ik heb wel een boot met een kraan die dat ding kan tillenquote:Op maandag 13 april 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, hoe gaan we dat treintje kapen?
Hebben toch ook machinisten om die reden harakiri gepleegdquote:Op maandag 13 april 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wordt vanaf 3 minuten vertraging excuses aangeboden via de intercom, en je wordt ook om de zoveel minuten op de hoogte gebracht van de actuele vertraging dan.
hebben ze zichzelf voor de trein geworpen?quote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hebben toch ook machinisten om die reden harakiri gepleegd
Dan zou NS geen machinisten overhoudenquote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat vertelt het verhaal dan weer nietquote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben ze zichzelf voor de trein geworpen?
Volgens mij is er geen water bij de Efteling, maar verder goed ideequote:Op maandag 13 april 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb wel een boot met een kraan die dat ding kan tillen
Ik zat op de Saipem7000 en de Balder. Man wat een kranen.quote:Op maandag 13 april 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb wel een boot met een kraan die dat ding kan tillen
Dat punctuele en stipte van de Japanse samenleving is echt een natte droom voor autisten, die krijgen daar echt rust door in het hoofd, ik raak er juist recalcitrant van.quote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zetten er wielen onderquote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen water bij de Efteling, maar verder goed idee
Neequote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou NS geen machinisten overhouden
die 60 tonners van ons moeten dat locje wel kunnen hijsenquote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik zat op de Saipem7000 en de Balder. Man wat een kranen.
Dan is het makkelijker om een paar paddestoelen te kraken en Foqueville in de Efteling te stichtenquote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een heel levendige droom gehad dat dat ding amfibisch wasquote:
Of iets zoeken wat dat bootje weer kan tillen?quote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is het makkelijker om een paar paddestoelen te kraken en Foqueville in de Efteling te stichten
Speelgoedlocje.quote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die 60 tonners van ons moeten dat locje wel kunnen hijsen
Ik ga echt niet in een paddenstoeltje wonenquote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is het makkelijker om een paar paddestoelen te kraken en Foqueville in de Efteling te stichten
Valt niet op, een boot die over de snelweg rijdt met een trein erop. Denk dat we kunnen beginnenquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel eens een heel levendige droom gehad dat dat ding amfibisch was
quote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of iets zoeken wat dat bootje weer kan tillen?
Sprookjesbos is wel wat voor jou en je haremquote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga echt niet in een paddenstoeltje wonen
quote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt niet op, een boot die over de snelweg rijdt met een trein erop. Denk dat we kunnen beginnen
Fata Morgana dan?quote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga echt niet in een paddenstoeltje wonen
nee precies.. 140x30 meterquote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt niet op, een boot die over de snelweg rijdt met een trein erop. Denk dat we kunnen beginnen
quote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sprookjesbos is wel wat voor jou en je harem
spoorwegpolitiequote:Op maandag 13 april 2020 11:07 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht ik was Foqueville's politieagente. Volgens mij moet ik niet meedoen aan een treinroof dan
Dat is wel een grensgevalletjequote:Op maandag 13 april 2020 11:07 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht ik was Foqueville's politieagente. Volgens mij moet ik niet meedoen aan een treinroof dan
quote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sprookjesbos is wel wat voor jou en je harem
quote:Op maandag 13 april 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Lekker in Droomvlucht hitsige elfjes vangen en zwoele olijfkleurige dames schaken in de Fata Morgana
Dat ken ik nietquote:Op maandag 13 april 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het onhandige schaap, was dat ook niet een sprookje?
En vervolgens de pan in bij Monsieur Canibale?quote:Op maandag 13 april 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Lekker in Droomvlucht hitsige elfjes vangen en zwoele olijfkleurige dames schaken in de Fata Morgana
@Dr_Flash? @bitterbal?quote:Op maandag 13 april 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie wordt de stationsbeheerder? En welke winkels/eetgelegenheden komen er?
we zijn niet met genoeg om dit allemaal te regelen hoorquote:Op maandag 13 april 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ditquote:Op maandag 13 april 2020 11:13 schreef Nick1975 het volgende:
God, echt al heel lang niet in de Efteling geweest.
Restaurant De Gelukkige Gerbil, bitterbal doet de bediening en Karzai staat in de keukenquote:Op maandag 13 april 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik 2 keer in 2019quote:Op maandag 13 april 2020 11:13 schreef Nick1975 het volgende:
Ik ga voor het sprookjesbos.quote:Op maandag 13 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ga in het Spookslot resideren, count me in
Ik ook niet, denk dat het al zeker 20-25 jaar geleden isquote:Op maandag 13 april 2020 11:13 schreef Nick1975 het volgende:
Dat lijkt mij wel een leuk bijbaantjequote:Op maandag 13 april 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb al de gelukkige gerbil, catering in de trein.
Broodjes gezondquote:Op maandag 13 april 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een leuk bijbaantje
Wat zijn je voorkeuren? Raclette, kaasfondue?
Ik was er vorig jaar nogquote:Op maandag 13 april 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk dat het al zeker 20-25 jaar geleden is
Sorry ik bedoelde Febo.quote:Op maandag 13 april 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
op stations hoor je vette dingen te eten
Prostitutie is niet toegestaan in Foqueville oude zeemanquote:Op maandag 13 april 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en Uitstraling heeft de geile gerbil zeker? de lokale 'herenclub'.
Wat is dit nou weer voor een onzin?quote:Op maandag 13 april 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
op stations hoor je vette dingen te eten
Ja, dat wordt een attractie op zich, die blije draaitolquote:
Een herenclub is geen hoerenclubquote:Op maandag 13 april 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prostitutie is niet toegestaan in Foqueville oude zeeman
quote:Op maandag 13 april 2020 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een attractie op zich, die blije draaitol![]()
quote:Op maandag 13 april 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin?
Dan kan hij spelen met mijn fictieve Ierse setters Tommy & Tuppencequote:Op maandag 13 april 2020 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een attractie op zich, die blije draaitol![]()
Zie je wel dat ik er geen verstand van hebquote:Op maandag 13 april 2020 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een herenclub is geen hoerenclub
waar het hart van vol is..
Gebakken vis.quote:Op maandag 13 april 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wil een chique stationsrestauratie?quote:Op maandag 13 april 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo je kunt van mij wel twee echte honden krijgen dan hoor, beetje de burgemeester omkopen is nog nooit iemand slechter van geworden.quote:Op maandag 13 april 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kan hij spelen met mijn fictieve Ierse setters Tommy & Tuppence
Een AH To Go zou ook wel praktisch zijn. Of krijgt ons dorp zijn eigen Auchan hypermarket?quote:Op maandag 13 april 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
we doen gewoon een kiosk, febo. stabucks, la place en burger king ineen.
Ja man, beetje a la Oriënt Express in 1880.quote:Op maandag 13 april 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wil een chique stationsrestauratie?
oh we hebben ng helemaal geen supermarktquote:Op maandag 13 april 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een AH To Go zou ook wel praktisch zijn. Of krijgt ons dorp zijn eigen Auchan hypermarket?
Ik ben niet omkoopbaarquote:Op maandag 13 april 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo je kunt van mij wel twee echte honden krijgen dan hoor, beetje de burgemeester omkopen is nog nooit iemand slechter van geworden.
Zelfs de politieagente doet meequote:Op maandag 13 april 2020 11:20 schreef mschol het volgende:
treinen jatten, efteling overnemen...
volgens mij moet ik maar alvast de AIVD inlichten.. kan nooit goed aflopen dit
Staat genoteerd, ik hou het in m’n achterhoofd voor als jullie niet genoeg thuisblijven tijdens een pandemiequote:Op maandag 13 april 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)sten-op-bonaire.html
Indonesische politie jaagt mensen terug naar huis met 'spoken'
In een dorp op het Indonesische eiland Java zet de politie 'spoken' in om dorpelingen bang te maken, zodat ze thuis blijven en niet de straat op gaan. Agenten dragen witte gewaden en zijn als spook geschminkt. Als ze in het donker langs de weg staan, rennen de voorbijgangers snel weg.
Volgens het hoofd van de lokale politie zijn veel dorpsbewoners nog niet doordrongen van het gevaar van het coronavirus en hebben ze hun levensstijl nog niet aangepast. Sinds de politie de spoken inzet, zou het een stuk rustiger zijn op straat.
Filmpje in de link
ga je dan als spookquote:Op maandag 13 april 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat genoteerd, ik hou het in m’n achterhoofd voor als jullie niet genoeg thuisblijven tijdens een pandemie
Doe geen moeite, AIVD staat bij mij op de payroll.quote:Op maandag 13 april 2020 11:20 schreef mschol het volgende:
treinen jatten, efteling overnemen...
volgens mij moet ik maar alvast de AIVD inlichten.. kan nooit goed aflopen dit
Als het maar geen pauper LIDL gaat wordenquote:Op maandag 13 april 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh we hebben ng helemaal geen supermarkt
Daar deed ik in Boedapest best graag boodschappenquote:Op maandag 13 april 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het maar geen pauper LIDL gaat worden
Lidl heeft lekkere verse broodjes voor geen geld hoorquote:Op maandag 13 april 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het maar geen pauper LIDL gaat worden
quote:Op maandag 13 april 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lidl heeft lekkere verse broodjes voor geen geld hoor
Ik zie toch echt meer in een ouderwetse Duitse ambachtelijke bakkerijquote:Op maandag 13 april 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Afgebakken door een shabby type hierquote:Op maandag 13 april 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ineens zo'n wolk tomatenpureequote:Op maandag 13 april 2020 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was vet geweest als ie nog klem was komen te zitten
quote:Op maandag 13 april 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie toch echt meer in een ouderwetse Duitse Belgische ambachtelijke bakkerij
Ok, dat is inderdaad een goed ideequote:Op maandag 13 april 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie toch echt meer in een ouderwetse Duitse ambachtelijke bakkerij
Ik ben voorquote:Op maandag 13 april 2020 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, dat is inderdaad een goed idee@:Budapestenaar, kaiserbroodjes
In Tokyo zat ik schuin tegenover een Duitse bakker, alle bakkers zijn daar Duits trouwens inclusief Duitse marsmuziek in de ochtend en dirndls, echt serieus de hemel was datquote:Op maandag 13 april 2020 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, dat is inderdaad een goed idee@:Budapestenaar, kaiserbroodjes
quote:Op maandag 13 april 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed, Bitterbal heeft Duitse roots. Die hijsen we in een dirndl en mag ‘s morgens om drie uur broodjes gaan bakken.
*Noteert.
Moeten we wel een goede rookmelder hebben in de bakkerij.
serieus jongens.quote:Op maandag 13 april 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed, Bitterbal heeft Duitse roots. Die hijsen we in een dirndl en mag ‘s morgens om drie uur broodjes gaan bakken.
*Noteert.
Haar borsten lenen zich wel uitermate goed voor dit schone tafereeltjequote:Op maandag 13 april 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
*Noteert.
Als jij vrij bent gebeuren er alleen maar ongelukkenquote:Op maandag 13 april 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
serieus jongens.
- de gelukkige gerbil
- catering in de trein
- bakkerij
MAG IK OOK NOG VRIJ
quote:Op maandag 13 april 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
serieus jongens.
- de gelukkige gerbil
- catering in de trein
- bakkerij
MAG IK OOK NOG VRIJ
quote:Op maandag 13 april 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij vrij bent gebeuren er alleen maar ongelukken
is er ook een ziektewetuitkering voor burn outs?quote:Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zou het er nu nog even van nemen.
Ik moet nog een half uur wachten voordat ik brood kan kopen. Echt trek om te eten nu.quote:Op maandag 13 april 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
Moet zo de werkplaats eigenlijk eens aan kant gaan brengen
quote:Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarvan akte. Uitstraling als je de winkel binnenloopt kun je een nachtje de cel in, just fyi
Kom je bij mij op de sofa, help ik je zo weer op de beenquote:Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er ook een ziektewetuitkering voor burn outs?
Ja met carnaval wel gezienquote:Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mannen en dirndls zijn idd een stuk minder
Ach, het is een klein clubje, aan 30 kaiserbroodjes hebben we wel genoeg johquote:Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er ook een ziektewetuitkering voor burn outs?
uhuhquote:Op maandag 13 april 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je bij mij op de sofa, help ik je zo weer op de been
Met of zonder handboeien?quote:Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarvan akte. Uitstraling als je de winkel binnenloopt kun je een nachtje de cel in, just fyi
Streng hoorquote:Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
morgen idd weer werken, men heeft 4 dagen thuis gezeten en vrij geweest dus zal wel weer madnessmayham wordenquote:
Ik had even een rare MI, maar je hebt het gelukkig over petanquequote:Op maandag 13 april 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kun je weldoen maar wie gaat er dan ballen gooien met je?
De heilige dorpssportquote:Op maandag 13 april 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had even een rare MI, maar je hebt het gelukkig over petanque
Oooh ik wil die wijngaard ook wel bestieren, net iets voor mijquote:Op maandag 13 april 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zin inLekker in het ondergaande zonnetje met een glaasje Chateau Foqueville
wordt dan eerder Chateau Migraine..quote:Op maandag 13 april 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ik wil die wijngaard ook wel bestieren, net iets voor mij![]()
Ik zet ook wel vijf appelbomen neer voor jouw appelvrouwenlimonade.quote:Op maandag 13 april 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wordt dan eerder Chateau Migraine..
NEEquote:Op maandag 13 april 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:bitterbal, kun je een beetje plukken?
Ik doe mee. Ik heb die kunst wel een beetje afgekeken in Hongarijequote:Op maandag 13 april 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:bitterbal, kun je een beetje plukken?
Nee hoor, Fles is nu met leuke dingen bezigquote:
O, ik dacht dat je standby stond of zoquote:Op maandag 13 april 2020 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, Fles is nu met leuke dingen bezig
Ik heb al 3 banen nuquote:Op maandag 13 april 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Burgemeester? is dit geen gevalletje burgerlijke ongehoorzaamheid?
Ja doen wequote:Op maandag 13 april 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe mee. Ik heb die kunst wel een beetje afgekeken in Hongarije
buffelbalquote:Op maandag 13 april 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
jullie allemaal maar chillen en bitterbal die buffelt wel he
nee dat doe jij alleenquote:Op maandag 13 april 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je standby stond of zo
Ik ben ook druk in de weer met lintjes doorknippen hoorquote:Op maandag 13 april 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
En als de avond valt en iedereen zijn buikje vol heeft moet je ook nog eens optreden op het dorpsplein.quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook druk in de weer met lintjes doorknippen hoor
Ja inderdaad. Hij heeft net nog het lintje van m’n bikini doorgeknipt.quote:Op maandag 13 april 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook druk in de weer met lintjes doorknippen hoor
quote:Op maandag 13 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als de avond valt en iedereen zijn buikje vol heeft moet je ook nog eens optreden op het dorpsplein.
Jij bent wel een geile politieagentequote:Op maandag 13 april 2020 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij heeft net nog het lintje van m’n bikini doorgeknipt.
Is dat @bitterbal in d'r vorige incarnatie?quote:Op maandag 13 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als de avond valt en iedereen zijn buikje vol heeft moet je ook nog eens optreden op het dorpsplein.
quote:Op maandag 13 april 2020 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij heeft net nog het lintje van m’n bikini doorgeknipt.
Hij zei dat dat normaal was voor mensen die nieuw in het dorp waren, lintje doorknippen.quote:Op maandag 13 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent wel een geile politieagente
Nee is een opname van haar hippe optreden vorige week.quote:Op maandag 13 april 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat @:bitterbal in d'r vorige incarnatie?
Ssstquote:Op maandag 13 april 2020 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zei dat dat normaal was voor mensen die nieuw in het dorp waren, lintje doorknippen.
hoe dan?quote:Op maandag 13 april 2020 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
@:Bitterbal ik heb wel eens zaaipotjes gemaakt van lege wc rollen, super makkelijk en veel beter dan plastic potjes zonder gaten in de bodem. En het voordeel is dat je ze met zaaipotje en al weer in een grotere pot kan zetten als dat nodig is. Dan hoef je ze er dus niet uit te halen waarmee je weer kans heb de wortels te slopen.
Ik geef hem groot gelijk ook al moet ik dit promiscue gedrag publiekelijk uiteraard afkeuren als dorpspsycholoog en hoeder der moraal en zedelijkheid.quote:Op maandag 13 april 2020 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zei dat dat normaal was voor mensen die nieuw in het dorp waren, lintje doorknippen.
Denk dat Fles nog wel een leeg rolletje of 500 heeft liggen ook, win win.quote:Op maandag 13 april 2020 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
@:Bitterbal ik heb wel eens zaaipotjes gemaakt van lege wc rollen, super makkelijk en veel beter dan plastic potjes zonder gaten in de bodem. En het voordeel is dat je ze met zaaipotje en al weer in een grotere pot kan zetten als dat nodig is. Dan hoef je ze er dus niet uit te halen waarmee je weer kans heb de wortels te slopen.
we zijn gedoemdquote:Op maandag 13 april 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk ook al moet ik dit promiscue gedrag publiekelijk uiteraard afkeuren als dorpspsycholoog en hoeder der moraal en zedelijkheid.
Voor Buda en een flesje whisky knijp ik een oogje dicht
Zeg er wel bij dat het planten zaad moet zijn hequote:Op maandag 13 april 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in twee knippen. grond en zaad in proppen. bevochtigen. wachten
je hoeft niet eens te knippenquote:Op maandag 13 april 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een idee van USquote:Op maandag 13 april 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wrong topic?quote:Op maandag 13 april 2020 11:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Afrika's muziek scene is geweldig
hun Afrimusic festival, dit jaar de derde editie daarvan, het doel van dat festival is meer een boost geven aan hun artiesten, songwriters
eerste 2 edities hadden bij elkaar 6 miljoen aan stemmen daar
Oeganda heeft dit liedje, zelfgeschreven ook door deze Frank Magic, zijn stem doet me beetje aan Shaggy denken
Kan zo geen voorbeeld vinden online, als je er echt niet uit komt kan ik een voorbeeld voor je maken.quote:
quote:
Dat kan ook inderdaad alleen moet je dan wel opletten als je ze oppakt.quote:Op maandag 13 april 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hoeft niet eens te knippen
[ afbeelding ]
ah de onderkant moet wel dicht dusquote:Op maandag 13 april 2020 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan zo geen voorbeeld vinden online, als je er echt niet uit komt kan ik een voorbeeld voor je maken.
Maar misschien lukt het je zo ook wel. Je knipt aa 1 kant het wc rolletje zo in dat je aan die kant 4 flapjes hebt en die vouw je dan dicht zoals je een doos dichtvouwt.
Heb ik net een shitload aan wc rollen weg gegooidquote:Op maandag 13 april 2020 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Op dat linker plaatje van je zijn we wel geknipt en gevouwen zie ik.
Misschien heeft Fles er nog wel wat voor je.quote:Op maandag 13 april 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik net een shitload aan wc rollen weg gegooid
Anders groeit er een eikelboomquote:Op maandag 13 april 2020 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeg er wel bij dat het planten zaad moet zijn he
Ongebruikte?quote:Op maandag 13 april 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lol lees dit nu pasquote:Op maandag 13 april 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Fles nog wel een leeg rolletje of 500 heeft liggen ook, win win.
Wat bedorven vlees eten en je hebt er zo weer genoegquote:Op maandag 13 april 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je krijgt toch al gratis zaad van Frantic?quote:Op maandag 13 april 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wat zaadjes besteldhopelijk snel binnen
ja ookquote:Op maandag 13 april 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je krijgt toch al gratis zaad van Frantic?
Leuk wat heb je besteld?quote:Op maandag 13 april 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Welke zaadjes eigenlijk?quote:Op maandag 13 april 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
aardbeien kweeksetje en vergeet mij nietjes, en nog iets met klaprozenquote:Op maandag 13 april 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke zaadjes eigenlijk?
Want als ik ergens verstand van heb.
Oh klaprozen heb ik ook nog wel zaad van. Heb een bakje vol met van alles en als ik ergens iets moois zie groeien kijk ik altijd of ik er zaad van kan oogsten.quote:Op maandag 13 april 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aardbeien kweeksetje en vergeet mij nietjes, en nog iets met klaprozen
Je weet waarom vergeet mij nietjes zo heten hè?quote:Op maandag 13 april 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee?quote:Op maandag 13 april 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet waarom vergeet mij nietjes zo heten hè?
Airfryers in de aanbieding bij de Blokker!quote:Op maandag 13 april 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar wel dat ze het daar zo anders doenquote:Op maandag 13 april 2020 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou heerlijk zijn om nu in Zweden te wonen. Kun je gewoon naar een restaurant. Tafeltjes iets verder uit elkaar en hoppa.
https://www.thelocal.se/2(...)different-easter/amp
quote:Op maandag 13 april 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Airfryers in de aanbieding bij de Blokker!
Veel beter, dan maar een paar bejaarden meer dood.quote:Op maandag 13 april 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar wel dat ze het daar zo anders doen
Omdat je die niet kunt vergeten, als die eenmaal een voorjaarsbloei hebben gehad vind je ze massaal in een straal van 100 meter het volgende jaar terug, beetje de US onder de bloemetjes zeg maar.quote:
quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je die niet kunt vergeten, als die eenmaal een voorjaarsbloei hebben gehad vind je ze massaal in een straal van 100 meter het volgende jaar terug, beetje de US onder de bloemetjes zeg maar.
quote:Op maandag 13 april 2020 12:17 schreef Karzai het volgende:
De keuken is eruit en ligt al op straat, dat ging soepeltjes![]()
Mensen wonen daar over het algemeen ook wat verder uit elkaarquote:Op maandag 13 april 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar wel dat ze het daar zo anders doen
Ja toch, valt allemaal meequote:Op maandag 13 april 2020 12:17 schreef Karzai het volgende:
Welke is dat?quote:Op maandag 13 april 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
hier in de omegving gaat alles en iedereen naar de hornbach
[ afbeelding ]
Ja ook heerlijk.quote:Op maandag 13 april 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mensen wonen daar over het algemeen ook wat verder uit elkaarMaar Zweden heeft sowieso heel andere ideeën over leven e.d. dan Nederland hoor.
Kinderen gaan daar veel later naar school, crèche ofzo is in de eerste paar jaar ook echt een no go. de eerste twee jaar dienen moeder en vader dat samen op te vangen.
De verbouwing van De Gelukkige Gerbil is begonnenquote:Op maandag 13 april 2020 12:17 schreef Karzai het volgende:
koelkast, magnetron en gasstel staan er nog, ik heb een noodkraantjequote:
ja maar het virus is voor iedereen gelijk tochquote:Op maandag 13 april 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mensen wonen daar over het algemeen ook wat verder uit elkaarMaar Zweden heeft sowieso heel andere ideeën over leven e.d. dan Nederland hoor.
Kinderen gaan daar veel later naar school, crèche ofzo is in de eerste paar jaar ook echt een no go. de eerste twee jaar dienen moeder en vader dat samen op te vangen.
Je hebt ook weet niet hoe lang verlof na geboortesquote:Op maandag 13 april 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
16e komen ze toch?quote:Op maandag 13 april 2020 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
koelkast, magnetron en gasstel staan er nog, ik heb een noodkraantje
Ik heb gister gekookt ook voor vandaag, andere dagen eet ik bij moeders
hoe lang duurt zon keuken plaatsen?quote:Op maandag 13 april 2020 12:22 schreef Karzai het volgende:
Donderdag tussen half zeven en half acht, moet ik om half zes opstaan
geen idee, mijn vader gaat het doen hij zegt 2 a drie dagenquote:Op maandag 13 april 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang duurt zon keuken plaatsen?
Die zit niet zo lekker denk ik.quote:Op maandag 13 april 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
https://www.blokker.nl/p/(...)ey1018-zwart/2141677
ik ga voor deze denk ik.
hangt ervanaf hoeveel er verbouwd moet worden en hoeveel er precies pas gemaakt moet worden..quote:Op maandag 13 april 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang duurt zon keuken plaatsen?
Nee DAN kon ik ook wel fok!kenquote:Op maandag 13 april 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je standby stond of zo
Neequote:Op maandag 13 april 2020 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heeft Fles er nog wel wat voor je.
Heb je weer een baan ja?quote:Op maandag 13 april 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
Bwah ja daar word je wel moe van inderdaadquote:
Nee dan zou ik wel omdraaien ja.quote:Op maandag 13 april 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
als je zo in de rij staat voor hornbach wil je tochniet meer
Als de anderhalve meter samenleving nog tijden doorgaat wordt dit het nieuwe normaalquote:Op maandag 13 april 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
als je zo in de rij staat voor hornbach wil je tochniet meer
We gaan een trein voor je jatten, jij gaat het openbaar vervoer regelen.quote:Op maandag 13 april 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwah ja daar word je wel moe van inderdaad![]()
Woef! Okeuj boasquote:Op maandag 13 april 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan een trein voor je jatten, jij gaat het openbaar vervoer regelen.
Als het allemaal voorbij is barsten de restaurants en café's gelijk uit hun voegen volgens mij. Als ze tenminste niet al ogedoekt zijn tegen die tijd.quote:Op maandag 13 april 2020 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als de anderhalve meter samenleving nog tijden doorgaat wordt dit het nieuwe normaal
Heb je dan ook nog; minder cafes/restaurants en iedereen die er tegelijk weer gebruik van wil maken.quote:Op maandag 13 april 2020 12:36 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Als het allemaal voorbij is barsten de restaurants en café's gelijk uit hun voegen volgens mij. Als ze tenminste niet al ogedoekt zijn tegen die tijd.
las dat een derde omvalt als ze volgende maand vakantiegeld moeten betalenquote:Op maandag 13 april 2020 12:36 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Als het allemaal voorbij is barsten de restaurants en café's gelijk uit hun voegen volgens mij. Als ze tenminste niet al ogedoekt zijn tegen die tijd.
Restaurants kunnen nog wel voorzichtig open tegen viermaal de prijs van 2019 met tafels 3 meter uit elkaar, cafébezoek zal moeten wachten op een vaccin en globale inenting.quote:Op maandag 13 april 2020 12:36 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik denk ook veel nieuwe relaties dan, al is het alleen maar om twee salarissen per huishouden.quote:Op maandag 13 april 2020 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog; minder cafes/restaurants en iedereen die er tegelijk weer gebruik van wil maken.
Dat had allang apart gezet moeten zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las dat een derde omvalt als ze volgende maand vakantiegeld moeten betalen
Een extra monetaire influx met een paar goeie tieten erop zou hier best welkom zijn iddquote:Op maandag 13 april 2020 12:39 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik denk ook veel nieuwe relaties dan, al is het alleen maar om twee salarissen per huishouden.
Globaal lijkt me ietwat zinloos, EU lijkt me voldoende, en dan de buitengrenzen dicht houdenquote:Op maandag 13 april 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Restaurants kunnen nog wel voorzichtig open tegen viermaal de prijs van 2019 met tafels 3 meter uit elkaar, cafébezoek zal moeten wachten op een vaccin en globale inenting.
Bediening met mondkapjes. Weird.quote:Op maandag 13 april 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Restaurants kunnen nog wel voorzichtig open tegen viermaal de prijs van 2019 met tafels 3 meter uit elkaar, cafébezoek zal moeten wachten op een vaccin en globale inenting.
Ja die sexy bediende is dan opeens ook minder spannendquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een extra monetaire influx met een paar goeie tieten erop zou hier best welkom zijn idd
Ja ligt er maar net aan waar je een streep in het zand trekt.quote:Op maandag 13 april 2020 12:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Globaal lijkt me ietwat zinloos, EU lijkt me voldoende, en dan de buitengrenzen dicht houden
Als je moet wachten tot Afrika ingeënt is dat gaat nooit gebeuren. Ook een goede bescherming tegen asielzoekersquote:Op maandag 13 april 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ligt er maar net aan waar je een streep in het zand trekt.
quote:Op maandag 13 april 2020 12:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je moet wachten tot Afrika ingeënt is dat gaat nooit gebeuren. Ook een goede bescherming tegen asielzoekers
jep:pquote:Op maandag 13 april 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen kwam de buurvrouw naar buiten?
Sorry sorry, extra grote kop dan.quote:Op maandag 13 april 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi's koffie blijft lang weg![]()
Ik ga op jacht naar koffie
quote:Op maandag 13 april 2020 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry sorry, extra grote kop dan.
[ afbeelding ]
Jij trekt ook maar echt ALLES wat langwerpig is he. Smeerlap.quote:Op maandag 13 april 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ligt er maar net aan waar je een streep in het zand trekt.
Zou met beide handen vastpakkenquote:Op maandag 13 april 2020 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry sorry, extra grote kop dan.
[ afbeelding ]
Cruiseboten die ze vol willen stoppen met vluchtelingen. Zo'n boot is binnen een week gestript.quote:Op maandag 13 april 2020 12:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je moet wachten tot Afrika ingeënt is dat gaat nooit gebeuren. Ook een goede bescherming tegen asielzoekers
Dat valt nog mee. Duterte die schiet je gewoon dood op de Filipijnen.quote:Op maandag 13 april 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
Toeristen die zich in India niet aan de coronaregels houden, moeten strafregels schrijven. Zo kregen tien vakantiegangers de opdracht vijfhonderd keer een zin neer te pennen waarin ze spijt betuigen dat ze het uitgaansverbod overtraden. De groep was in de Noord-Indiase yogastad Rishikesh gaan wandelen zonder dringende reden.
Ik ben er niet meer geweest sinds die gast er zit. Niet zonder reden.quote:Op maandag 13 april 2020 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Duterte die schiet je gewoon dood op de Filipijnen.
Anders was je er geweestquote:Op maandag 13 april 2020 13:07 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik ben er niet meer geweest sinds die gast er zit. Niet zonder reden.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Broertje komt even op bezoek met hont
Ja. Leuke kontakten daar.quote:Op maandag 13 april 2020 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders was je er geweest![]()
bedumtssjjjjj
dat staat op je de achterkant van je schuurpapierquote:Op maandag 13 april 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier niet het antwoord opweet toch :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |