Weet je wat kut is, dat als je 7 dagen in de week thuis bent je huis ook om de dag als een stoffige zwijnenstal eruit zietquote:
Twix voor niksquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
me2
Maar de echte oude mensen noemen het gewoon nog Vim![]()
Raider
Ik zie daar nog steeds niets vanquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je wat kut is, dat als je 7 dagen thuis bent je huis ook om de dag als een stoffige zwijnenstal eruit ziet
Hier moesten we ook even het een en ander wat herverdelenquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie daar nog steeds niets van
Ik ben echt het meest ranzige wijf ever geloof ik![]()
Maar we hebben qua afwisselen van taken inmiddels wel evenwicht zo met thuiswerken
Alleen straks als we weer ooit uit halve quarantaine zijn, komt er dus mooi een schoonmaker hè
Ja hier ookquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier moesten we ook even het een en ander wat herverdelen![]()
Die schoonmaker ben ik ook wel voor.
Kan het ten zeerste aanraden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hier ook
Ik probeer altijd huishoudelijk werk te vermijden maar hij werd er zo onwijs ongelukkig en narrig en onprettig van dat ik wel even iets meer in de pas moest gaan lopen![]()
![]()
![]()
En we doen het gewoon, als, dan
Daar hou ik helemaal niet van. Dat troepmakerigequote:Op zaterdag 11 april 2020 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hier ook
Ik probeer altijd huishoudelijk werk te vermijden maar hij werd er zo onwijs ongelukkig en narrig en onprettig van dat ik wel even iets meer in de pas moest gaan lopen![]()
![]()
![]()
En we doen het gewoon, als, dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |