Staat eerder in dit topic.quote:
All Star en Legends Racequote:Op zaterdag 18 april 2020 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja staan 8 links ofzo, welke moet ik hebben chef
quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze? https://www.twitch.tv/rfactorlive
Ja da's dezelfde. Kijk liever via Twitch. Die Mclaren M23 zien er trouwens uit als kinderautotjesquote:
Je kan zoals Villeneuve doen met een controllerquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
Maat van mij en ik willen trouwens ook gaan simracen, maar het is niet echt instapvriendelijk als ik die prijzen van die sturen etc bekijk goeiendag
Nah dat doe ik al met F1 2019 is het toch net niet. Beetje fatsoenlijke setup kost toch al snel 2.000 euro incl stoel etc. Ik zie gasten van 15-16 rijden in zulke setups, rijke ouders i guessquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je kan zoals Villeneuve doen met een controller
Of goed in sparenquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nah dat doe ik al met F1 2019 is het toch net niet. Beetje fatsoenlijke setup kost toch al snel 2.000 euro incl stoel etc. Ik zie gasten van 15-16 rijden in zulke setups, rijke ouders i guess
Ik heb een Playseat Challenge en Logitech G29 voor zo'n ¤ 500,-quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nah dat doe ik al met F1 2019 is het toch net niet. Beetje fatsoenlijke setup kost toch al snel 2.000 euro incl stoel etc. Ik zie gasten van 15-16 rijden in zulke setups, rijke ouders i guess
G29 heb ik ook gehad. Ik wil een Fanatecquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb een Playseat Challenge en Logitech G29 voor zo'n ¤ 500,-
Ik heb een Logitech G29. Daar reed Vandoorne tot voor kort ook mee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
Maat van mij en ik willen trouwens ook gaan simracen, maar het is niet echt instapvriendelijk als ik die prijzen van die sturen etc bekijk goeiendag
Ja ik zei al heb ik ook gehad vond het niet heel bijzonder tbh. Komt waarschijnlijk omdat ik tijd geleden weleens zon Fanatec heb getest.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:27 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik heb een Logitech G29. Daar reed Vandoorne tot voor kort ook mee.
Was laatst eens bij Mediamarkt in een superaanbieding 177,- EUR.
Zijn er ook Technische keuringen op de Pc's waar er mee gereden gaat worden?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tamelijk bizar dat Verstappen ook teringgoed is in dat simracen trouwens
Volgens mij zijn die head-to-head races de vervanger van de "Not the ... GP".quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:14 schreef shiz het volgende:
Veloce Esports doet nu head to heads (o.a. Norris, Latifi, Delétraz etc) op YT/Twitch.
Morgen natuurlijk 'The Not GP'.
Beetje jammer wel, ik vind die head to heads geen reet aan. 10 minuten gelul over 1,5 minuut rijden.quote:Op zondag 19 april 2020 12:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die head-to-head races de vervanger van de "Not the ... GP".
Ze heten in ieder geval #NotTheGP Versus.
Vanavond is wel de Virtual Chinese GP.
28 ronden, dus 50%.quote:Op zondag 19 april 2020 13:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Beetje jammer wel, ik vind die head to heads geen reet aan. 10 minuten gelul over 1,5 minuut rijden.
Die van vanavond is een volledige raceafstand aan de titel van de stream te zien
https://www.formula1.com/(...)lU4rc0elNjo7jqL.htmlquote:The broadcast which will be available on F1.com, the official Formula 1 YouTube, Twitch, Weibo and Facebook channels, is expected to run for 1 hour 30 minutes, with a qualifying period where grid positions will be determined based on the drivers’ fastest lap time, followed by a 28-lap race.
En dat wel full race noemenquote:Op zondag 19 april 2020 14:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
28 ronden, dus 50%.
[..]
https://www.formula1.com/(...)lU4rc0elNjo7jqL.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |