Ze konden het niet leverenquote:Op zondag 12 april 2020 14:43 schreef minilot het volgende:
@:Sarabi De advocaat eigenlijk al geproefd?
Ik ga zo maar eens een schaaltje ervan leeglepelen + boerenjongens
Is die niet gesmolten in de pan?quote:Op zondag 12 april 2020 15:02 schreef minilot het volgende:
*bijt oren van grijnzende chocoladepaashaas af*
karnemelk? Kan je dat ook van melk maken? Nooit geprobeerd.quote:Op zondag 12 april 2020 15:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuke foto's mini! Wat een leuk jonkje![]()
Straks nog wat karnemelk Drakin?
Mijn net ex, is van opsprong botermaker
Geen muffinvormpjes in huis. En vergeten te kopenquote:Op zondag 12 april 2020 14:59 schreef Blues het volgende:
Lekkere paasbrunches kwamen voorbij.
En een blazende pluisgü. Leuk toch altijd, al generaties lang
Ik ga zo eens beginnen aan de Pastéis de nata
Tx maar het wordt morgenquote:Op zondag 12 april 2020 15:24 schreef minilot het volgende:
@:Blues, heb je wel bakpapier? Dat gebruik ik eigenlijk altijd in plaats ervan. Hartstikke makkelijk:
https://www.thekitchn.com(...)om-the-kitchn-213478
Toch niet nodig? Deed het gewoon in het bakblik en de spuitbus.quote:Op zondag 12 april 2020 15:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Geen muffinvormpjes in huis. En vergeten te kopen
g hangt nu aan de foon met de AH filialen in de buurt
Que?quote:Op zondag 12 april 2020 13:40 schreef minilot het volgende:
@:DerLudolf Er zit in de tuin óók nog een stenen schuur die oorspronkelijk bij het huis hoort (niet dat ik de thunder van @:Kreator wil stelen qua bijgebouwen) en die is ruim genoeg voor een stel fietsen en wat tuinmeuk. We hebben niet zoveel spullen en willen ook helemaal niet zoveel spullen. Het fugly chalet is praktisch leeg en in plaats daarvan kan een heleboel fors groen in de tuin.
Is het inmiddels geen running gag dan, jouw landhuis met bijgebouwen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik snapte hem wel, maar volgens mij zijn wij de enige miniquote:Op zondag 12 april 2020 15:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Is het inmiddels geen running gag dan, jouw landhuis met bijgebouwen?Wilde maar even aangeven dat mijn chalet + schuur daar niet in de schaduw van staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |