Koreaanse urlquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat een rare url, is dat wel een legitieme nieuwssite ?
In Denemarken gaan wel alle scholen en kinderopvang weer open. En Nederland kijkt ook wat er in andere landen aan de gang is. En er werd al een beetje doorgeschemerd in het nieuws dat er wel naar gekeken gaat worden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je volgt zelf het nieuws niet? Dat verwachten ze...
Dat laatste klopt niet volgens mij, want ze tellen ook mensen die thuis gestorven zijn mee.quote:327 Belgen zijn overleden aan het coronavirus in de afgelopen 24 uur, meldt het Crisiscentrum. 'Dat is hoog', geeft viroloog Steven Van Gucht toe. 'Vooral in de woonzorgcentra stijgt het sterftecijfer gestaag.'
In de afgelopen 24 uur zijn 327 landgenoten overleden aan het coronavirus, waarvan 106 in het ziekenhuis, en 219 in de woonzorgcentra. In totaal zijn nu 3.346 mensen in België overleden aan het virus. Hiervan is 55 procent overleden in het ziekenhuis, 42 procent in woonzorgcentra, en voor 2 procent was de locatie onbekend.
Hypochonder aan de macht.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:51 schreef Pumpalov het volgende:
Nu hier vanaf morgen maskers verplicht.
Vandaag 13 nieuwe gevallen ober het hele land. Verspreid over twee steden
Veel politieke problemen. De premier wil het zo zwaar mogelijk, de president wil verlichting.quote:
Nou idd bij de meubel boulevard hier, staan voor de bouwmark(ten) een rij in het looppad (naar andere winkels), mensen die daar lopen moet door de rij heen....Bouwmarkt bezoek ik alleen nog sochtends rond openingstijdquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:55 schreef Ven1972 het volgende:
Als ik berichten zo lees, gaat niet echt goede kant op met naleving van 1,5 meter-regel... Dus ik hou echt mijn hart vast.
Verwacht dit zelf ook hoor. Ook gezien het feit dat Rutte en zijn vriendjes dit eigenlijk niet wilde dichtgooien. Dus dit zal wel 1 van de maatregelen zijn die versoepeld gaat worden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:01 schreef quirina het volgende:
[..]
In Denemarken gaan wel alle scholen en kinderopvang weer open. En Nederland kijkt ook wat er in andere landen aan de gang is. En er werd al een beetje doorgeschemerd in het nieuws dat er wel naar gekeken gaat worden.
Kijk werkgevers vinden deze situatie ook niks en vitaal beroep kan je best ruim ter discussie stellen want elk beroep is belangrijk.
Maar je doet zelf mee aan de drukte van de meubel boulevard...quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Nou idd bij de meubel boulevard hier, staan voor de bouwmark(ten) een rij in het looppad (naar andere winkels), mensen die daar lopen moet door de rij heen....
Wat deed je daar?quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Nou idd bij de meubel boulevard hier, staan voor de bouwmark(ten) een rij in het looppad (naar andere winkels), mensen die daar lopen moet door de rij heen....
Assholes will be blaming other assholes.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:06 schreef michiel_merk het volgende:
Zeker, en helemaal met pasen nu denk ik.quote:
mwa niet echt, had stoelen besteld. en vandaag opgehaald hoefde alleen te laden (achter de winkel) en weer weg. daar was het gelukkig wel rustig heb het van een afstand kunnen observerenquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar je doet zelf mee aan de drukte van de meubel boulevard...
Aan de cijfers te zien, had ik al zoiets gedacht.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeker, en helemaal met pasen nu denk ik.
Is elke week zo, vooral zondag en maandag.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Aan de cijfers te zien, had ik al zoiets gedacht.
Helemaal voor om de scholen en opvang weer te openen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:10 schreef Kyran het volgende:
Scholen en kinderopvang zullen in ieder geval als eerste open gaan. Zij hebben nog tien dagen om dit te bepalen en de cijfers zien er goed uit. Indien er geen aanwijzingen zijn dat kinderen grote verspreiders kunnen zijn verwacht ik dat de scholen/opvang gewoon open gaan en dat is prima
Ik moet toegeven dat ik de afgelopen weken ook wel bij de bouwmarkt ben geweest, maar ik moet wel over 2 weken mijn huis opleveren en we moeten wel in ons nieuwe huis kunnen wonen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Assholes will be blaming other assholes.
Is toch gewoon juni + zomervakantie?quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:19 schreef banaantjeEE het volgende:
17:01
Scholen in New York blijven dicht tot september
De scholen in de stad New York blijven tot september dicht. Dat heeft burgemeester Bill de Blasio bekendgemaakt. De maatregel is noodzakelijk om de verspreiding van het nieuwe coronavirus in te dammen.
September is toch wel heel erg lang?
Dat is direct na de zomervakantie, die in de VS meer dan 2 maanden duurt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:19 schreef banaantjeEE het volgende:
De scholen in de stad New York blijven tot september dicht. Dat heeft burgemeester Bill de Blasio bekendgemaakt. De maatregel is noodzakelijk om de verspreiding van het nieuwe coronavirus in te dammen.
Oja, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is toch gewoon juni + zomervakantie?
In mijn ervaring willen moeders van schoolgaande kinderen niets liever dan dat de scholen weer opengaan. De moeders die ik ken beginnen steeds vroeger op de dag aan de rode wijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:18 schreef timp0e het volgende:
[..]
Helemaal voor om de scholen en opvang weer te openen.
Alleen, krijgen we dan niet weer van die feesboekmoeders die gaan lopen gillen en hun kinderen thuishouden? Maw, gaan er dan wel kinderen naar school of wordt het verzuim dan onwijs hoog?
De scholen waren immers ook gesloten ivm de publieke opinie, en niet op wetenschap gebaseerd.
Valt wel mee.... de zomervakantie zit erbij.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Deze moeder van een 9-jarige vindt het anders geen enkel probleem als we hier ook tot september de scholen dichthouden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In mijn ervaring willen moeders van schoolgaande kinderen niets liever dan dat de scholen weer opengaan. De moeders die ik ken beginnen steeds vroeger op de dag aan de rode wijn.
En dat hier postenquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:23 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat mensen die zelf naar tuincentra en winkels gaan lopen te mopperen op andere mensen die datzelfde doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |