Faxen naar Danny en hij kan ze dan op de server zetten. Dat uploaden duurt wel gauw 48 uur.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe post ik afbeeldingen vanaf de pc?
Mijn fax is kapot. Wat nu?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Faxen naar Danny en hij kan ze dan op de server zetten. Dat uploaden duurt wel gauw 48 uur.
Koken. Nu is er tijd. En als je het slim doet scheelt het je geld en eet je beter dan ooit.quote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Arkai het volgende:
Ik ben dat Netflix nu ook wel weer zat. Weet iemand een leuke indoor hobby voor mij wat niet teveel kost?
Ik eet wel altijd supergezond maar smaakvol koken kan ik echt niet. Heb er totaal geen feeling mee.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:29 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Koken. Nu is er tijd. En als je het slim doet scheelt het je geld en eet je beter dan ooit.
Dat hoeft ook niet, net als andere dingen kun je koken (en proeven) heel goed leren.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:41 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik eet wel altijd supergezond maar smaakvol koken kan ik echt niet. Heb er totaal geen feeling mee.
Probeer die vers pakketten eens. Kan weinig mee mis gaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:41 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik eet wel altijd supergezond maar smaakvol koken kan ik echt niet. Heb er totaal geen feeling mee.
Met dat soort dingen weet ik ook echt niet hoe ik moet beginnen. Heb daarnaast ook geen zin om 20 ingrediėnten te kopen die ik daarna niet nog een keer gebruik.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, net als andere dingen kun je koken (en proeven) heel goed leren.
Voordeel is; je hebt er je leven lang profijt van, want de meeste mensen eten drie keer per dag, minstens
Die pakketten zijn toch meer voor het gemak? Het is volgens mij niet bedoeld om er kookkunsten aan over te houden.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Probeer die vers pakketten eens. Kan weinig mee mis gaan.
Cool. Ziet er leuk uit! Wat doe je als het af is? Mee vliegen en op zolder stallen en dan door naar de volgende?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:23 schreef Stoorzendert het volgende:
@:SnertMetChoco Zoals belooft hier een kort overzicht van de schaal 1/7 P51 Bouw, waar ik nu veel tijd in kan steken. De ruwbouw is grotendeels klaar. Hierna nog de electronica (besturing (sofware / mechanisch)), en afwerking van de kist (glasfiber coating en spuiten).
De besturing gaat via servo's. 3 in de romp die met stangetjes en staalkabeltjes het hoogte, richtingsroer en gas aansturen, 4 in de vleugel (2 voor de flaps en 2 voor de rolroeren).
De hout-onderdelen zijn gestanst of gelaserd uit balsa of mulitplex, maar veruit de meeste onderdelen vragen nog veel pas, meet en schuurwerk. Andere zaken zoals intrekbaar landingsgestel (zie laatste foto) staan helemaal niet op de tekening en dit zal dus min of meer zelf ontworpen moeten worden.
De kist heeft een spanwijdte van 1,65 meter en zal vliegklaar zo'n 5 ą 6 kg wegen. (max. snelheid zal ongeveer 150 - 200 km/h bedragen).
Let niet op het mooie bloemetjesbehang, de (zolder)kamer is inmiddels compleet gerenoveerd.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Inderdaad mee gaan vliegen. Het bouwen is wel leuk, dus wie weet maak ik weer een nieuwe. Maar er gaat gewoon ontzettend veel tijd en geld inzitten. Misschien bouw ik hierna wel een drone.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Cool. Ziet er leuk uit! Wat doe je als het af is? Mee vliegen en op zolder stallen en dan door naar de volgende?
Die verspakketten zijn een prima start. Zolang je goed proeft en nadenkt waarom een er in zit. Dan kun je zaken naar smaak aanpassen of zoiets een zonder pakket namaken.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:54 schreef Arkai het volgende:
[..]
Met dat soort dingen weet ik ook echt niet hoe ik moet beginnen. Heb daarnaast ook geen zin om 20 ingrediėnten te kopen die ik daarna niet nog een keer gebruik.
[..]
Die pakketten zijn toch meer voor het gemak? Het is volgens mij niet bedoeld om er kookkunsten aan over te houden.
Ga je toch in de auto zittenquote:Op woensdag 15 april 2020 18:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's mijn stem en mijn man zit in de keuken te video-vergaderen.
Eh....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |