en die vrouwen die niet antwoorden zijn cockteasers..quote:Op maandag 13 april 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan weet je toch al dat je een suf schaap treft in plaats van een hongerige tijger?
Fun met fundaquote:
Ik ben wat ouderwets, mannen zijn toch de jagers en een beetje man vind het niet prettig andersom.quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
heb trouwens ook regelmatig betaald
ook 1 keer om van een date af te komen. hij ging naar het toilet en toen heb ik snel afgerekend
quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad? Breda
2. Pizza of macaroni? Pizza
3. Je leukste ervaring in 2019? Rondreis Roemenië
4. Zwart of wit ondergoed? Zwart
5. Trump of Poetin? Putin
6. Waar ben je het meest trots op? Uhm
7. Milieu of economische voorspoed? Milieu
8. Vlees of vis? Vlees
9. Zou je ooit een rode bank kopen? Nee
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet? Nee
ja maar je kan als vrouw toch ook laten zien dat je iemand graag wilt zien.quote:Op maandag 13 april 2020 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wat ouderwets, mannen zijn toch de jagers en een beetje man vind het niet prettig andersom.
geen buurgnoomhuis is geen optiequote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fun met funda![]()
Heb je alleen zij-gnomen of 1 zij-gnoom dan verleg je dat wel weer tot helemaal geen gnomen willen hebben. gnomen
Meeste mannen "ruiken" dit wel en voelen dat perfect aan zonder dat je als een naaktslak op hem zit te kronkelen.quote:Op maandag 13 april 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je kan als vrouw toch ook laten zien dat je iemand graag wilt zien.
wat een onzinquote:Op maandag 13 april 2020 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mannen "ruiken" dit wel en voelen dat perfect aan zonder dat je als een naaktslak op hem zit te kronkelen.
quote:Op maandag 13 april 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar wel dan maar kies ik toch nog liever voor een zij of onder gnoom
quote:Op maandag 13 april 2020 17:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]Dan kan je misschien ook een echte tuingnoom aanschaffen en al je plantjes in de grond stoppen
quote:Op maandag 13 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Eerste plattegrond van Foqueville. Zoals je ziet nog genoeg ruimte om huizen en andere zaken te bouwen. Waar wil iedereen wonen? Wat mist er nog?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |