Jezus, gecondoleerd en veel sterkte voor heel de familiequote:Op zaterdag 11 april 2020 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens is mijn schoonzus deze week overleden aan Covid19, ze lag sinds eind vorige week in het ziekenhuis, dus ik ben ook echt wel voorzichtig, maar ik ben uiteraard na haar overlijden wel gelijk naar mijn zus gereden om haar te gaan steunen, dat was misschien niet verstandig, maar ik kon haar niet alleen laten zitten terwijl haar geliefde net was overleden en ze alles moest gaan regelen.
Ik ben daar ongeveer 48 uur gebleven en toen weer naar huis gegaan, maar mijn man durft me nog niet eens te zoenen, en als we niet op het punt stonden te verhuizen weet ik zeker dat hij in het bed op zolder was gaan slapen dat we nu al weggedaan hadden.
Het is echt gewoon zo vreselijk bizar hoe deze ziekte verloopt, maar ik jaag mensen nu dus wel uit de buurt met de mededeling dat ik de afgelopen dagen contact heb gehad met de partner van iemand die aan corona overleden is, dat werkt uitstekend trouwens.
wat dacht je van: niet doen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:21 schreef _I het volgende:
twitter:hugodejonge twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 16:20:47Digitale oplossingen kunnen helpen bij de bestrijding van de #coronacrisis. Voor de vraag welke apps we gaan gebruiken en hoe, hebben we alle slimme ideeën nodig. Daarom nodigen we iedereen uit om mee te denken. Voorstellen kunnen tot 14 april 12 uur 👉🏻 https://t.co/iCb60jzJOC https://t.co/7WMklwFh1T reageer retweet
Staat weer te schreeuwen langs de lijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, Greet heeft weer eens iets te zeggen
Gewoon die van Apple/google gebruikenquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:21 schreef _I het volgende:
twitter:hugodejonge twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 16:20:47Digitale oplossingen kunnen helpen bij de bestrijding van de #coronacrisis. Voor de vraag welke apps we gaan gebruiken en hoe, hebben we alle slimme ideeën nodig. Daarom nodigen we iedereen uit om mee te denken. Voorstellen kunnen tot 14 april 12 uur 👉🏻 https://t.co/iCb60jzJOC https://t.co/7WMklwFh1T reageer retweet
HAHA HOU OP.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gewoon die van Apple/google gebruiken
Die weten toch al alles van je dus boeiendquote:
Dit roep ik al veel langer. Pakt het je de eerste keer niet dan een volgend keer wel als je een zwak moment hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik word er moedeloos van, alsof dit virus ontworpen is om je gewoon te doden als het de 1ste x gewoon niet lukt, soort van terminator virus.
De oplossing is er al, snap die tender niet. Geld verspilling.quote:
Ja joh laat grote bedrijven het maar oplossen. Fuck no.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:40 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De oplossing is er al, snap die tender niet. Geld verspilling.
Google en Apple bouwen 'corona-tracking' in op smartphones.
https://nos.nl/artikel/23(...)-op-smartphones.html
In dat opzicht kan het wel helpen om iedereen bewuster te maken van eet- en leefgewoonten, gemiddelde gezondheid wordt hoger.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dit roep ik al veel langer. Pakt het je de eerste keer niet dan een volgend keer wel als je een zwak moment hebt.
Gebeurt al, wil jij niet wil ik niet, maar de overheid wel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:42 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Ja joh laat grote bedrijven het maar oplossen. Fuck no.
Ik zag vandaag in de supermarkt wat mensen die te dik zijn. Je vindt dat ik die er op aan had moeten spreken?quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:42 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
In dat opzicht kan het wel helpen om iedereen bewuster te maken van eet- en leefgewoonten, gemiddelde gezondheid wordt hoger.
Welnee. Wees blij; dat is weer extra afstandquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in de supermarkt wat mensen die te dik zijn. Je vindt dat ik die er op aan had moeten spreken?
Dus als ze even niet kijken nog wat extra chips en koekies in hun karretje gooien?quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
Welnee. Wees blij; dat is weer extra afstand
"Het werkt alleen als gebruikers het bewust inschakelen. "quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:42 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dus als ze even niet kijken nog wat extra chips en koekies in hun karretje gooien?
Nee, maar als dit een blijvende dreiging is gaan mensen misschien meer denken over voorkomen ipv genezen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in de supermarkt wat mensen die te dik zijn. Je vindt dat ik die er op aan had moeten spreken?
Dat doen ze al jarenquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:42 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
We mogen eerst even wennen daarna.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
"Het werkt alleen als gebruikers het bewust inschakelen. "
mooi. Dan doen we dat niet.
Dat krijg je als alle mentaal gezonde mensen met dit mooie weer even een luchtje gaan scheppen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:53 schreef ffono het volgende:
Het is weer de tijd voor de wekelijkse "Oh wat is het druk mensen over 2 weken gaat het helemaal fout" posts
Laten we niet op de zaken vooruit lopen. Het is zo al erg genoeg.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
We mogen eerst even wennen daarna.
Breaking: Opnieuw uitbraak Corona, app wordt verplicht, functie uitschakelen verdwijnt bij komende update.
Hou nou eens op met dat soort drogredenen. Als de app dan verplicht wordt maakt het helemaal niet uit of ervoor ook al een app bestond.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
We mogen eerst even wennen daarna.
Breaking: Opnieuw uitbraak Corona, app wordt verplicht, functie uitschakelen verdwijnt bij komende update.
Kan ik hier ook zeggen dat ik t al gepost heb, net als de antiRIVM helden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we niet op de zaken vooruit lopen. Het is zo al erg genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |