Als gevolg van een hersenbloeding ofzo? Net zoals in je longen?quote:Op zondag 12 april 2020 14:57 schreef maily het volgende:
Sorry als iemand anders het al geplaatst heeft misschien ....
Artsen ontdekken: plotselingen verwardheid of omvallen bij ouderen signaal voor coronabesmetting
[..]
25k omzet per maand op t Leidseplein!?quote:Op zondag 12 april 2020 20:04 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Mus heeft een café op t leidseplein wel 25k omzet dan is 6000 huur niet veel maar als je 6000 huur hebt en 0k omzet nu?
Nee hoor, vermaak me uitstekendquote:Op zondag 12 april 2020 22:08 schreef mosrednA het volgende:
Hebben jullie je computerbeeldscherm of partner al in elkaar geslagen? Of is het allemaal nog redelijk vol te houden?
Sowieso zegt omzet precies 0,0 over winstquote:Op zondag 12 april 2020 20:04 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Mus heeft een café op t leidseplein wel 25k omzet dan is 6000 huur niet veel maar als je 6000 huur hebt en 0k omzet nu?
Het zegt wel wat een winst maximaal kan zijnquote:Op zondag 12 april 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso zegt omzet precies 0,0 over winst
Geen van dat allesquote:Op zondag 12 april 2020 22:08 schreef mosrednA het volgende:
Hebben jullie je computerbeeldscherm of partner al in elkaar geslagen? Of is het allemaal nog redelijk vol te houden?
Ja dat scheelt enorm hequote:Op zondag 12 april 2020 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Geen van dat alles
Maar wij hebben een tuin .....
"Gewoon" vier weken all inclusive in quarantaine... het nieuwe normaal. Vakantie van 4 weken:quote:Op zondag 12 april 2020 21:54 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie nog gebeuren dat je bewijs moet aanleveren dat je immuun bent als je wilt gaan vliegen.
Kom nu wel op het punt dat thuisblijven in het weekend geen optie meer is. Het is een behoorlijke chaos op het werk, 100% thuiswerken is dan behoorlijk pittig dus heb je in het weekend wel even een uitlaatklep nodig.quote:Op zondag 12 april 2020 22:08 schreef mosrednA het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen. Gelukkig zijn er nog wel genoeg mogelijkheden wat dat betreft.quote:Op zondag 12 april 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom nu wel op het punt dat thuisblijven in het weekend geen optie meer is. Het is een behoorlijke chaos op het werk, 100% thuiswerken is dan behoorlijk pittig dus heb je in het weekend wel even een uitlaatklep nodig.
Powerbiquote:
Het is wel een kleine testgroep in een beperkt gebied. Of en in hoeverre dat onderdeel van statistieken zal zijn, is moeilijk te beoordelen. Voorts zal (en is er in het veld) discussie over antilichamen met wat dat precies voorstelt.quote:Op zondag 12 april 2020 21:53 schreef Za het volgende:
Coronavirus, Castiglione d'Adda is een casestudy: "70% van de bloeddonors is positief" Allemaal asymptomatisch, maar hebben antilichamen.
Toen vrijwilligers van Avis hen opriepen voor bloeddonatie, waren ze ervan overtuigd dat ze een groot aantal Covid-positieven zouden vinden19. Bevestiging kwam uit de resultaten van tests en swabs: van de 60 inwoners van Castiglione D'Adda, een van de gemeenten in het voormalige rode gebied van Lodi, testten er 40 positief zonder het te weten. Allemaal asymptomatisch, ontsnapten aan officiële statistieken: ze kwamen in contact met de ziekte, ze ontwikkelden het niet.
https://www.lastampa.it/t(...)-positivo-1.38666481
Ik hoop de scholen nog lang niet...quote:Op zondag 12 april 2020 22:18 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik vermoed met de dalende lijn dat ze al dingen gaan open gooien op 28 april
Gatver. Nee. Niet gezien. Ik ga even zoeken.quote:Op zondag 12 april 2020 22:51 schreef michiel_merk het volgende:
Iemand net de beelden gezien uit Rusland?(op1)gewoon een file van ambulances voor een ziekenhuis
Is het onder controle ? lijkt mij de vraag, vooral omdat een hoop onduidelijk is.quote:Op zondag 12 april 2020 21:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Huidige situatie is redelijk onder controle, vraag is vooral hoe nu verder ..... nog teveel dingen die onduidelijk zijn.
Zijn mensen met lichte klachten ook immuun? Hoeveel mensen zijn er daadwerkelijk besmet? Hoe lang ben je immuun?
Zolang wij geen antwoord hebben op dat soort vragen is alles een gok en weet niemand hoe het verder moet.
Ga nu de 5e week in. 2 weken thuis, 2 weken verlof (kindje gekregen) en 1 week verplicht vrij (bedrijfssluiting). Hou het nog goed vol. Mooi weer, en inderdaad een grote achtertuin.quote:Op zondag 12 april 2020 22:08 schreef mosrednA het volgende:
Zo stond het hier 3 weken geleden ook bij het Bernhoven ziekenhuis in Udenquote:Op zondag 12 april 2020 22:51 schreef michiel_merk het volgende:
Iemand net de beelden gezien uit Rusland?(op1)gewoon een file van ambulances voor een ziekenhuis
Tijd voor hobbies!quote:Op zondag 12 april 2020 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga nu de 5e week in. 2 weken thuis, 2 weken verlof (kindje gekregen) en 1 week verplicht vrij (bedrijfssluiting). Hou het nog goed vol. Mooi weer, en inderdaad een grote achtertuin.
Heb het na die 5e week wel weer gezien thuis denk ik
Castiglione d’Adda ligt midden in het epicentrum van de corona-uitbraak in Noord-Italië. Van de 4.600 inwoners zijn er officieel 190 besmet, dat is 4% van alle dorpelingen.quote:Op zondag 12 april 2020 22:49 schreef Vallon het volgende:
Het is wel een kleine testgroep in een beperkt gebied. Of en in hoeverre dat onderdeel van statistieken zal zijn, is moeilijk te beoordelen. Voorts zal (en is er in het veld) discussie over antilichamen met wat dat precies voorstelt.
Dat zij asymptomatisch zijn, zou goed kunnen maar moeilijk te verifiëren wanneer de test personen zich niet (medisch) hebben/hadden gemeld. Als bekend ondervinden veel besmettingen sws ongemerkt plaats en wordt een kuchje, rocheltje, mild pijntje niet gelijk geassocieerd met een besmetting.
Modelbouw. Ik bouw een schaal 1/7 P51-d Mustang 20cc 4-takt (Kit-houtbouw). Meerjarenbouw, dus nu veel tijd.quote:Op zondag 12 april 2020 22:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Tijd voor hobbies!
- Legpuzzels
- Lezen
- Postzegels
- Kleuren in nummers
- Vul aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |