Tuurlijk welquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:23 schreef UitStraling het volgende:
Zouden we ooit nog zorgeloos dansen, neuken en lol trappen?
JAquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:23 schreef UitStraling het volgende:
Zouden we ooit nog zorgeloos dansen, neuken en lol trappen?
Misschien wel meerquote:
quote:
Liedje van mij en mijn partners.quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het liedje van mij en mijn partner
quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liedje van mij en mijn partners.
picsquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:40 schreef kree het volgende:
Ik had laatst nog die andere maar ff onwijs natuurlijk weer naam vergeten. Maar is weer andere stijl eigenlijk... hmms eens even zoeke. In appjes wat de naam was.
Beetje 6/8 weer.
Die Matheus passion (Bach versie) en dat is onwijs zo klassiek vind ik ook mooi. Maar euh ik heb een heeeeeeel brede muziek smaak, zeker als zelf muzikant zijn is dat handig trouwens
Wil die weer praten, pfffquote:
Haha ja van wat? Mij enorme alles muziek leuk vinden pener ofzo. Gehehequote:
Wauw, jij bent zo fout.quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja van wat? Mij enorme alles muziek leuk vinden pener ofzo. Gehehe
Ik weet hetquote:
Nou, verras ons en hou je gedoe voor jequote:Op zaterdag 11 april 2020 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het. Don’t even ask lol.
Qua muziek is er geen pijl bij mij op te trekken nl. Maar dat is alleen maar goed denk sta open voor alles.
Begin maarquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het. Don’t even ask lol.
Qua muziek is er geen pijl bij mij op te trekken nl. Maar dat is alleen maar goed denk sta open voor alles.
Whah dit ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou, verras ons en hou je gedoe voor je
Ripoff, maar ok, ik blijf nog even hangenquote:
Ik neig naar funk blues gospel etc stijl enzo meestal en om te spelen zelf funk achtig.quote:
Was dat Jean Reno?quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik neig naar funk blues gospel etc stijl enzo meestal en om te spelen zelf funk achtig.
Maar ok ik heb helemaal klassiek nootjes geleerd dus ok daar komt Bach wel he.
Na stukje omdat
Weet ik veel gaat om het stuk niet de artiesten of zanger dat is nl elke keer weer anders. Maar ok ff we gaan weer meer rock voor ik traantjes krijg enzo gehehequote:
Owh ik heb een andere van de passion die ik dan weer gaaf vond na gedaan zo. Euhm nu moet ik even zoeken denkquote:
Why? Te lang geduurd wellicht maar het blijft goed wel vooral eerdere nrs?quote:
Leef je uitquote:Op zaterdag 11 april 2020 02:21 schreef kree het volgende:
Gehehe zal ik eens de eerste willekeurige aanklikken die nu bij mij Jin spotify naar boven komt? Als aanbevolen nrs. Ik heb geen idee nl
Deze komt eruit. Maar is spotify link weet niet kunnen jullie dat wel openen?quote:
Hahaha wtfquote:
Huhquote:Op zaterdag 11 april 2020 02:34 schreef kree het volgende:
Die stijl ff op dan maar kom ik uit op deze:
Ook nog wel best ok wmb hoor. Ha t was racistisch geweest als iemand aders het gedaan als “nigger”. Open he. Haha
Niet hetzelfde wat im noemde is meer onbekend denk ik hoor. Die van jou ken ik welquote:
Mwah niet echt iets wat ik voor mijn plezier luister, enzoquote:
Wat?quote:Op zaterdag 11 april 2020 02:41 schreef kree het volgende:
[..]
Niet hetzelfde wat im noemde is meer onbekend denk ik hoor. Die van jou ken ik wel. Maar daarom opensnijd met muziek altijd er is altijd iets uit te halen
Ok, dus je houd ook niet van mijquote:Op zaterdag 11 april 2020 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik snap hem nu, niet gezien die serie, maar ik hou dan ook niet echt van pakmannen/mensen.
Maakt dat wat uit dan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ken je niet, dus nee.
Draag je een pak?
Zoja, waarom is dat?
Laat ik het zo zeggen, ik val niet op pakken als ik mag kiezen.quote:
Dit is muziekquote:Op zaterdag 11 april 2020 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
Maar waarom zou ik van je houden? Houden van online?
Als er al een God is dan is het zijquote:
Truequote:Op zaterdag 11 april 2020 03:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als er al een God is dan is het zij
Niemand wint van haar.
Ben ik een Jezus, een Judas, een Maria, een Pilatus, Petrus? Je weet het nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 03:16 schreef IxCalypso het volgende:
Jan Dulles![]()
Ik ben geboren tijdens Pasen, maar dat zeg ik elk jaar...
Dus dit jaar ook
Jij ben Maria?quote:Op zaterdag 11 april 2020 03:20 schreef IxCalypso het volgende:
Veel Judassen hier denk ik, beetje Pertussen, en de rest
Een vent?quote:Op zaterdag 11 april 2020 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja weten nou wel dat je een vent bent.
Jij bent slick, ik nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nooit problemen met modjes gehad eigenlijk.
Die postte je vorige week ook, why?quote:
Preacher?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik denk dat je er verstandig aan doet door je lichaam het zo veel mogelijk zelf op te willen laten lossen. Zoals je zegt heeft je schildklier een belangrijke werking en ik geloof direct dat je platleggen hiervan op meerdere vlakken in je leven gaat merken. Overlappingen als in gedrag wat je daardoor vertoont bedoel je?
This Love (Will Be Your Downfall), a song by Ellie Goulding on Spotify
Jij ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
KloptHeel weird
![]()
Je bent een lieverd trouwens![]()
Replayquote:Op zaterdag 11 april 2020 11:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bad Dreams - Piano Version, a song by Faouzia on Spotify
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |