Tuurlijk welquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:23 schreef UitStraling het volgende:
Zouden we ooit nog zorgeloos dansen, neuken en lol trappen?
JAquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:23 schreef UitStraling het volgende:
Zouden we ooit nog zorgeloos dansen, neuken en lol trappen?
Misschien wel meerquote:
quote:
Liedje van mij en mijn partners.quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het liedje van mij en mijn partner
quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liedje van mij en mijn partners.
picsquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:40 schreef kree het volgende:
Ik had laatst nog die andere maar ff onwijs natuurlijk weer naam vergeten. Maar is weer andere stijl eigenlijk... hmms eens even zoeke. In appjes wat de naam was.
Beetje 6/8 weer.
Die Matheus passion (Bach versie) en dat is onwijs zo klassiek vind ik ook mooi. Maar euh ik heb een heeeeeeel brede muziek smaak, zeker als zelf muzikant zijn is dat handig trouwens
Wil die weer praten, pfffquote:
Haha ja van wat? Mij enorme alles muziek leuk vinden pener ofzo. Gehehequote:
Wauw, jij bent zo fout.quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja van wat? Mij enorme alles muziek leuk vinden pener ofzo. Gehehe
Ik weet hetquote:
Nou, verras ons en hou je gedoe voor jequote:Op zaterdag 11 april 2020 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het. Don’t even ask lol.
Qua muziek is er geen pijl bij mij op te trekken nl. Maar dat is alleen maar goed denk sta open voor alles.
Begin maarquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het. Don’t even ask lol.
Qua muziek is er geen pijl bij mij op te trekken nl. Maar dat is alleen maar goed denk sta open voor alles.
Whah dit ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou, verras ons en hou je gedoe voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |