ik heb wel een boot met een kraan die dat ding kan tillenquote:Op maandag 13 april 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, hoe gaan we dat treintje kapen?
Hebben toch ook machinisten om die reden harakiri gepleegdquote:Op maandag 13 april 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wordt vanaf 3 minuten vertraging excuses aangeboden via de intercom, en je wordt ook om de zoveel minuten op de hoogte gebracht van de actuele vertraging dan.
hebben ze zichzelf voor de trein geworpen?quote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hebben toch ook machinisten om die reden harakiri gepleegd
Dan zou NS geen machinisten overhoudenquote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat vertelt het verhaal dan weer nietquote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben ze zichzelf voor de trein geworpen?
Volgens mij is er geen water bij de Efteling, maar verder goed ideequote:Op maandag 13 april 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb wel een boot met een kraan die dat ding kan tillen
Ik zat op de Saipem7000 en de Balder. Man wat een kranen.quote:Op maandag 13 april 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb wel een boot met een kraan die dat ding kan tillen
Dat punctuele en stipte van de Japanse samenleving is echt een natte droom voor autisten, die krijgen daar echt rust door in het hoofd, ik raak er juist recalcitrant van.quote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zetten er wielen onderquote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen water bij de Efteling, maar verder goed idee
Neequote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou NS geen machinisten overhouden
die 60 tonners van ons moeten dat locje wel kunnen hijsenquote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik zat op de Saipem7000 en de Balder. Man wat een kranen.
Dan is het makkelijker om een paar paddestoelen te kraken en Foqueville in de Efteling te stichtenquote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een heel levendige droom gehad dat dat ding amfibisch wasquote:
Of iets zoeken wat dat bootje weer kan tillen?quote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is het makkelijker om een paar paddestoelen te kraken en Foqueville in de Efteling te stichten
Speelgoedlocje.quote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die 60 tonners van ons moeten dat locje wel kunnen hijsen
Ik ga echt niet in een paddenstoeltje wonenquote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is het makkelijker om een paar paddestoelen te kraken en Foqueville in de Efteling te stichten
Valt niet op, een boot die over de snelweg rijdt met een trein erop. Denk dat we kunnen beginnenquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel eens een heel levendige droom gehad dat dat ding amfibisch was
quote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of iets zoeken wat dat bootje weer kan tillen?
Sprookjesbos is wel wat voor jou en je haremquote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga echt niet in een paddenstoeltje wonen
quote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt niet op, een boot die over de snelweg rijdt met een trein erop. Denk dat we kunnen beginnen
Fata Morgana dan?quote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga echt niet in een paddenstoeltje wonen
nee precies.. 140x30 meterquote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt niet op, een boot die over de snelweg rijdt met een trein erop. Denk dat we kunnen beginnen
quote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sprookjesbos is wel wat voor jou en je harem
spoorwegpolitiequote:Op maandag 13 april 2020 11:07 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht ik was Foqueville's politieagente. Volgens mij moet ik niet meedoen aan een treinroof dan
Dat is wel een grensgevalletjequote:Op maandag 13 april 2020 11:07 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht ik was Foqueville's politieagente. Volgens mij moet ik niet meedoen aan een treinroof dan
quote:Op maandag 13 april 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sprookjesbos is wel wat voor jou en je harem
quote:Op maandag 13 april 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Lekker in Droomvlucht hitsige elfjes vangen en zwoele olijfkleurige dames schaken in de Fata Morgana
Dat ken ik nietquote:Op maandag 13 april 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het onhandige schaap, was dat ook niet een sprookje?
En vervolgens de pan in bij Monsieur Canibale?quote:Op maandag 13 april 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Lekker in Droomvlucht hitsige elfjes vangen en zwoele olijfkleurige dames schaken in de Fata Morgana
@Dr_Flash? @bitterbal?quote:Op maandag 13 april 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie wordt de stationsbeheerder? En welke winkels/eetgelegenheden komen er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |