Wat zou je dan adviseren?quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:39 schreef Banaanvragen het volgende:
Voor al dat spul geld dat je ze niet onbeschermd buiten moet laten staan, niet langer dan noodzakelijk, dus na de zomer netjes binnen droog en vorstvrij opbergen.
Als alternatief kun je waterdichte hoezen gebruiken, maar dat is geen 100% goede oplossing.
Het is dan ook niet voor niets dat ze op dit soort materialen max 2 jaar garantie geven.
Het is dus ook niet zo als je dan zon wickerset van bv 2000 euro haalt idd wel goede kwaliteit krijgt?quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:39 schreef Banaanvragen het volgende:
Voor al dat spul geld dat je ze niet onbeschermd buiten moet laten staan, niet langer dan noodzakelijk, dus na de zomer netjes binnen droog en vorstvrij opbergen.
Als alternatief kun je waterdichte hoezen gebruiken, maar dat is geen 100% goede oplossing.
Het is dan ook niet voor niets dat ze op dit soort materialen max 2 jaar garantie geven.
Ga daar maar niet vanuit, misschien een iets steviger materiaal, maar dan nog, laat je het 7 maanden ongebruikt in de nattigheid en vorst staan dat levert gewoon schade op. (Maar dat is met alles wat je niet gebruikt waar het voor bedoeld is.)quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is dus ook niet zo als je dan zon wickerset van bv 2000 euro haalt idd wel goede kwaliteit krijgt?
zonde wel maar dan zet ik dat spul dus maar uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:46 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit, misschien een iets steviger materiaal, maar dan nog, laat je het 7 maanden ongebruikt in de nattigheid en vorst staan dat levert gewoon schade op. (Maar dat is met alles wat je niet gebruikt waar het voor bedoeld is.)
Waarom denk je dat bv Hartmann op de meeste producten 5 jaar garantie geeft, maar op wicker spul zit maar 2 jaar?
nou was ook 700 euroquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:51 schreef vosss het volgende:
Hoezo is een goedkope tuinset die na 3 jaar naar de kloten is een miskoop? Je had ook een dure set kunnen kopen die na diezelfde 3 jaar naar de kloten is.
Dat zeg ik. Een goedkope tuinset.quote:
ik koop dan liever iets wat ik nu al kan gebruiken en redelijk oke meegaat :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Een goedkope tuinset.
Ik zou kijken of je nog goedkoper kan scoren ergens. Eigenlijk had je tegen einde zomer begin herfst moeten kopen. Dan moet die zooi overal weg ivm winter. En dus aanbiedingen.
Als je een set kan kopen voor 400 euro bv en die is na 3 jaar gebruik naar de kloten, dan heb je toch mooi voor 133 euro per zomer er gebruik van kunnen maken. Ik vind dat geen weggegooid geld zegmaar.
Dan moet je een loungeset kopen van 700 euro.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik koop dan liever iets wat ik nu al kan gebruiken en redelijk oke meegaat :p
Winter maakt niet uit, wel de zon die sloopt het plastikquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ik mooi maar durf het niet meer zo goed aan
dat kan ik online niet vindenquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:50 schreef valentijn101 het volgende:
Ikea geeft meestal best lange garantie. 10 jaar op banken bv. Hoe lang geven ze op deze set?
Ja, en als de bank dan kuren vertoont wordt het op gebruikersschade gegooid.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:50 schreef valentijn101 het volgende:
Ikea geeft meestal best lange garantie. 10 jaar op banken bv. Hoe lang geven ze op deze set?
Klagen over lelijkheid als je zelf zo’n half-plastic rieten hoekbank aansleept.quote:
kussens gaat altijd naar binnen ja. maar voor 700 verwacht ik het toch wel langer dan 3 jaar te kunnen gebruiken..quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:20 schreef XL het volgende:
[..]
Klagen over lelijkheid als je zelf zo’n half-plastic rieten hoekbank aansleept.
Ik kan geen advies geven in die prijsklasse. Voor die prijsklasse kun je net binnen iets neerzetten wat niet na 3 jaar uit elkaar valt... buiten moet je veel meer geld in de hand nemen. Ik zou sowieso naar een metaal of stevig kunststof kijken. De kussens zou ik sowieso wel naar binnen halen in de natte maanden.
als aangegeven dan 10 jaar, indien niet aangegeven (zoals bij de set van TS) dan 2 jaar.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:50 schreef valentijn101 het volgende:
thnxquote:Op zaterdag 11 april 2020 11:21 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
als aangegeven dan 10 jaar, indien niet aangegeven (zoals bij de set van TS) dan 2 jaar.
https://www.ikea.com/nl/n(...)ns-claims/guarantee/
ik ga denk ik voor deze set, kun je ook nog wat aanpassen met losse elementen. niet te duur, ziet er ook goed uit en geen vlechtspulquote:Op zaterdag 11 april 2020 12:59 schreef tux87 het volgende:
Je zou aluminium kunnen overwegen. Zeker als dat goed gepoedercoat is kan het wel wat hebben. Goed schoonmaken in het voorjaar en that's it.
Dit houtwerk moet je elk jaar weer opnieuw in de olie zetten hè?quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga denk ik voor deze set, kun je ook nog wat aanpassen met losse elementen. niet te duur, ziet er ook goed uit en geen vlechtspul
https://www.ikea.com/nl/n(...)llo-zwart-s99054744/
Die aluminium meubels vind ik wat kaal er uitzien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |