Gewoon elke dag fissa klappen nog? Bam. Baas.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:25 schreef Aiciu het volgende:
Ik zit tegenwoordig op chatroulette te trollen
Elke dag fissa en dan beetje random mensen vermaken met domme dansjes.
Nee, in doucheputje.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:26 schreef squatt3r het volgende:
Doel je op die online orgies op advies van het COC?
Ik ben lijp genoeg om nuchter ook te doen alsof ik wat op heb, elke dag katers zie ik niet zitten.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:26 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Gewoon elke dag fissa klappen nog? Bam. Baas.
Voor slechte reacties bestaat er al zo’n standaardformat, ik zie jou die vaak gebruiken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Er zou een standaard format moeten komen voor ieder KLB-topic:
- Inleiding
- Hoofdklacht
- Subklacht(en)
- Antiklacht
- Samenvatting
En de belangrijkste feature voor klb: topics worden niet direct gepost, maar moeten eerst nog goedgekeurd worden de mods.
Matige en voorspelbare reactie 3/10quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:00 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Voor slechte reacties bestaat er al zo’n standaardformat, ik zie jou die vaak gebruiken.
Hoe is jouw waardering relevant?quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Matige en voorspelbare reactie 3/10
Inderdaad een matig en voorspelbare reactie van je. Maar ik kan hier geen 3 voor geven. Wordt toch echt een 2.quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Matige en voorspelbare reactie 3/10
1/10 suggestie, probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Er zou een standaard format moeten komen voor ieder KLB-topic:
- Inleiding
- Hoofdklacht
- Subklacht(en)
- Antiklacht
- Samenvatting
En de belangrijkste feature voor klb: topics worden niet direct gepost, maar moeten eerst nog goedgekeurd worden de mods.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |