quote:Op maandag 13 april 2020 00:21 schreef Jojoke het volgende:
Straks kan je naar een danceparty, maar heeft elke aanwezige een eigen hokje met spatschermen
Mwah, scholen kunnen best open denk ik. En grotere restaurants met minder tafels? Kleine buurtkroegen lijkt me nog wat lastig.quote:
Lijkt me juist het minst lastig, die bestaan nauwelijks meerquote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mwah, scholen kunnen best open denk ik. En grotere restaurants met minder tafels? Kleine buurtkroegen lijkt me nog wat lastig.
Amsterdam zit er vol meequote:Op maandag 13 april 2020 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me juist het minst lastig, die bestaan nauwelijks meer
Begin met Groningen en Friesland anders.quote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mwah, scholen kunnen best open denk ik. En grotere restaurants met minder tafels? Kleine buurtkroegen lijkt me nog wat lastig.
Dan gaat heel Nederland die kant opquote:Op maandag 13 april 2020 00:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Begin met Groningen en Friesland anders.
Zou goed zijn.quote:
Ook bij restaurants niet. Op een paar sjieke restaurants daargelaten.quote:Op maandag 13 april 2020 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kroegen met 1.5 meter afstand gaat niet werken.
Mwah, restaurants zijn mogelijk wat dat betreft al is het niet ideaal. Kroegen ... echt volstrekt niet.quote:Op maandag 13 april 2020 00:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ook bij restaurants niet. Op een paar sjieke restaurants daargelaten.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:41 schreef Simmertje het volgende:
Zou je niet de terrassen alleen kunnen openen? Nog geen gasten binnen, maar buiten is het veel makkelijker te controleren en daarnaast makkelijker afstand te houden.
Gewoon horeca open voor mensen van 18-40/45quote:Op maandag 13 april 2020 00:41 schreef Simmertje het volgende:
Zou je niet de terrassen alleen kunnen openen? Nog geen gasten binnen, maar buiten is het veel makkelijker te controleren en daarnaast makkelijker afstand te houden.
Horeca open voor mensen met leeftijd 40-45 gaat werken en ben ik helemaal voor.quote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon horeca open voor mensen van 18-40/45
Waarom wachten we niet gewoon even? Lijkt het virus ongevaarlijk geworden, dan gaan de terrassen en eventuele andere zaken weer open?quote:Op maandag 13 april 2020 00:41 schreef Simmertje het volgende:
Lees je tekst even terug, en vel zelf het oordeel maar.quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef VacaLoca het volgende:
Ik speel graag advocaat van de duivel, dus even gechargeerd:
Miljoenen jonge militairen gesneuveld in WWII om te zorgen dat boomers in vrijheid konden opgroeien. Moeten nu miljoenen mensen wellicht wel jarenlang in een vervreemde 1,5 meter maatschappij gaan leven om een handjevol bejaarden twee jaar langer in leven te houden tot ze geveld worden door de gewone griep?
Betaal jij dan voor de aanschaf van de voertuigen? Heel veel mensen die in steden wonen reizen met de trein en hebben bewust geen auto.quote:Op zondag 12 april 2020 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen kunnen met eigen vervoer naar werk.
Terechte vraag.quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef VacaLoca het volgende:
Miljoenen jonge militairen gesneuveld in WWII om te zorgen dat boomers in vrijheid konden opgroeien. Moeten nu miljoenen mensen wellicht wel jarenlang in een vervreemde 1,5 meter maatschappij gaan leven om een handjevol bejaarden twee jaar langer in leven te houden tot ze geveld worden door de gewone griep?
nee, is luxe, eerst de vitale dingen, medisch en scholenquote:Op zondag 12 april 2020 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het beste wat ze kunnen doen is de kroegen weer open gooien
Voor sommige mensen is de kroeg vitaler dan een school.quote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, is luxe, eerst de vitale dingen, medisch en scholen
In zijn geheel niet. Sterker, het is volstrekt achterlijk. Ik heb echter meer zin om te gaan slapen dan om een repliek te tiepen. Hopelijk heeft een ander wel de energie.quote:
Is weer eentje die het woord boomers wil gebruiken omdat dat een argument zou zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef VacaLoca het volgende:
Inderdaad, de categorie waar hij over praat zijn wat ouder dan boomers.quote:Op maandag 13 april 2020 00:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is weer eentje die het woord boomers wil gebruiken omdat dat een argument zou zijn.
Kwaliteit weer hoor, zal wel het tijdstip zijn.
Tis gewoon common sense wat je deelt hoor. Deze lock down kon sowieso veel fijnmaziger.quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef VacaLoca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |