ben erg benieuwd naar de cijfers van as woensdagquote:Op maandag 13 april 2020 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
Positief geteste personen
26.551* (+964)
Ziekenhuisopnames 8.729
(+147)
Overleden personen
2.823** (+86)
Jaap
Die man is drukker bezig met tweeten dan met het leiden van een crisis.quote:Op maandag 13 april 2020 13:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://thehill.com/homen(...)or-fauci-to-be-fired
Nee.quote:Op maandag 13 april 2020 14:03 schreef DireStraits7 het volgende:
Worden die moderators nou iedere keer getagd wanneer er een nieuw draadje komt?
En dan nog zeggen dat ze geen contact met haar familie wil opnemen want die zouden zich alleen maar doodongerust maken. Maar wel filmpje maken en op social media neer pleuren.quote:
ik denk dat ze eerder kijken naar de cijfers van de IC beddenquote:Op maandag 13 april 2020 14:03 schreef Grishenko_ het volgende:
Deze verdere afdaling gaat versoepeling betekenen
Je snapt wel dat je door dit soort kortzichtigheid mensenlevens in gevaar brengt?quote:Op maandag 13 april 2020 14:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja laten we een stel lokale ambtenaren laten beslissen over wat wij als vrije mensen wel en niet mogen doen.
Wees eens blij dat niet in staat leven waar iedereen verplicht binnen moet zitten.
Slechte zaak, zet gewoon wat mensen aan de deur die max x aantal mensen binnen laten. Of werk ook met karretjes ofzo.quote:Op maandag 13 april 2020 13:47 schreef Donna het volgende:
Welkoop hier is bewust nu op zondag (en vandaag dus ook) dicht om funshopping te voorkomen. Ik weet niet of het landelijk is, maar vind het erg slim.
Mijn schoonzusje werkt er en het is niet normaal druk al wekenlang.
Lekker naar de bouwmarkt met de andere halvetammen!quote:Op maandag 13 april 2020 14:03 schreef Grishenko_ het volgende:
Of gooi hem voor vandaag gewoon lekker dicht.quote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef ludovico het volgende:
Slechte zaak, zet gewoon wat mensen aan de deur die max x aantal mensen binnen laten. Of werk ook met karretjes ofzo.
Precies, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Slechte zaak, zet gewoon wat mensen aan de deur die max x aantal mensen binnen laten. Of werk ook met karretjes ofzo.
Yes. In juli/augustus kunnen we weer het terras op!quote:Op maandag 13 april 2020 14:03 schreef Grishenko_ het volgende:
Die ook dalende zijn richting 1150, terwijl wij nu 2400 bedden al hebben opgesteldquote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat ze eerder kijken naar de cijfers van de IC bedden
Want?quote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Of gooi hem voor vandaag gewoon lekker dicht.
quote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Yes. In juli/augustus kunnen we weer het terras op!
Vanaf juli zullen bioscopen en sportscholen weer open kunnen. Yes! 😀😀👌
Beetje laat vriend. Heb in juni eerste festival @grapperhausquote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Yes. In juli/augustus kunnen we weer het terras op!
Vanaf juli zullen bioscopen en sportscholen weer open kunnen. Yes! 😀😀👌
Wat is er mis mee om naar bouwmarkten te gaan?quote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Lekker naar de bouwmarkt met de andere halvetammen!
En dan over een 2 maanden zeggen, hebben we ons zo zorgen gemaakt over dit virus.quote:Op maandag 13 april 2020 14:06 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Die ook dalende zijn richting 1150, terwijl wij nu 2400 bedden al hebben opgesteld
Dat is zeker zo, maar deze cijfers zijn ook wel beter dan die van vorige maanden, en die van gister beter dan die van de vorige zondag.quote:Op maandag 13 april 2020 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima cijfers, al vrees ik een beetje voor het weekend-effect.
Je kunt de meest hardleerse mensen ook preventief in de knieën schieten, dan weet je zeker dat ze binnen blijvenquote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef DireStraits7 het volgende:
Precies, zo moeilijk is het allemaal niet.
Hoe meer er dicht gaan, hoe meer mensen naar de andere zaken gaan. Of hoe drukker het op andere dagen is.
Misschien volgens jouw beeld, maar vanuit de overheid is in mijn ogen gelukkig besloten dat we nu nog enige vorm van vrijheid hebben ipv iedereen thuis op te sluiten.quote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Arkai het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je door dit soort kortzichtigheid mensenlevens in gevaar brengt?
En die dalen ook al een aantal dagen.quote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat ze eerder kijken naar de cijfers van de IC bedden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |