hier hadden we de houten trein al met 1.5/2 en gaat eigenlijk primaquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:41 schreef Burdie het volgende:
Houten trein kunnen ze met 3 nog niet echt wat mee, de Duplo trein is wel erg leuk voor die leeftijd.
Ons monster van nog geen 2 kan ook prima bouwen met de houten trein. Nog geen hele banen, maar dat red hij met de duplo trein ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier hadden we de houten trein al met 1.5/2 en gaat eigenlijk primabeetje hulp nodig met bouwen wel, maar rondracen over een spoor doet hij hier al heel lang zelf. Bouwen tegenwoordig ook (2.5 jr)
De Lego trein is hier ook een hit. Die kan ook best hard....vliegt vaak de bocht uit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ons monster van nog geen 2 kan ook prima bouwen met de houten trein. Nog geen hele banen, maar dat red hij met de duplo trein ook niet.
T van 4.5 speelt met allebei. Nu wil hij ook graag een lego trein....Treinen zijn vrij populair in dit huis...
Oh, hier wordt de houten baan door de peuter vooral overhoop gelopen, omgestoten en scheef getrapt. Maar misschien heb ik klunskinderenquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier hadden we de houten trein al met 1.5/2 en gaat eigenlijk primabeetje hulp nodig met bouwen wel, maar rondracen over een spoor doet hij hier al heel lang zelf. Bouwen tegenwoordig ook (2.5 jr)
Hier ook....quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, hier wordt de houten baan door de peuter vooral overhoop gelopen, omgestoten en scheef getrapt. Maar misschien heb ik klunskinderen.
Op Marktplaats is er veel van te vinden, daar komt onze set vandaan. Wij hebben de Niagara volgens mij en wat extra uitbreidingen die we op rommelmarkten en in kringlopen tegen kwamen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Heeft iemand auqaplay tipswat is leuk, wat is zooi? Bestaan er vergelijkbare merken ect?
Is het n beetje robuust? Ik heb n rouwdouwer die van enthousiasme wel eens iets slooptquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Op Marktplaats is er veel van te vinden, daar komt onze set vandaan. Wij hebben de Niagara volgens mij en wat extra uitbreidingen die we op rommelmarkten en in kringlopen tegen kwamen.
Ik heb de Aquaplay Aqualock set en daar wordt graag mee gespeeld! Mijn sloopkogel heeft het nog niet weten te slopenquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Heeft iemand auqaplay tipswat is leuk, wat is zooi? Bestaan er vergelijkbare merken ect?
Ja hoor, Sjaak is ook echt geen rustig typje en die heeft het nog niet kapot gekregen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Is het n beetje robuust? Ik heb n rouwdouwer die van enthousiasme wel eens iets slooptdan probeert hij iets te hard of te snel te bewegen o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |