Geen stomme banner.quote:
In Albaantje ook.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
Bij de Griek hebben ze ook altijd van die gebakken kaas, erg lekker
Die halen ze tussen hun tenen vandaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
Bij de Griek hebben ze ook altijd van die gebakken kaas, erg lekker
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Lol dacht dat ik de lapo zou hebben, dacht aan een TT als fijne kaasdagen!
Ziet er lekker uit Fles.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Lol dacht dat ik de lapo zou hebben, dacht aan een TT als fijne kaasdagen!
Ziet er lekker uit Fles.
Mijn hoop om in augustus die landen te bezoeken begint langzamerhand te vervliegenquote:
Hoop dat we tegen die tijd wel weer mogen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn hoop om in augustus die landen te bezoeken begint langzamerhand te vervliegen
Hoezo? Dat duurt nog heel lang. Ik denk dat we over 2-3 maanden al een heel eind kunnen zijn richting normalisatie. Augustus is 4 maanden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn hoop om in augustus die landen te bezoeken begint langzamerhand te vervliegen
reizen toch niet?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Dat duurt nog heel lang. Ik denk dat we over 2-3 maanden al een heel eind kunnen zijn richting normalisatie. Augustus is 4 maanden.
Ik ga nog een paar afleveringen Floortje bingenquote:
#metoo, maar ik weet het allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoop dat we tegen die tijd wel weer mogen eigenlijk.
We gaan het zien. Maar ik ga er vooralsnog wel vanuit dat mijn vakantie naar de Noordkaap (22 aug - 15 sep) gewoon door kan gaan.quote:
dressing?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga nog een paar afleveringen Floortje bingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |