abonnement Unibet Coolblue
pi_192595632
Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar herkenning. Een steunpunt. Het delen van leed. Gedeelde smart is halve smart. Enzo.

Daarom ben ik dus op zoek naar lotgenoten, die ook een buitenlandse partner hebben waar zij op dit moment niet bij kunnen zijn in verband met de gesloten grenzen. Ik zal aftrappen met mijn verhaal:

Mijn vriendin is Oekraiens, en is momenteel voor een jaar aan het werk in Abu Dhabi. De oorspronkelijke planning was dat zij 2 april jl. voor 10 dagen hierheen gekomen zal zijn. Had haar vandaag weer op het vliegtuig teruggezet. Maar helaas. En da's hard natuurlijk. Maar we prijzen ons heel gelukkig dat we de luxe hebben gehad dat ik 16 december t/m 18 februari bij haar geweest ben in Abu Dhabi :)

Kijk, heus is het te overleven als je weet dat je even zonder elkaar moet. Maar de onzekerheid vreet je op, dat je niet weet wanneer je elkaar weer kan ontmoeten.

Wij leven nu maar van dag tot dag en proberen het beste van de tijd te maken. Spelletjes via Skype, samen film kijken, romantisch diner via Skype, etc. etc ;)

Alvast bedankt voor jullie verhalen en hopelijk kunnen we elkaar een beetje steunen :)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 april 2020 @ 13:30:03 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192595792
Vriendin woont in Brazilië, dus ja, zelfde verhaal verder. Begin januari hebben we elkaar voor het laatst gezien, haar ticket om hier weer naartoe te komen (17 mei, ze zou dan weer een dikke maand blijven) is afgelopen week geannuleerd. Een maandje opschuiven kan nog, veel langer niet, want in augustus en september is ze aan het reizen voor wedstrijden. Dan blijven oktober en november over, maar ze mag 90 dagen in Europa blijven en wil ivm wedstrijden tot en met maart in Europa zijn, dus kan ze pas in december deze kant op (en niet gelijk naar Nederland).

Gedoe.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192595955
Klote te horen :( En hoe gaan jullie hier mee om als ik vragen mag?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 april 2020 @ 13:50:15 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192596081
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:42 schreef Bessensap het volgende:
Klote te horen :( En hoe gaan jullie hier mee om als ik vragen mag?
Wat vaker videobellen dan anders en verder vooral wachten en voor zover dat in deze tijd kan je normale leven leiden :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 13 april 2020 @ 14:23:26 #5
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_192596673
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat vaker videobellen dan anders en verder vooral wachten en voor zover dat in deze tijd kan je normale leven leiden :+
+ de frustratie eruit lopen waarschijnlijk. Daarom zet jij dus van die top tijden neer ;)

Sterkte allebei. Erg vervelende situatie. Stel dat ze pas in december deze kant op kan komen, dan heb je haar bijna een vol jaar niet gezien ;(. Afgezien van de webcam natuurlijk, wat ook heel echt kan voelen.
pi_192599557
Ken je dit topic al ts? R&P / Vriend/vriendin in het buitenland #13 Niet het meest actieve topic, maar misschien trekt het weer aan als er weer wat vaker in gepost wordt..

Ik zie om me heen hoe moeilijk het kan zijn en wens jullie sterkte en snelle duidelijkheid toe :*
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 april 2020 @ 20:24:32 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192602650
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:23 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

+ de frustratie eruit lopen waarschijnlijk. Daarom zet jij dus van die top tijden neer ;)

Sterkte allebei. Erg vervelende situatie. Stel dat ze pas in december deze kant op kan komen, dan heb je haar bijna een vol jaar niet gezien ;(. Afgezien van de webcam natuurlijk, wat ook heel echt kan voelen.
Ik zou mijn mogelijkheid om het eruit te lopen graag overdragen aan haar, zij moet zich komende winter immers zo'n beetje voor de Olympische Spelen gaan plaatsen en ze kan nu nauwelijks trainen :P

@Bessensap Wat is voor jullie nu de bedoeling, even afwachtend hoe dit zich af gaat spelen natuurlijk. Zij komt naar jou of jij weer naar haar?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192606060
We willen binnenkort de MVV procedure gaan starten, want het is sowieso de bedoeling dat zij in NL komt wonen bij mij. Maar ook die lopen natuurlijk allerlei vertragingen op. Dus beter op tijd indienen, dan zitten en afwachten.

Nog steeds hebben wij de hoop dat zij binnenkort hierheen kan komen, voor 1 of 2 weekjes. Moet haar nog voorstellen aan m'n ouders ;) Maar als dat niet kan, en ik kan wel naar haar, dan ga ik natuurlijk naar haar. Of we spreken ergens af waar we uberhaupt de mogelijkheid hebben elkaar te zien. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkst.

Ons doel is om haar einde van dit jaar in NL te hebben :) Binnenkort gaat ze het civil exam afleggen in Dubai, daarna kunnen we de MVV aanvraag doen. Totaal geen idee natuurlijk wanneer ze dat exam kan doen, want consulaten zijn ook dicht vooralsnog. Wel is ze druk Nederlands aan het studeren.

We hebben elkaar vorig jaar, geheel random en onverwacht, ontmoet op internet. En zoals dat gaat, maandenlang hele dagen gechat, geskypt enzovoort. Hele speciale band, liefde op eerste gezicht, nooit zo gevoeld, bla bla. Je kent het wel :P Toen elkaar van de zomer ontmoet: de reden van de online ontmoeting, was dat ik die zomer met de motor een trip door oost Europa ging maken. Lang verhaal kort, zij heeft mij opgewacht bij de grens van Oekraine (daar komt ze vandaan) na een 10 uur durende busreis voor haar en we zouden een paar dagen met elkaar optrekken. Uiteindelijk hebben we voor haar een helm gekocht en heeft ze bijna 5 weken met mij achterop meegereden door heel oost Europa (Oekraine - Moldavië - Roemenië - Slowakije - Polen) *; Daarna in oktober nog een 10-daagse vakantie in Wenen gehad, waar we konden verblijven bij een vriend van mij. Daarna is ze voor een jaar naar Abu Dhabi vertrokken om te werken, om geld te sparen voor hier in NL. Afgelopen december ben ik 8 weken bij haar geweest daar :) Dat is ons verhaal ;)
pi_192606091
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:15 schreef Bessensap het volgende:
Maar de onzekerheid vreet je op, dat je niet weet wanneer je elkaar weer kan ontmoeten. ze uit elkaar getrokken wordt door een ander
Fixed. Geen dank. Succes. ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192606099
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2020 23:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Fixed. Geen dank. Succes. ;(
Mand.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 april 2020 @ 23:41:41 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192606145
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:34 schreef Bessensap het volgende:
We willen binnenkort de MVV procedure gaan starten, want het is sowieso de bedoeling dat zij in NL komt wonen bij mij. Maar ook die lopen natuurlijk allerlei vertragingen op. Dus beter op tijd indienen, dan zitten en afwachten.

Nog steeds hebben wij de hoop dat zij binnenkort hierheen kan komen, voor 1 of 2 weekjes. Moet haar nog voorstellen aan m'n ouders ;) Maar als dat niet kan, en ik kan wel naar haar, dan ga ik natuurlijk naar haar. Of we spreken ergens af waar we uberhaupt de mogelijkheid hebben elkaar te zien. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkst.

Ons doel is om haar einde van dit jaar in NL te hebben :) Binnenkort gaat ze het civil exam afleggen in Dubai, daarna kunnen we de MVV aanvraag doen. Totaal geen idee natuurlijk wanneer ze dat exam kan doen, want consulaten zijn ook dicht vooralsnog. Wel is ze druk Nederlands aan het studeren.

We hebben elkaar vorig jaar, geheel random en onverwacht, ontmoet op internet. En zoals dat gaat, maandenlang hele dagen gechat, geskypt enzovoort. Hele speciale band, liefde op eerste gezicht, nooit zo gevoeld, bla bla. Je kent het wel :P Toen elkaar van de zomer ontmoet: de reden van de online ontmoeting, was dat ik die zomer met de motor een trip door oost Europa ging maken. Lang verhaal kort, zij heeft mij opgewacht bij de grens van Oekraine (daar komt ze vandaan) na een 10 uur durende busreis voor haar en we zouden een paar dagen met elkaar optrekken. Uiteindelijk hebben we voor haar een helm gekocht en heeft ze bijna 5 weken met mij achterop meegereden door heel oost Europa (Oekraine - Moldavië - Roemenië - Slowakije - Polen) *; Daarna in oktober nog een 10-daagse vakantie in Wenen gehad, waar we konden verblijven bij een vriend van mij. Daarna is ze voor een jaar naar Abu Dhabi vertrokken om te werken, om geld te sparen voor hier in NL. Afgelopen december ben ik 8 weken bij haar geweest daar :) Dat is ons verhaal ;)
Dat gaat allemaal mooi snel dan, hopen dat het lukt en ze bijvoorbeeld volgend jaar hier al zou kunnen wonen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 april 2020 @ 23:42:07 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192606149
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2020 23:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Fixed. Geen dank. Succes. ;(
Dat is voor onzekere mensjes wel een probleem, denk ik.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192606160
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2020 23:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is voor onzekere mensjes wel een probleem, denk ik.
Zou kunnen, geen idee, misschien kan TS er zijn mening over geven :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 13 april 2020 @ 23:51:04 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192606226
- nergens voor nodig -

[ Bericht 89% gewijzigd door CoolGuy op 14-04-2020 09:18:24 ]
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')