https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Parkinsonquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:47 schreef Vallon het volgende:
[..]![]()
Ik heb net een enorme scheet gelaten en ik ben bang voor een nieuwe aanval.
Serieus blijft het wel vermakelijk dat er geen kruid opgewassen is tegen omarmen van stomheid.
https://www.bbc.com/future/article/20150422-how-not-to-be-stupid
1. Recognise your blind spots
2. Be ready to eat humble pie
3. Argue with yourself – and don’t pull the punches
4. Imagine “what if…”
5. Don’t underestimate the checklist
Je realiseert je dat alleen het Dunning-Kruger effect goede wetenschappelijk backing heeft? De rest voelt wel alsof het zou kloppen, maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:52 schreef Oekelele het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Parkinson
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
https://nl.wikipedia.org/wiki/Peterprincipe
Als je deze materie snapt effe stichting Mensa contracteren
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mensa_(organisatie)
Maar daar helpt Chloroquine juist weer bij (voorkomen Cytokine storm etc.) dus deze combinatie kan best wat zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yes. En ze hopen dus dat dat kan voorkomen dat je in je eigen lichaamssappen verzuipt en dat gaan ze verder onderzoeken.
Wel goed om even te beseffen dat zelfs als dat goed zou werken het niks tegen het virus zelf doet, het is symptoombestrijding. Het zou mogelijk voor een deel van de ernstig zieke mensen levensreddend kunnen zijn maar voor het indammen van het virus heb je er niks aan.
Verder is dat verzuipen in je eigen vocht niet het enige wat corona gevaarlijk maakt. Veel mensen lijken orgaanfalen op te lopen omdat het eigen immuunsysteem op hol slaat en gezonde organen aan gaat vallen.
Nee. Want die audi's gaan 270 en dan stopt het. En de cameras registreren niet boven de 240. Dit is overigens ook niet met 300 over de snelweg rijden. Want niet 99% rijdt te hard, 99% of meer overleeft een corona'tje wel, en iemand die op straat staat te praten met een ander doet niemand kwaad. Maar moet wel met drones, scanauto's en trackingapps in de gaten worden gehouden?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niemand heeft het recht om mij, mijn vrienden, mijn familie of andere geliefden in gevaar te brengen. Als ze niet willen luisteren dan wordt er gehandhaafd ja.
Net als dat je geen 300km/h kan rijden op de snelweg en als je dat wel doet de kans aanwezig is dat je aangepakt wordt.
Jij heb wel iets met IQ gaat eens 10 dagen terug in mijn onzin kijken.....en niet van afgelopen donderdag toen jij deze term aanhaalde dat ik dom was en nog nooit van het rivm had gehoord.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je realiseert je dat alleen het Dunning-Kruger effect goede wetenschappelijk backing heeft? De rest voelt wel alsof het zou kloppen, maar niet meer dan dat.
Ik vind dit best overdreven hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu is het de angst om corona. Straks is het omdat je je niet houd aan bepaalde regeltjes waar alleen de overheid achterstaat.
Een repressie- en onderdrukkingsmiddel goed keuren. Glijdende schaal dit.
Totale waanzin.
Gek.
Ik ben heel erg dom en gek.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:57 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Jij heb wel iets met IQ gaat eens 10 dagen terug in mijn onzin kijken.....en niet van afgelopen donderdag toen jij deze term aanhaalde dat ik dom was en nog nooit van het rivm had gehoord.
VirusJE?quote:
Wat ik heb begrepen dat Chloroquine voorkomt dat een virus de "cel" kan binnendringen en daarmee de rest van kettingreactie(s) voorkomt die leidt tot o.a. verzuipen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:55 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Maar daar helpt Chloroquine juist weer bij, dus deze combinatie kan best wat zijn.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Want die audi's gaan 270 en dan stopt het. En de cameras registreren niet boven de 240. Dit is overigens ook niet met 300 over de snelweg rijden. Want niet 99% rijdt te hard, 99% of meer overleeft een corona'tje wel, en iemand die op straat staat te praten met een ander doet niemand kwaad. Maar moet wel met drones, scanauto's en trackingapps in de gaten worden gehouden?
Welk recht heeft iemand zich toegeëigend dat te mogen? Waarvoor? Een fucking virusje of een andere reden?
Dat recht heeft niemand kyran. Zorg als overheid voor een genezing, niet een onderdrukking. Fuck dat.
Wie weet. Om daar achter te komen zijn waarschijnlijk nog maanden nodig dus ik zou nog niet te hard juichen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:55 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Maar daar helpt Chloroquine juist weer bij (voorkomen Cytokine storm etc.) dus deze combinatie kan best wat zijn.
5X dodelijker dan de griep? Op basis van welke cijfers? Alleen de geteste mensen. Je wordt alleen getest als jij tot het topje van de ijsberg behoord qua de gevolgen die je ondervindt van het virus. Niemand heeft een idee hoe dodelijk het is. De ene zegt dat 5% eraan sterft, terwijl recent Duits onderzoek weer zegt 0,36%. Niemand weet het.quote:Op zondag 12 april 2020 00:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis 5x dodelijker dan de griep, so what.
Je doet de hele tijd alsof de regering niet naar andere oplossingen zoekt (medicijnen / vaccin). Dat gaat niet zo snel....quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Want die audi's gaan 270 en dan stopt het. En de cameras registreren niet boven de 240. Dit is overigens ook niet met 300 over de snelweg rijden. Want niet 99% rijdt te hard, 99% of meer overleeft een corona'tje wel, en iemand die op straat staat te praten met een ander doet niemand kwaad. Maar moet wel met drones, scanauto's en trackingapps in de gaten worden gehouden?
Welk recht heeft iemand zich toegeëigend dat te mogen? Waarvoor? Een fucking virusje of een andere reden?
Dat recht heeft niemand kyran. Zorg als overheid voor een genezing, niet een onderdrukking. Fuck dat.
Volgens mij waren er deze week weer heel wat zendmasten in brand gestoken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:47 schreef Vallon het volgende:
[..]![]()
Ik heb net een enorme scheet gelaten en ik ben bang voor een nieuwe aanval.
Serieus blijft het wel vermakelijk dat er geen kruid opgewassen is tegen omarmen van stomheid.
https://www.bbc.com/future/article/20150422-how-not-to-be-stupid
1. Recognise your blind spots
2. Be ready to eat humble pie
3. Argue with yourself – and don’t pull the punches
4. Imagine “what if…”
5. Don’t underestimate the checklist
er komt geen app, maar een functie in het besturingssysteem waar je geen controle over hebt, tenzij je een ander os zou kunnen installerenquote:Op zondag 12 april 2020 00:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik vind dit best overdreven hoor.
Je kunt de app gewoon weer verwijderen nadat de crisis voorbij is.
Ik ga pas met jouw angstbeeld mee als daarna het gewone leven weer is hervat en de overheid dan nog wil dat we als burgers zo'napp moeten nu hebben, dan is het 1984. NU dient een dergelijke app een doel.
Echt een flink verschil met een app van de overheid (zoals in 1984-China).
Dunning-krugereffectquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:52 schreef Oekelele het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Parkinson
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
https://nl.wikipedia.org/wiki/Peterprincipe
Als je deze materie snapt effe stichting Mensa contracteren
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mensa_(organisatie)
IQ-test in de bovenste 2% van de bevolking
Bron?quote:Op zondag 12 april 2020 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er komt geen app, maar een functie in het besturingssysteem waar je geen controle over hebt, tenzij je een ander os zou kunnen installeren
Echt he, wat kwamen ze snel met de ‘Solution’.quote:Op zondag 12 april 2020 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er komt geen app, maar een functie in het besturingssysteem waar je geen controle over hebt, tenzij je een ander os zou kunnen installeren
Onzin.quote:Op zondag 12 april 2020 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een app is eigenlijk pas de laatste stap als je basis op orde hebt, PPE en ook mondkapjes voor het hele land gratis verstrekt.quote:Op zondag 12 april 2020 00:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je doet de hele tijd alsof de regering niet naar andere oplossingen zoekt (medicijnen / vaccin). Dat gaat niet zo snel....
Enige manier is controleren, mitigeren, indammen etc. En daar kan een app bij helpen. Er is verder nog niks en dat lijk jij niet te willen accepteren.
De App verwijderen is niet gelijk aan (in/directe) data verwijderen.quote:Op zondag 12 april 2020 00:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik vind dit best overdreven hoor.
Je kunt de app gewoon weer verwijderen nadat de crisis voorbij is.
Ik ga pas met jouw angstbeeld mee als daarna het gewone leven weer is hervat en de overheid dan nog wil dat we als burgers zo'napp moeten nu hebben, dan is het 1984. NU dient een dergelijke app een doel.
Echt een flink verschil met een app van de overheid (zoals in 1984-China).
PPE en mondkapjes kunnen ze niet uitdelen want ze hebben niet eens genoeg voor het medisch personeel.quote:Op zondag 12 april 2020 00:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een app is eigenlijk pas de laatste stap als je basis op orde hebt, PPE en ook mondkapjes voor het hele land gratis verstrekt.
Die Hugo snapt het gewoon niet.
Had vanavond al vertelt wat heb je aan zo'n APP als je niet heel veel mensen eerst test..... Geen input geen DATAquote:Op zondag 12 april 2020 00:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een app is eigenlijk pas de laatste stap als je basis op orde hebt, PPE en ook mondkapjes voor het hele land gratis verstrekt.
Die Hugo snapt het gewoon niet.
En niet testen is ook geen APPquote:Op zondag 12 april 2020 00:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
PPE en mondkapjes kunnen ze niet uitdelen want ze hebben niet eens genoeg voor het medisch personeel.
Filmpje op NOSblogquote:Desinfectie met vliegtuigmotor in Rusland
In de Russische stad Tsjeljabinsk zet de gemeente een opmerkelijk middel in tegen het coronavirus. Met een vliegtuigmotor wordt desinfectiemiddel in de straten verspreid.
Kijk jij begrijpt het.quote:Op zondag 12 april 2020 00:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze zouden beter een APP kunnen maken waarmee je zelf kan testen of je corona hebt.
Hoest in de microfoon.quote:Op zondag 12 april 2020 00:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze zouden beter een APP kunnen maken waarmee je zelf kan testen of je corona hebt.
Goede sterke griep 10k doden, volgens onze lieve Ab Osterhaus of hoe die heet, 50-100k doden van Corona als we niks doen.quote:Op zondag 12 april 2020 00:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
5X dodelijker dan de griep? Op basis van welke cijfers? Alleen de geteste mensen. Je wordt alleen getest als jij tot het topje van de ijsberg behoord qua de gevolgen die je ondervindt van het virus. Niemand heeft een idee hoe dodelijk het is. De ene zegt dat 5% eraan sterft, terwijl recent Duits onderzoek weer zegt 0,36%. Niemand weet het.
Die -op dit moment- mogelijk wel noodzakelijk is/kan zijn vind ik wel een fundamenteel verschil voor de kwalificatie en gewenstheid (voor dit moment) van een dergelijke app.quote:Op zondag 12 april 2020 00:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
De App verwijderen is niet gelijk aan (in/directe) data verwijderen.
Ook het al of niet (zg vrijwillig, sociaal opgelegd) meedoen is al een inbreuk op eigen privacy omdat het ongewenst wat kan zeggen over de gebruiker.
Eerst maar 's fatsoenlijk antwoord op waarom, wat het precies beoogd en of dat niet anders kan.
Het is een hellend vlak dat de overheid bedrijft door burgers te "verleiden" tot het maken van een keuze die niet noodzakelijk is voor de burger zelf en misbruik kan worden om die burger voor een ander doel te (dis)kwalificeren.
De Yanks weten ook waar iedereen is als ze binnenvallen want dat kunnen ze via de APP zien ja toch?quote:Op zondag 12 april 2020 00:28 schreef Oekelele het volgende:
Als ze zelf eens gaan nadenken....... Dus niet in boekjes kijken nee gewoon eens nadenken.
En domme oplossingen bestaan niet.... Een oplossing is al heel wat.
Mensen die zeggen het kost geld....... Zet dan eerst de FED banking stil.
Die drukken triljarden dollars.
Jan met de pet moet zijn mond houden over USA anders komen ze binnenvallen.
Die tijd is nu bijna voorbij .
Een nieuwe 1,5 meter samenleving
Maar dan geef jij een creatieve definitie aan het woord dodelijker.quote:Op zondag 12 april 2020 00:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Goede sterke griep 10k doden, volgens onze lieve Ab Osterhaus of hoe die heet, 50-100k doden van Corona als we niks doen.
Maar ga maar uit dat die Duitse cijfers kloppen en 10miljoen het krijgt. Dan zit je op 36k.
Thx, goed verhaal. Dat heb ik ook ongeveer begrepen.quote:Op zondag 12 april 2020 00:07 schreef Tyr80 het volgende:
@:Vallon voor kennis:
Vanaf iets voor het midden ongeveer. Was al eerder gepost.
Voor nu....BNW!quote:Op zondag 12 april 2020 00:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Voor de mensen die denken dat ze de app wel even verwijderen, veel succes want het wordt gewoon geïntegreerd in ios/Android.
Als ik daarmee moet beginnen, users constant aanspreken op de kwaliteit van de posts.quote:Op zondag 12 april 2020 00:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe bedoel je persoonlijk te worden naar die user? We posten niet met zijn allen constante poep. Je had hem er zelf ook al eerder op aan kunnen spreken.
Hoeft in zijn geheel niet, maar deze user komt wel vaak terug. Verder weet ik nog niet waar ik nou echt persoonlijk werd. Op het tweakers forum hanteren ze wel een wat hogere standaard, wat niet tot problemen leidt.quote:Op zondag 12 april 2020 00:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ik daarmee moet beginnen, users constant aanspreken op de kwaliteit van de posts.
Hoe vaak komen hier elke dag dezelfde vragen voorbij.
Zelfs mensen die om 17.00 komen vragen naar de cijfers van vandaag.
Dat is toch alleen een api, wat in een os zit?quote:Op zondag 12 april 2020 00:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Voor de mensen die denken dat ze de app wel even verwijderen, veel succes want het wordt gewoon geïntegreerd in ios/Android.
Bron voor de mensen die t niet gelezen hebben:https://www.google.com/am(...)-op-smartphones.html
Wat doe je hier danquote:Op zondag 12 april 2020 00:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoeft in zijn geheel niet, maar deze user komt wel vaak terug. Verder weet ik nog niet waar ik nou echt persoonlijk werd. Op het tweakers forum hanteren ze wel een wat hogere standaard, wat niet tot problemen leidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |