Geen stomme banner.quote:
In Albaantje ook.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
Bij de Griek hebben ze ook altijd van die gebakken kaas, erg lekker
Die halen ze tussen hun tenen vandaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
Bij de Griek hebben ze ook altijd van die gebakken kaas, erg lekker
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Lol dacht dat ik de lapo zou hebben, dacht aan een TT als fijne kaasdagen!
Ziet er lekker uit Fles.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Lol dacht dat ik de lapo zou hebben, dacht aan een TT als fijne kaasdagen!
Ziet er lekker uit Fles.
Mijn hoop om in augustus die landen te bezoeken begint langzamerhand te vervliegenquote:
Hoop dat we tegen die tijd wel weer mogen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn hoop om in augustus die landen te bezoeken begint langzamerhand te vervliegen
Hoezo? Dat duurt nog heel lang. Ik denk dat we over 2-3 maanden al een heel eind kunnen zijn richting normalisatie. Augustus is 4 maanden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn hoop om in augustus die landen te bezoeken begint langzamerhand te vervliegen
reizen toch niet?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Dat duurt nog heel lang. Ik denk dat we over 2-3 maanden al een heel eind kunnen zijn richting normalisatie. Augustus is 4 maanden.
Ik ga nog een paar afleveringen Floortje bingenquote:
#metoo, maar ik weet het allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoop dat we tegen die tijd wel weer mogen eigenlijk.
We gaan het zien. Maar ik ga er vooralsnog wel vanuit dat mijn vakantie naar de Noordkaap (22 aug - 15 sep) gewoon door kan gaan.quote:
dressing?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga nog een paar afleveringen Floortje bingen
ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 11 april 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan het zien. Maar ik ga er vooralsnog wel vanuit dat mijn vakantie naar de Noordkaap (22 aug - 15 sep) gewoon door kan gaan.
Nou dat vind ik iets heel raars. Voor sommige dingen misschien, maar voor de meeste dingen geldt dat het zeker npg wel de moeite waard is om ze op te starten, zelfs al is het maar voor 2 maanden of zo.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo, maar ik weet het allemaal niet.
Verwacht dat als in juni het toeristenseizoen niet gaat starten het hele seizoen naar de haaien gaat
Doei IJsquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
In de tussentijd weer even naar mijn niet meer verlaten eiland. Animal Crossing.
op welk platform speel je?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
In de tussentijd weer even naar mijn niet meer verlaten eiland. Animal Crossing.
Augustus vakantie twijfel ik sterk aan, herfstvakantie in oktober hopelijk zekerheid (weekje Kreta)quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie allemaal wel wat er wel of niet doorgaat. Valt toch niets te voorspellen op het moment.
je link doet t niet?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.tuinmeubelen.nl/sens-line-lotus-loungeset-wit
Graagquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Álstjeblief laten we in juli weer normaal gaan doen, oke?
Te wit?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
oh fok doet raar.
kopieren en plakken werkte wel..
Ik vind wit nogal besmettelijk
het frame bedoel je dan?quote:
het frame jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het frame bedoel je dan?
Dit is ook ene optie maar die is wat duurder
https://www.buitenhof-tui(...)oons-mal-wit-kaw-007
Dan gewoon lekker doen tochquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof niet dat ik daar echt een probleem mee heb ;p
Dit is ook een optiequote:
koop wat je mooi vindtquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is ook een optie![]()
https://www.fonteyn.nl/tu(...)t-antraciet-fonteyn/
deze is ook niet zo gek duur
Nee johquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gebrek aan een vent besluitvaardig persoon in je leven
haal dan gewoon wat pallets ergensquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
zonder grap.
kan ook dit doen, heb kussens![]()
[ afbeelding ]
Gewoon zelf bouwen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
zonder grap.
kan ook dit doen, heb kussens![]()
[ afbeelding ]
minigroenten?quote:
mja moet ik dat in elkaar bouwen. wat ik je net liet zien was 150 euroquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://palletcentrale.nl/product/epal-europallet-nieuw/
als je al kussens hebt en t moet enigszins goedkoop..
3 pallets, 1 verticaal zetten en twee ervoor stapelen en je hebt een bank. komt geen schroef bij kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja moet ik dat in elkaar bouwen. wat ik je net liet zien was 150 euro
als je tegen de achterkant leunt valt het toch omquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
3 pallets, 1 verticaal zetten en twee ervoor stapelen en je hebt een bank. komt geen schroef bij kijken
ergens tegen zettenquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je tegen de achterkant leunt valt het toch om
nieuwe hobby? :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus die micro groenten kweken stelt ook geen flikker voor zeg
Mja, ik denk dat ik de lamp weer ga verplaatsen. Of misschien een andere lamp kopen.quote:
ik heb precies dezelfdequote:Op zaterdag 11 april 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik de lamp weer ga verplaatsen. Of misschien een andere lamp kopen.
Ik heb nu deze
[ afbeelding ]
Ik heb er een beetje gelige soft tone lamp in zitten. Maar hij geeft teveel licht op de plek waar hij staat en te weinig in de rest van de woonkamerquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
Heb er een hue lamp ingepropt met een aparte dimmer afstandsbedieningsding
de oplossing: Dimbare ledstripsquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje gelige soft tone lamp in zitten. Maar hij geeft teveel licht op de plek waar hij staat en te weinig in de rest van de woonkamer
Misschien :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt aandelen in die dingen he?
Anderhalvemetermanquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
mijn stieftante vertelde vandaag dat ze door de stad fietste en dacht een bekende te zien, dus hand omhoog en super enthousiast Heeeeey!! roepen, de persoon deed dat terug.
Terwijl ze dus dat riep wist ze eigenlijk niet meer waar ze die persoon van kende, was het Rutte
en hij deed het net zo enthousiast terug![]()
nou hij stapte uit een grote suv bij een restaurant :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anderhalvemeterman![]()
![]()
![]()
Tof dat de premier in Nederland gewoon lekker door de stad kan lopen
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij stapte uit een grote suv bij een restaurant :p
maar over het algemeen gaat die dacht ik op zijn fiets naar het werk
leeft hij nog?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]hij woont ook gewoon ergens in Den Haag. Niet in het Catshuis of zo. Ik heb vroeger Rudd Lubbers wel eens op zijn wielrenfiets gezien in Rotterdam.
Duur?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel grappig
ah. bij mij zo'n hue filament unitquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje gelige soft tone lamp in zitten. Maar hij geeft teveel licht op de plek waar hij staat en te weinig in de rest van de woonkamer
wat zei je.. anderhalvemeterruttegod?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
mijn stieftante vertelde vandaag dat ze door de stad fietste en dacht een bekende te zien, dus hand omhoog en super enthousiast Heeeeey!! roepen, de persoon deed dat terug.
Terwijl ze dus dat riep wist ze eigenlijk niet meer waar ze die persoon van kende, was het Rutte
en hij deed het net zo enthousiast terug![]()
Hoe bedien je die dan? Ik zie veel van die Philips lampen die je alleen kunt bedienen met de Philips Hue Bridgequote:Op zaterdag 11 april 2020 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. bij mij zo'n hue filament unit
https://www2.meethue.com/nl-nl/p/hue-dimmer-switch/8718696743157quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe bedien je die dan? Ik zie veel van die Philips lampen die je alleen kunt bedienen met de Philips Hue Bridge
nee zou ze niet begrijpen :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat zei je.. anderhalvemeterruttegod?
Hmm, okee, dat valt wel mee qua prijs dan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www2.meethue.com/nl-nl/p/hue-dimmer-switch/8718696743157
maar ik heb ook een bridge enzo..
en een Homey Pro
voordeel van zo'n bridge is wel dat je programma's kan maken voor als je niet thuis bent enzoquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, okee, dat valt wel mee qua prijs dan.
Das helemaal geen badrquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/a85B2be
de blijheid van deze Badr is aanstekelijk
Ja, maar ik woon hoog en droog in een soort bankkluis, dus dat is niet zo zinvolquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voordeel van zo'n bridge is wel dat je programma's kan maken voor als je niet thuis bent enzo
geofencing
Bij HIV slaat het virus keihard toe.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Twee ā drie keer in de week liep Coen tien kilometer hard. Topfit was hij, maar nu moet hij achter een rollator revalideren. "Ik ben zestig procent van mijn spierkracht kwijt."
https://nos.nl/video/2330(...)opnieuw-trainen.html
Bizar
heb het fimpje niet gezien. heeft hij hiv?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij HIV slaat het virus keihard toe.
Heb je wel iets van een buiten in je nieuwe huis?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon hoog en droog in een soort bankkluis, dus dat is niet zo zinvol
Week niet. Denk het.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb het fimpje niet gezien. heeft hij hiv?
oh ik had gehoopt op familievetes of zoquote:
nee neequote:Op zaterdag 11 april 2020 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik had gehoopt op familievetes of zo
ja dat zal wel zo maar je suggereert dat de man uit het filmpje hiv positief isquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Tja soms denk je iets.
Ook weer vreemd, van onafhankelijke bronnen hoor je dat hiv een enorme risicoverhoging is. Niet gek want die hebben allerlei medicijnen die het afweersysteem beīnvloeden.
Op de info pagina's hiv enzo staat dat het niks uit maakt
Groot dakterras.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je wel iets van een buiten in je nieuwe huis?
oh..quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groot dakterras.Alleen is dat wel gezamenlijk.
Ik wil niet toegeven dat het gezonde mensen raakt dus zoek excuses.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zal wel zo maar je suggereert dat de man uit het filmpje hiv positief is
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil niet toegeven dat het gezonde mensen raakt dus zoek excuses.
Nou wel iets minder abnormaal dan jij helaasquote:
Heb je geluisterd?quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende: Lekker feestje op de verjaardag van @:RockNijntje
![]()
Mja, ik had ook liever een eigen balkon gehad, maar dat was geen optie.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh..daar zou ik wel een beetje hekel aan hebben
Nou dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wel iets minder abnormaal dan jij helaas
Heb ik al ff niet meer en vergeet nieuwe te kopen.quote:
Dat zou voor mij denk ik echt een dealbreaker zijn, vind je dat niet vervelend?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groot dakterras.Alleen is dat wel gezamenlijk.
Niet als je zelf jouw deel van de fun opeist / vormtquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou voor mij denk ik echt een dealbreaker zijn, vind je dat niet vervelend?
boks.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las het net, mafklappersquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
De Koninklijke Marechaussee (KMAR) heeft vanavond in een trein op station Schiphol twee mannen aangehouden. Dit omdat een van hen een doorgeladen vuurwapen bij zich had.
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-gehaald~ab071a2c/
Dat is ook niet zo'n goed idee natuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
De Koninklijke Marechaussee (KMAR) heeft vanavond in een trein op station Schiphol twee mannen aangehouden. Dit omdat een van hen een doorgeladen vuurwapen bij zich had.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben normaal en geweldig bovendien. Alleen de rest vd wereld is gek.
Als dat zo was, had ik dit appartement niet genomenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen onedrive, dropbox, gmail whatever? Echt iets helemaal van jezelf hebben is tegenwoordig vrijwel onmogelijk alsmede onrealistisch duur.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.
ik heb jeuk aan alles wat 'gemeenschappelijk' is..
zo blij dat we aan boord geen gedeelde hutten of schijthuisplein taferelen hebben.
Zijn wapen aan het laden in de trein ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk niet dat dat de bedoeling is van een gezamenlijk terras.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als je zelf jouw deel van de fun opeist / vormt
Eens. Mijn bovenbuurtjes hoe lief ik ze ook vind heb ik al liever niet op hun balkon als ik in de tuin ben. Want die blijven net als de buuf van bitterbal praten en kijken hoe ik met vanalles bezig ben. Zelfs als ik lekker zit te lezen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.
ik heb jeuk aan alles wat 'gemeenschappelijk' is..
zo blij dat we aan boord geen gedeelde hutten of schijthuisplein taferelen hebben.
qua huizen/materiele dingenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen onedrive, dropbox, gmail whatever? Echt iets helemaal van jezelf hebben is tegenwoordig vrijwel onmogelijk alsmede onrealistisch duur.
Wat denk je dan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk niet dat dat de bedoeling is van een gezamenlijk terras.
Ja, die zijn dus nog abnormalerquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn wapen aan het laden in de trein ook
oh gadver..quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Eens. Mijn bovenbuurtjes hoe lief ik ze ook vind heb ik al liever niet op hun balkon als ik in de tuin ben. Want die blijven net als de buuf van bitterbal praten en kijken hoe ik met vanalles bezig ben. Zelfs als ik lekker zit te lezen.
Ja zelfs nog wel iets abnormaler dan Lospequote:Op zaterdag 11 april 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die zijn dus nog abnormaler
Nou dat iedereen er dus gewoon gebruik van mag maken en niet dat mensen een stukje opeisen. Dat lijkt me de definitie van gezamenlijk toch?quote:
Ja ik zou dat thuis al doenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die zijn dus nog abnormaler
Nee, je krijgt niet je eigen paar vierkante metersquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat iedereen er dus gewoon gebruik van mag maken en niet dat mensen een stukje opeisen. Dat lijkt me de definitie van gezamenlijk toch?
dit ja.. lijkt me idd niet de bedoeling dat je 4 schuttingschermen en een poort er op kwakt om te laten ziend at dat jouw deel is..quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat iedereen er dus gewoon gebruik van mag maken en niet dat mensen een stukje opeisen. Dat lijkt me de definitie van gezamenlijk toch?
ja. En dat jij er dus OOK gebruik van mag maken. Op gezette tijden met al je vriendenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan het eens proberen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ja.. lijkt me idd niet de bedoeling dat je 4 schuttingschermen en een poort er op kwakt om te laten ziend at dat jouw deel is..
Vandaag heb ik haar ontlopen. Ze is soms ook wat zuur. Ze zegt ook dat mijn zonnenscherm het nooooit gaat houden en dat zij het nooit zou doenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Eens. Mijn bovenbuurtjes hoe lief ik ze ook vind heb ik al liever niet op hun balkon als ik in de tuin ben. Want die blijven net als de buuf van bitterbal praten en kijken hoe ik met vanalles bezig ben. Zelfs als ik lekker zit te lezen.
ohquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ja.. lijkt me idd niet de bedoeling dat je 4 schuttingschermen en een poort er op kwakt om te laten ziend at dat jouw deel is..
oh god.. 'een dakterrasschema'.. 'nee hendrik jan jij mocht tot 16.35.. nu is het mijn onderhalfuur en vijf minuten'quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. En dat jij er dus OOK gebruik van mag maken. Op gezette tijden met al je vriendenNja, als dat niet je ding is, dan is dat ook misschien niet de meest ideale plek om te wonen
Misschien werkte ze wel jaren als constructeur.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag heb ik haar ontlopen. Ze is soms ook wat zuur. Ze zegt ook dat mijn zonnenscherm het nooooit gaat houden en dat zij het nooit zou doen![]()
Verder aardige vrouw hoor
hahahahah nee ;pquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien werkte ze wel jaren als constructeur.
Okee dan nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh god.. 'een dakterrasschema'.. 'nee hendrik jan jij mocht tot 16.35.. nu is het mijn onderhalfuur en vijf minuten'
Wat gaat je zonnescherm nooit houdenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag heb ik haar ontlopen. Ze is soms ook wat zuur. Ze zegt ook dat mijn zonnenscherm het nooooit gaat houden en dat zij het nooit zou doen![]()
ik zou daar zo snel klaar mee zijn, met zulke mensenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De bevestiging van dat dingquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat gaat je zonnescherm nooit houden
Lullige is dat je ze nauwelijks kunt ontlopen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zou daar zo snel klaar mee zijn, met zulke mensen
aan boord ook wel eens van die zuurpruimen. als ik er klaar mee ben dan leg ik pH test strips op de ontbijttafel bij hun bord.
Ik zeg toch ook dat het niet mijn ding is. Jij komt met de suggestie om dan je eigen deeltje op te eisen en ik zeg dat dat niet de bedoeling is. Je komt zelfs met de suggestie om er een eigen stukje tuin te vormen. En nu zeg je precies het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. En dat jij er dus OOK gebruik van mag maken. Op gezette tijden met al je vriendenNja, als dat niet je ding is, dan is dat ook misschien niet de meest ideale plek om te wonen
aan boord niet neequote:Op zaterdag 11 april 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lullige is dat je ze nauwelijks kunt ontlopen.
Worden ze nog zuurder.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aan boord niet nee
maar als ze 'onder mij' staan, dan horen ze 't wel als ze te erg bezig zijn.
zeikerds moeten wat te zeiken hebben..quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Ze kan hooguit bang zijn dat de gevel het niet houdt
Ja mooi hequote:Op zaterdag 11 april 2020 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het niet mijn ding is. Jij komt met de suggestie om dan je eigen deeltje op te eisen en ik zeg dat dat niet de bedoeling is. Je komt zelfs met de suggestie om er een eigen stukje tuin te vormen. En nu zeg je precies het tegenovergestelde.
ze zei dat die in het midden ook bevestigd moest worden. Dus in de winkel ik dat gevraagd maar daar zit niet eens een bevestigingsding op dat dingquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Ze kan hooguit bang zijn dat de gevel het niet houdt
maarrr zat er nog wat inquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoot net een fles bier om over mijn bureaunou ja such is life
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker laten lullen joh.. die mensen die die dingen ophangen weten heus wel aar ze mee bezig zijn..quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei dat die in het midden ook bevestigd moest worden. Dus in de winkel ik dat gevraagd maar daar zit niet eens een bevestigingsding op dat ding
Ohjee, toetsenbord nog droog? Drinken over mijn laptop heeft mij al wel wat laptops gekost.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat zei ik ook tegen haar :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker laten lullen joh.. die mensen die die dingen ophangen weten heus wel aar ze mee bezig zijn..
jaquote:
Nee dat kan nooit omdat de rol alleen aan de buitenkanten steunt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei dat die in het midden ook bevestigd moest worden. Dus in de winkel ik dat gevraagd maar daar zit niet eens een bevestigingsding op dat ding
Nee ja nee toetsenbord is gered jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohjee, toetsenbord nog droog? Drinken over mijn laptop heeft mij al wel wat laptops gekost.
Jezusquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die komen van tevoren wel ven kijken hoeveel bevestigingspunten er nodig zijnquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JezusZo’n zonneschermenbedrijf weet heus wel hoe zo’n ding opgehangen moet worden
jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat kan nooit omdat de rol alleen aan de buitenkanten steunt.
Het gaat wel om de achterliggende constructie maar dat is vast goed bekeken.
heeft ze gedaan, maar nog steeds geen vertrouwen:Pquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Had ze niet gewoon even mee kunnen luisteren toen de balkonmannen er waren?
heeft ze wss nog gedaan ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Had ze niet gewoon even mee kunnen luisteren toen de balkonmannen er waren?
O, dat soort mensen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft ze gedaan, maar nog steeds geen vertrouwen:P
Oh wow, het was eigenlijk een grapje.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft ze gedaan, maar nog steeds geen vertrouwen:P
Welk deel van plezier 's avonds kan nu niet dan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben de hele corona jank situatie inmiddels poepzat
Wanneer weer plezier savonds!![]()
hij wil weer naar de hoeren..quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk deel van plezier 's avonds kan nu niet dan?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow, het was eigenlijk een grapje.
Nou ja de veiling loopt tot vrijdag. Maar als iemand anders hem wil hebben wordt het serieus bloedenquote:
Restaurant, kroeg, bios, feestje, terrasje, enig ander vermaak buitenshuis?quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk deel van plezier 's avonds kan nu niet dan?
Stukquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
hier werd gisteren dacht ik dat lichaam ook gevonden
[ afbeelding ]
https://regio15.nl/nieuws(...)qFBirjGH5Lu6DTT_rnpE
was al stukquote:
Oh nou, ik leef al heel lang zonder al dat eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Restaurant, kroeg, bios, feestje, terrasje, enig ander vermaak buitenshuis?
De afbeelding is stuk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was al stuk![]()
Hoorde al veel sirenes, dit wordt afgebroken plus die toren er achter. daar komen 2 grote woontorens
Ja dan snap ik dat je mij abnormaal vindquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, ik leef al heel lang zonder al dat eigenlijk.
Ja, ik ben die kluizenaar voor wie een lockdown eigenlijk niets uitmaakt
Dan begrijpen we elkaarquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan snap ik dat je mij abnormaal vind
Al die vroegslapers.quote:
js,gisteren ging ik op tijd slapen,was het hier druk tot een uur of 1, nu andersomquote:
quote:Op zondag 12 april 2020 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen wil natuurlijk vroeg op om paaseieren te zoeken.
Ik niet, er ligt 2kg in de keuken.
quote:Op zondag 12 april 2020 00:22 schreef Koen66 het volgende:
morgenochtend ook nog maar verstoppen voor onze 15 jarige zoon die het nog zo leuk vindt
ach als hij het nog leuk vindt vind ik het ook primaquote:
Geen Paaseieren gehaald hierquote:Op zondag 12 april 2020 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen wil natuurlijk vroeg op om paaseieren te zoeken.
Ik niet, er ligt 2kg in de keuken.
Heerlijkquote:Op zondag 12 april 2020 00:22 schreef Koen66 het volgende:
morgenochtend ook nog maar verstoppen voor onze 15 jarige zoon die het nog zo leuk vindt
Dit ja!quote:
geen chocola? wowquote:Op zondag 12 april 2020 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen Paaseieren gehaald hier
Ik heb er nog vier van Tony's, doen we morgen wel wat mee
Kind blieft toch geen chocolade dus gaat puur om het idee
Al zit ik nu te bedenken dat gewone echte eieren schilderen en dan verstoppen wel kan
Ja van 80% cacao ofzo, en paas/figuur/feestchocolade is dat nooit.quote:
da's de enige chocola die ik nu ook nog regelmatig eet, 85%, dat is namelijk redelijk te doen qua koolhydraten. Maar toch nog steeds liever melkquote:Op zondag 12 april 2020 00:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja van 80% cacao ofzo, en paas/figuur/feestchocolade is dat nooit.
Ze vindt het uitpakken leuk, en laat het dan gewoon verpieteren
And proud of itquote:Op zondag 12 april 2020 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En Miep is net zo raar als d'r moeder.
Lindt?quote:Op zondag 12 april 2020 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's de enige chocola die ik nu ook nog regelmatig eet, 85%, dat is namelijk redelijk te doen qua koolhydraten. Maar toch nog steeds liever melk
Ik heb nog (steeds) kamelenmelkchocolade liggenquote:Op zondag 12 april 2020 00:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Grappig genoeg eet ik zelden melkchocolade, moet wel écht lekkere zijn.
Zou eten want lollig.quote:Op zondag 12 april 2020 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog (steeds) kamelenmelkchocolade liggen
If I never did itquote:
ik eet geen blokken chocolade (bah) , behalve wit (maar das niet echt chocolade) echter een mars, twix of snickers vind ik weer wel lekker, net als chocolademelkquote:Op zondag 12 april 2020 00:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Grappig genoeg eet ik zelden melkchocolade, moet wel écht lekkere zijn.
Fantastisch, zo onwijs leuk datquote:Op zondag 12 april 2020 00:40 schreef Arch-Indar het volgende:
20 chocolade eieren en konijnen verstopt voor de kinderen hier hoor, de jongste telt al een week af...
Verzot op chocolade ook.
Lindt, maar ook van de Hoogvliet die is ook best te doenquote:
Sokkemelkquote:Op zondag 12 april 2020 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik eet geen blokken chocolade (bah) , behalve wit (maar das niet echt chocolade) echter een mars, twix of snickers vind ik weer wel lekker, net als chocolademelk
Oh lollig, hoor je niet vaak, dat huismerken zo'n percentage hebbenquote:Op zondag 12 april 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lindt, maar ook van de Hoogvliet die is ook best te doen
Er gaan zeker eieren gekookt worden maar mijn kinderen houden niet zo van eieren. Die traditie houd beetje op dan helaas.quote:Op zondag 12 april 2020 00:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Fantastisch, zo onwijs leuk dat![]()
Ga je nog je eiereetwedstrijd doen?
Oh dat is jammer!quote:Op zondag 12 april 2020 00:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er gaan zeker eieren gekookt worden maar mijn kinderen houden niet zo van eieren. Die traditie houd beetje op dan helaas.
Maar stuk of 10 voor mijzelf kook ik er wel.
hetzelfde!quote:Op zondag 12 april 2020 00:44 schreef Molo het volgende:
Tevens Zalig Pasen allemaal gewenst ❤️🤲🐥🐰🥚🍳🍆
Jongste eet alleen het witte van ei... ook niet handig want ik heb ze liefst zachtgekookt.quote:Op zondag 12 april 2020 00:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is jammer!
Miep hier houdt dan weer wel van eieren, echt enorm![]()
Ben benieuwd, hoor graag of ze allemaal op zijn gegaan
Alles, behalve dus de meeste melkrepen. Oh, en geen dingen met noten, want faallijf.quote:Op zondag 12 april 2020 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik eet geen blokken chocolade (bah) , behalve wit (maar das niet echt chocolade) echter een mars, twix of snickers vind ik weer wel lekker, net als chocolademelk
het werk paaskonijntje doorgeschoven naar iemand anders![]()
Druipei.quote:Op zondag 12 april 2020 00:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jongste eet alleen het witte van ei... ook niet handig want ik heb ze liefst zachtgekookt.
quote:Op zondag 12 april 2020 00:47 schreef Koen66 het volgende:
wij draaien er met z'n 2-en (ok, nr 3 eet er wel wat van mee) een dikke 30 eieren in de week doorheen
oeh, jammer wel..quote:Op zondag 12 april 2020 00:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles, behalve dus de meeste melkrepen. Oh, en geen dingen met noten, want faallijf.
ik ook maar, vers opgemaakt bed, altijd fijn..quote:Op zondag 12 april 2020 00:55 schreef Koen66 het volgende:
zou best een eitje lusten
Beter ga ik zo maar slapen
tsja we doen koolhydraatarm met z'n 2-en en eieren passen prima in die levenswijzequote:Op zondag 12 april 2020 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]hier komen we met 2 man net aan de 6 p/w
aha, ja dan is het logischquote:Op zondag 12 april 2020 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja we doen koolhydraatarm met z'n 2-en en eieren passen prima in die levenswijze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |