hmmm geschikt om te kijken voor de lunch?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
@:bitterbal
Die 'chick' is weer terug met foto's en ziet er volgens de reagerenden 'goed uit'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat mij eens beoordelen andersquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
@:bitterbal
Die 'chick' is weer terug met foto's en ziet er volgens de reagerenden 'goed uit'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwahquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm geschikt om te kijken voor de lunch?
die spoort niet hoorquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah
Nee, eigenlijk op geen enkel moment
Duidelijk jaquote:
nou ja zo post ze niet geloof ikquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Straalt er aan alle kanten vanaf
Ik gok tikkie zwakbegaafd ook
Die kussens worden snel goorquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
mag ik even jullie mening:P
De zwarte is er niet meer, wel wit, wat duurder. Denk door de kussens
maar dit is toch ook mooi
[ afbeelding ]
Voor buiten? Erg besmettelijk. Hoeveel duivenkak en meeuwekak zit er na een week op?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
mag ik even jullie mening:P
De zwarte is er niet meer, wel wit, wat duurder. Denk door de kussens
maar dit is toch ook mooi
[ afbeelding ]
de kussens gaan elke dag naar binnenquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor buiten? Erg besmettelijk. Hoeveel duivenkak en meeuwekak zit er na een week op?
Hmm. Gedoe. Ga je een keer vergeten. Neemt binnen ook weer ruimte in etc.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kussens gaan elke dag naar binnen
be ik tot nu toe nog nooit vergetenquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Gedoe. Ga je een keer vergeten. Neemt binnen ook weer ruimte in etc.
Maar mooi ding op zich hoor
DAN KOOP DAT DING LEKKER JOHquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
be ik tot nu toe nog nooit vergeten![]()
Zit al jaren met kussens binnen:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |