esports... wat geinig is voor eventjes, maar ik ga echt niet naar een virtuele 1hr+ race lopen kijken, met practice en quali duurt het nu al lang genoeg. Laat staan die endurance races, van 3... 6... 12 of 24 uur. Gisteren bij de VLN ff de start gekeken + paar ronden en de laatste 5 minuten ofzo, maar om nou geboeid toe te zitten kijken de hele tijd, neuh. Terwijl bij echte F1 en MotoGP, dan doe ik zelfs speciaal vrije dagen blocken, maak je er een thuisevent van alsof je een film kijkt, met drinken, snacks en ga je er echt voor zitten.![]()
Ik heb gisteren een tijdje onboard mee gekeken op de twitch van Sage Karam. Dat was wel leuk. Hij zat een flinke tijd vast achter een tragere concurrent, maar die bezweek uiteindelijk toch onder de druk in Karussell.quote:Op zondag 19 april 2020 15:04 schreef shiz het volgende:
Hoeft van mij ook niet.
't Is een blijft esports... wat geinig is voor eventjes, maar ik ga echt niet naar een virtuele 1hr+ race lopen kijken, met practice en quali duurt het nu al lang genoeg. Laat staan die endurance races, van 3... 6... 12 of 24 uur. Gisteren bij de VLN ff de start gekeken + paar ronden en de laatste 5 minuten ofzo, maar om nou geboeid toe te zitten kijken de hele tijd, neuh. Terwijl bij echte F1 en MotoGP, dan doe ik zelfs speciaal vrije dagen blocken, maak je er een thuisevent van alsof je een film kijkt, met drinken, snacks en ga je er echt voor zitten.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 19:06 schreef shiz het volgende:
En na de pro simmers, nu ook de rest erbij.
Ook op Ziggo en Twitch:
En hendig sjieke multitwitch http://multitwitch.tv/formula1/gr63
Ook Sainz erbij!Norris 'hoping to actually take part this week'
Jaquote:Op zondag 19 april 2020 19:26 schreef F1gamer het volgende:
Ik krijg nu oprah winfrey gevoel,
[ afbeelding ]
Net zo'n slecht Internet als al die Britse darters die niet mee kunnen doen met Darts at Homequote:
Throw it in the bin, mate!quote:Op zondag 19 april 2020 19:31 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Lando, Max zijn advies opvolgt.
Dat had hij gedaan (game uninstalled), maar hij zou gisteren meedoen aan Race for the world. En die zou ook gereden worden in F1 2019.quote:Op zondag 19 april 2020 19:31 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Lando, Max zijn advies opvolgt.
Eensquote:Op zondag 19 april 2020 19:51 schreef Starflyer het volgende:
Regie en commentaar is waardeloos. De interessante inhaalacties worden niet gezien en niet herhaald.![]()
Dat doen ze bij iRacing en rFactor toch een stuk beter
Dus eigenlijk een goede afspiegeling van de werkelijkheid.quote:Op zondag 19 april 2020 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens
Wat een farce
En het regent straffen. Maar LEC een andere wagen bestijgt en uiteindelijk dwars door iemand heen rijdt: noppes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |