Huh maar normaal gesproken kom je toch ook buiten in het donker?quote:Op zondag 12 april 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil ook maar durf niet meer zo goed in het donker
Omdat je een oversexte puber bentquote:Op zondag 12 april 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende: [..] waarom las ik dit als 'hoi kiwi volgens mij hebben we het wel vaker gedaan'
Kom je wellicht iets tekort?quote:Op zondag 12 april 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom las ik dit als
'hoi kiwi
volgens mij hebben we het wel vaker gedaan'
ja maar nu denk ik dat er meer mensen zijn die zich vervelen ;pquote:Op zondag 12 april 2020 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh maar normaal gesproken kom je toch ook buiten in het donker?
Yuk... Dan liever waterquote:Op zondag 12 april 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boh
ik nam gister een slokje rosé maar die smaakte naar accuzuur :/
Weer een user met een verrassingsberichtjequote:Op zondag 12 april 2020 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
@ US Yep en de natuur komt zo prachtig tot leven.
Goedzo! Het doet je goed. Tenminste mij wel.quote:Op zondag 12 april 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu denk ik dat er meer mensen zijn die zich vervelen ;p
maar ik ga het toch doen en jullie gaan mee in de zak
quote:Op zondag 12 april 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer een user met een verrassingsberichtje![]()
Net als @:Allen
Zwak gestel telt dat ookquote:Op zondag 12 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Thee is voor als je je ziek zwak en misselijk voelt
Lol ja, had het niet helemaal door. Zelf heb ik quote alert uitstaan trouwens dus kan je mij niet mentionen.quote:Op zondag 12 april 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als @:allen.
Jij spreekt vaak de waarheid, zeker in je strakke glimmende legging.quote:Op zondag 12 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
@gebruikerquote:Op zondag 12 april 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als @:Allen
Wat jammer @liesje1979quote:Op zondag 12 april 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja, had het niet helemaal door. Zelf heb ik quote alert uitstaan trouwens dus kan je mij niet mentionen.
Droge witte wijnquote:Op zondag 12 april 2020 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes.. naja ben sowieso meer fan van rode wijn.
Eenschquote:Op zondag 12 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Idem. Of nou ja: mentionen kan wel, alleen krijg ik geen mentionquote:Op zondag 12 april 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja, had het niet helemaal door. Zelf heb ik quote alert uitstaan trouwens dus kan je mij niet mentionen.
Ik kan serieus met een mok koffie in mijn handen in slaap vallen.quote:Op zondag 12 april 2020 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Ik drink in principe na 13u geen koffie meer omdat ik dan niet kan slapen 's avonds
Ok... next step...quote:
ik niet.. helemaal niet aan boordquote:Op zondag 12 april 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan serieus met een mok koffie in mijn handen in slaap vallen.
Moloquote:
Ik drink tegenwoordig americano, kwam ik in Londen achterquote:Op zondag 12 april 2020 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ok... next step...
espresso, double espresso, ristretto, koffie, cappuccino, latte, latte macchiato of flat white?
Double espressoquote:Op zondag 12 april 2020 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ok... next step...
espresso, double espresso, ristretto, koffie, cappuccino, latte, latte macchiato of flat white?
Ligt nu knettervals te zingen in bed, zo zal wel in slaap pleurenquote:Op zondag 12 april 2020 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MoloHoe is het met het duivelsgebroed?
Hey Molo, how are they hanging?quote:Op zondag 12 april 2020 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig americano, kwam ik in Londen achter
quote:Op zondag 12 april 2020 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt nu knettervals te zingen in bed, zo zal wel in slaap pleuren
Lang verhaal kort: top!
Dat is gewoon misluktheid in een kopje buiten Nederland door mensen die niet wetenquote:Op zondag 12 april 2020 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig americano, kwam ik in Londen achter
Black coffee is misschien offensive ofzo dat het zo heettequote:Op zondag 12 april 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is gewoon misluktheid in een kopje buiten Nederland door mensen die niet weten
hoe je een bak koffie moet zetten
De vloer is weer aangeveegd iigquote:
Dank u wel, wel een klein klontje suiker erin alstublieft.quote:Op zondag 12 april 2020 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker. alles met melk is bij mij een no-go![]()
astu, 1 double espresso
Ja, gewoon zwarte koffie. Slappe zwarte koffie.quote:Op zondag 12 april 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is gewoon misluktheid in een kopje buiten Nederland door mensen die niet weten
is een espresso aangelengd met waterquote:Op zondag 12 april 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Black coffee is misschien offensive ofzo dat het zo heette
Was erg goed te zuipen iig
Dacht net, heb nog nooit een autoreclame gezien met een donker persoon.quote:Op zondag 12 april 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Black coffee is misschien offensive ofzo dat het zo heette
Was erg goed te zuipen iig
Owhquote:Op zondag 12 april 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Teleurgesteld dat er geen user is die @:Meauleaux heet
Mijn schoonmoeder doet honing in haar koffiequote:Op zondag 12 april 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dank u wel, wel een klein klontje suiker erin alstublieft.
Dat heb ik nog netquote:Op zondag 12 april 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dank u wel, wel een klein klontje suiker erin alstublieft.
Awwwwquote:Op zondag 12 april 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Teleurgesteld dat er geen user is die @:Meauleaux heet
En propolis?quote:Op zondag 12 april 2020 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder doet honing in haar koffie
Vind honing best lekker maar in koffie is het een partij goor
Amerikaanse filterkoffie is niet te doen neequote:Op zondag 12 april 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet, vind ik prima tegenwoordigquote:
Free refillquote:Op zondag 12 april 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amerikaanse filterkoffie is niet te doen nee
Nooit op geletquote:Op zondag 12 april 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht net, heb nog nooit een autoreclame gezien met een donker persoon.
Altijd blije blanke mensen.
Aaarghh dat is goor ja, vrouwelijke collega doet dit ook, die knijpt een halve fles honing leeg in haar koffie, vies wijfquote:Op zondag 12 april 2020 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder doet honing in haar koffie
Vind honing best lekker maar in koffie is het een partij goor
Dat smaakt primaquote:Op zondag 12 april 2020 21:10 schreef Koen66 het volgende:
honing in thee kreeg ik als kind nogal eens
Moet je eens filterkoffie uit Noorwegen of Zweden proberen. Zesmaal aangelengd en tichmaal in de magnetron gegooid. Lekker.quote:Op zondag 12 april 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De ranzigste is degene die ze de hele dag in een pot bewaren en waar dan de serveerster door het restaurant je bij komt schenkenquote:Op zondag 12 april 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in koffie flikkeren?quote:
Komen hier ook Bulgaren?quote:
Das niet mijn ervaring in Zweden iig.quote:Op zondag 12 april 2020 21:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Moet je eens filterkoffie uit Noorwegen of Zweden proberen. Zesmaal aangelengd en tichmaal in de magnetron gegooid. Lekker.
Die combinatie is echt viesssquote:Op zondag 12 april 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaarghh dat is goor ja, vrouwelijke collega doet dit ook, die knipt een halve fles honing leeg in haar koffie, vies wijf
Vind ik ook lekkerquote:Op zondag 12 april 2020 21:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Moet je eens filterkoffie uit Noorwegen of Zweden proberen. Zesmaal aangelengd en tichmaal in de magnetron gegooid. Lekker.
Wat een barbarenquote:Op zondag 12 april 2020 21:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |