Ja, neem wat te zuipen mee asjeblaf.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik nog boodschappen gaan doen j/n
Zijn de boodschappen ESSENTIEEL?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik nog boodschappen gaan doen j/n
Ben dan ook niet vies van een penis.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kaneelstokje klinkt ook een tikje dubieus anders.
Ja zit zonder perenijsjesquote:
Rtquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:46 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Ben dan ook niet vies van een penis.
Ja dan zou ik het risico ook wel nemen jaquote:
Was net boos. Spel zitten spelen, en iedere keer als ik verder kwam, liep het vast.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan zou ik het risico ook wel nemen ja
Jezusquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:55 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Was net boos. Spel zitten spelen, en iedere keer als ik verder kwam, liep het vast.
Heb gewoon 130 euro betaald voor een spel dat 20 jaar geleden op de pc beter liep dan nu op de PS4.
Wat een aids man.
Neverwinter Nights.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:58 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Neverwinter Nights.
Nog nooit een spel gespeeld met zoveel bugs en crashes. Niet normaal meer.
Is ook een trophy gebugged. Kan geeneens platina halen waarschijnlijk.
Maar gelukkig belde daarna een mevrouw van het Leger des Heils op voor een praatje. Nu ben ik niet meer boos.
Een RPG met de regels van Dungeons and Dragons.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor soort spel is dat, nooit van gehoord
Hm nee dat zegt me echt niksquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:01 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Een RPG met de regels van Dungeons and Dragons.
Ken je wel Icewind Dale, Baldurs Gate en Planescape Torment?
Aan de ene kant is het wel leuk, want het is meer strategie dan een hack n slash.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee dat zegt me echt niks
Heb ook nooit D&D gespeeld hoor. Voor Stranger Things wist ik nirt eens dat het een ding was
Hm. Denk dat rpg mij niet echt heel erg trekt. Ben meer van wat realistische werelden als ik al game.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:05 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel leuk, want het is meer strategie dan een hack n slash.
Aan de andere kant kan het heel goedkoop zijn. 1 verkeerde klik en dood. Je build kan zo goed zijn, maar je rolt een 1 (normaal gesproken 5% kans, maar in dit spel veel hoger) en je bent dood. Dus saven saven saven saven.
Zoals?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Denk dat rpg mij niet echt heel erg trekt. Ben meer van wat realistische werelden als ik al game.
Naja GTA. COD. Wat er in de werelden zelf gebeurt is wellicht niet realistisch maar niet te magisch ofzo, weet niet. Vind dat met films wel leuk maar gamen nietquote:
Hehe, ik vind dat soort spellen dan weer mokersaai. Heb ooit een zo'n shooter gespeeld. Medal of Honor ofzo. Was prima hoor, maar godver wat een saaie repetitieve zooi.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja GTA. COD. Wat er in de werelden zelf gebeurt is wellicht niet realistisch maar niet te magisch ofzo, weet niet. Vind dat met films wel leuk maar gamen niet
Ja geen idee. Misschien toch niet zo fantasierijk danquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:33 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Hehe, ik vind dat soort spellen dan weer mokersaai. Heb ooit een zo'n shooter gespeeld. Medal of Honor ofzo. Was prima hoor, maar godver wat een saaie repetitieve zooi.
FM is al jaren over zijn hoogtepunt heen. Jammer wel. Had ooit echt een grote userbase, wat het leuk maakte.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien toch niet zo fantasierijk dan
Maar ach buiten FM speel ik al jaren geen andere games dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |