Geen stomme banner.quote:
In Albaantje ook.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
Bij de Griek hebben ze ook altijd van die gebakken kaas, erg lekker
Die halen ze tussen hun tenen vandaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
Bij de Griek hebben ze ook altijd van die gebakken kaas, erg lekker
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Lol dacht dat ik de lapo zou hebben, dacht aan een TT als fijne kaasdagen!
Ziet er lekker uit Fles.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Lol dacht dat ik de lapo zou hebben, dacht aan een TT als fijne kaasdagen!
Ziet er lekker uit Fles.
Mijn hoop om in augustus die landen te bezoeken begint langzamerhand te vervliegenquote:
Hoop dat we tegen die tijd wel weer mogen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn hoop om in augustus die landen te bezoeken begint langzamerhand te vervliegen
Hoezo? Dat duurt nog heel lang. Ik denk dat we over 2-3 maanden al een heel eind kunnen zijn richting normalisatie. Augustus is 4 maanden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn hoop om in augustus die landen te bezoeken begint langzamerhand te vervliegen
reizen toch niet?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Dat duurt nog heel lang. Ik denk dat we over 2-3 maanden al een heel eind kunnen zijn richting normalisatie. Augustus is 4 maanden.
Ik ga nog een paar afleveringen Floortje bingenquote:
#metoo, maar ik weet het allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoop dat we tegen die tijd wel weer mogen eigenlijk.
We gaan het zien. Maar ik ga er vooralsnog wel vanuit dat mijn vakantie naar de Noordkaap (22 aug - 15 sep) gewoon door kan gaan.quote:
dressing?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga nog een paar afleveringen Floortje bingen
ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 11 april 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan het zien. Maar ik ga er vooralsnog wel vanuit dat mijn vakantie naar de Noordkaap (22 aug - 15 sep) gewoon door kan gaan.
Nou dat vind ik iets heel raars. Voor sommige dingen misschien, maar voor de meeste dingen geldt dat het zeker npg wel de moeite waard is om ze op te starten, zelfs al is het maar voor 2 maanden of zo.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo, maar ik weet het allemaal niet.
Verwacht dat als in juni het toeristenseizoen niet gaat starten het hele seizoen naar de haaien gaat
Doei IJsquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
In de tussentijd weer even naar mijn niet meer verlaten eiland. Animal Crossing.
op welk platform speel je?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
In de tussentijd weer even naar mijn niet meer verlaten eiland. Animal Crossing.
Augustus vakantie twijfel ik sterk aan, herfstvakantie in oktober hopelijk zekerheid (weekje Kreta)quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie allemaal wel wat er wel of niet doorgaat. Valt toch niets te voorspellen op het moment.
je link doet t niet?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.tuinmeubelen.nl/sens-line-lotus-loungeset-wit
Graagquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Álstjeblief laten we in juli weer normaal gaan doen, oke?
Te wit?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
oh fok doet raar.
kopieren en plakken werkte wel..
Ik vind wit nogal besmettelijk
het frame bedoel je dan?quote:
het frame jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het frame bedoel je dan?
Dit is ook ene optie maar die is wat duurder
https://www.buitenhof-tui(...)oons-mal-wit-kaw-007
Dan gewoon lekker doen tochquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof niet dat ik daar echt een probleem mee heb ;p
Dit is ook een optiequote:
koop wat je mooi vindtquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is ook een optie![]()
https://www.fonteyn.nl/tu(...)t-antraciet-fonteyn/
deze is ook niet zo gek duur
Nee johquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gebrek aan een vent besluitvaardig persoon in je leven
haal dan gewoon wat pallets ergensquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
zonder grap.
kan ook dit doen, heb kussens![]()
[ afbeelding ]
Gewoon zelf bouwen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
zonder grap.
kan ook dit doen, heb kussens![]()
[ afbeelding ]
minigroenten?quote:
mja moet ik dat in elkaar bouwen. wat ik je net liet zien was 150 euroquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://palletcentrale.nl/product/epal-europallet-nieuw/
als je al kussens hebt en t moet enigszins goedkoop..
3 pallets, 1 verticaal zetten en twee ervoor stapelen en je hebt een bank. komt geen schroef bij kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja moet ik dat in elkaar bouwen. wat ik je net liet zien was 150 euro
als je tegen de achterkant leunt valt het toch omquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
3 pallets, 1 verticaal zetten en twee ervoor stapelen en je hebt een bank. komt geen schroef bij kijken
ergens tegen zettenquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je tegen de achterkant leunt valt het toch om
nieuwe hobby? :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus die micro groenten kweken stelt ook geen flikker voor zeg
Mja, ik denk dat ik de lamp weer ga verplaatsen. Of misschien een andere lamp kopen.quote:
ik heb precies dezelfdequote:Op zaterdag 11 april 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik de lamp weer ga verplaatsen. Of misschien een andere lamp kopen.
Ik heb nu deze
[ afbeelding ]
Ik heb er een beetje gelige soft tone lamp in zitten. Maar hij geeft teveel licht op de plek waar hij staat en te weinig in de rest van de woonkamerquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
Heb er een hue lamp ingepropt met een aparte dimmer afstandsbedieningsding
de oplossing: Dimbare ledstripsquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje gelige soft tone lamp in zitten. Maar hij geeft teveel licht op de plek waar hij staat en te weinig in de rest van de woonkamer
Misschien :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt aandelen in die dingen he?
Anderhalvemetermanquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
mijn stieftante vertelde vandaag dat ze door de stad fietste en dacht een bekende te zien, dus hand omhoog en super enthousiast Heeeeey!! roepen, de persoon deed dat terug.
Terwijl ze dus dat riep wist ze eigenlijk niet meer waar ze die persoon van kende, was het Rutte
en hij deed het net zo enthousiast terug![]()
nou hij stapte uit een grote suv bij een restaurant :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anderhalvemeterman![]()
![]()
![]()
Tof dat de premier in Nederland gewoon lekker door de stad kan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |