ps... ik hoef niet te leren... gb4 was a long time ago for me.. wel te doen trouwens..das toch met die DBMS shit he..?
quote:Ah, van Overflow
Op donderdag 16 januari 2003 10:42 schreef Zike het volgende:
Ja, die ken ik wel, ene Renier...
Rop, hoi.... en ik ga weer eens verder leren, geen GB4 (gelukkig denk ik?)
maar bedrijfs economie (CTI)
Om 15.00 presentatie
Dit maak je niet mee!
Wás het eindelijk eens een keer een gemakkelijk tentamen, heeft een of ander onverlaat de antwoorden erachteraan geniet.
Oftewel: halverwege het tentamen werden we onderbroken: "dat we wel konden stoppen omdat het tentamen ongeldig verklaard is".
Mogen we binnenkort dus een nieuw tentamen maken.
quote:r2?
Op maandag 20 januari 2003 17:54 schreef Bart-Willem het volgende:
@Q%*()%*()*@()!%@*)!(*()!@%*()!@%Dit maak je niet mee!
Wás het eindelijk eens een keer een gemakkelijk tentamen, heeft een of ander onverlaat de antwoorden erachteraan geniet.
Oftewel: halverwege het tentamen werden we onderbroken: "dat we wel konden stoppen omdat het tentamen ongeldig verklaard is".
Mogen we binnenkort dus een nieuw tentamen maken.
quote:R3, MarketingManagement.
Op maandag 20 januari 2003 18:41 schreef blieblie het volgende:[..]
r2?
quote:Ah, doe 525i de groeten van me
Op maandag 20 januari 2003 21:40 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
R3, MarketingManagement.
en is er iemand die iets af weet van de internationale dag volgende week donderdag vd opleiding Communicatie?
quote:Jij bent van m&I geloof ik he!!! Ben inmiddels ex-m&i. Heb het er opzitten gelukkig. Als ik R2 binnenloop dan pfff daar hangt zo'n duffe atmosfeer. Bloedend schaap is dat niet opgericht door o.a. Iwan enzo?!?!?
Op donderdag 23 januari 2003 18:39 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb net me allerallerallerlaatste vak afgerond, nu hopen dat we een goed cijfer hebben maar da hoor ik volgende week !!
Dan hoef ik nooooit meer een tentamen ofzo te doen
nog ff stage lopen en dan zit het er in juli op!
Ps. Overflow Zuigt ontzettend!! wat een piep piep.
ps.2 Is de kantine nog zo duur? (mits je je pasjes kan laten opwaarderen)
edit: M&I is echt kut, heb er bijna 4 jaar over gedaan om Java te snappen, is me nooit gelukt. Ben nu bezig met cursus C# lijkt wel op java en ik denk dat ik in een week tijd al meer bereikt heb dan in 4 jaar!
wie zit waar? (op alfabetische volgorde)
Bart Willem R3
bliebie R4
Dezz R2 ?
Fonz R1
Lil_Devil R3/R4
punchdrunk R2 (zit/zat)
Zike R2
zet je naam erbij ! of niet
quote:Bijna goed
Op vrijdag 24 januari 2003 19:04 schreef Fonz het volgende:
in dit topic heb ik tot nu toe gevonden (die andere zoek ik niet na te zoeken)wie zit waar? (op alfabetische volgorde)
Bart Willem R3
bliebie R2
Dezz R2 ?
Fonz R1
Lil_Devil R3/R4
punchdrunk R2 (zit/zat)
Zike R2
Inkie1010 R2zet je naam erbij ! of niet
ben je weleens bij verpleegkunde of de pabo geweest in e'hoven ?
quote:Nope, R4 was al wereldshocking voor mij... laat staan HBO-V.
Op vrijdag 24 januari 2003 21:36 schreef Fonz het volgende:
R4 is mooier
nja de populatie danben je weleens bij verpleegkunde of de pabo geweest in e'hoven ?
quote:Febster: R3/R4 en dan met name R4 4e verdieping (MER 1e jaar) en R3 2 verdieping omdat daar lekker rustig is en daar goed aan je project kan werken
in dit topic heb ik tot nu toe gevonden (die andere zoek ik niet na te zoeken)wie zit waar? (op alfabetische volgorde)
Bart Willem R3
bliebie R4
Dezz R2 ?
Fonz R1
Lil_Devil R3/R4
punchdrunk R2 (zit/zat)
Zike R2zet je naam erbij ! of niet
Ooh ik ben trouwens de lange slungel met stekeltjes haar en een bril, bv een Dezz zie ik volgens mij regelmatig
quote:fotootje
Op vrijdag 24 januari 2003 23:17 schreef febster het volgende:[..]
Febster: R3/R4 en dan met name R4 4e verdieping (MER 1e jaar) en R3 2 verdieping omdat daar lekker rustig is en daar goed aan je project kan werken
Ooh ik ben trouwens de lange slungel met stekeltjes haar en een bril, bv een Dezz zie ik volgens mij regelmatig
quote:Dezz zit in R3 en R4
Bart Willem R3
bliebie R4
Dezz R2 ?
Fonz R1
Lil_Devil R3/R4
punchdrunk R2 (zit/zat)
quote:Zit jij toevallig bij ene Rob en Bart in de klas
Op vrijdag 24 januari 2003 23:17 schreef febster het volgende:[..]
Febster: R3/R4 en dan met name R4 4e verdieping (MER 1e jaar) en R3 2 verdieping omdat daar lekker rustig is en daar goed aan je project kan werken
quote:Als je met Rob en Bart de budel boys bedoelt dan wel ja of hoe noemen die zich zelf? Snuif en gruif ofzo
Op zaterdag 25 januari 2003 13:52 schreef Dezz het volgende:[..]
Dezz zit in R3 en R4
[..]Zit jij toevallig bij ene Rob en Bart in de klas
quote:ja ja dat zijn 2 vrienden van mij en wat hun bijnamen zijn? Rob = Snuif en Bart = Smadts
Op zondag 26 januari 2003 12:56 schreef febster het volgende:[..]
Als je met Rob en Bart de budel boys bedoelt dan wel ja of hoe noemen die zich zelf? Snuif en gruif ofzo
quote:Als ze wat bier op hebben (intro) dan komt zo'n verhaal boven drijven ja ik zie jouw regelmatig door de gangen wandelen maar volgens mij ken je mij niet
Op zondag 26 januari 2003 19:52 schreef Dezz het volgende:[..]
ja ja dat zijn 2 vrienden van mij en wat hun bijnamen zijn? Rob = Snuif en Bart = Smadts
Zo'n namen hoor je niet vaak he
quote:Kben meestal te vinden in R3/R4
Bart Willem R3
bliebie R4
Dezz R2 ?
Fonz R1
Lil_Devil R3/R4
punchdrunk R2 (zit/zat)
quote:Ja, tis dat het verplicht is...anders zou ik je aanraden iig NIET te gaan. Luisteren naar presentaties die eigenlijk nergens over gaan. En aan het einde van de middag ben je een studiepunt rijker, maar niks wijzer. En als je geluk hebt komt die Zuid-Afrikaan ook nog.
Op donderdag 23 januari 2003 14:44 schreef dethoom het volgende:
hehe nog meer mensen die de hele volgende week vrij hebben?en is er iemand die iets af weet van de internationale dag volgende week donderdag vd opleiding Communicatie?
Heb net m'n laatste tentamens achter de rug en heb als het goed is, alles gehaald.
Ben nu inmiddels stage aan het lopen maar 't valt echt tegen.... Ik moet op een laptop werken, ik zit de hele dag op een veredelde kantinestoel en mijn opdracht is nog steeds niet goedgekeurd door school omdat mijn begeleider nog geen tijd heeft gehad om samen met mij de opdrachtomschrijving op te stellen mooi k*t dus
quote:Ooo dat is balen zeg! Ik ga volgende week beginnen, wilde deze week nog ff rust
Op maandag 27 januari 2003 18:55 schreef BigBear het volgende:
Tot vorige week hing ik altijd rond in R2.Heb net m'n laatste tentamens achter de rug en heb als het goed is, alles gehaald.
Ben nu inmiddels stage aan het lopen maar 't valt echt tegen.... Ik moet op een laptop werken, ik zit de hele dag op een veredelde kantinestoel en mijn opdracht is nog steeds niet goedgekeurd door school omdat mijn begeleider nog geen tijd heeft gehad om samen met mij de opdrachtomschrijving op te stellen mooi k*t dus
quote:Eitje toch BeC
Op donderdag 16 januari 2003 10:42 schreef Zike het volgende:
Ja, die ken ik wel, ene Renier...
Rop, hoi.... en ik ga weer eens verder leren, geen GB4 (gelukkig denk ik?)
maar bedrijfs economie (CTI)
quote:ik heb mn laatste over exact 1 uur.
Op donderdag 23 januari 2003 18:39 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb net me allerallerallerlaatste vak afgerond, nu hopen dat we een goed cijfer hebben maar da hoor ik volgende week !!
Dan hoef ik nooooit meer een tentamen ofzo te doen
nog ff stage lopen en dan zit het er in juli op!
r4 2e met projecten (altijd vrije pcs )
r3 kantine (spreekt voor zich )
quote:vind ik te ver lopen, pabo loont beter
Op dinsdag 28 januari 2003 14:58 schreef Porthos het volgende:
r3 kantine (spreekt voor zich )
quote:ik ben er al achtergekomen dat de internationale dag alleen voor 2de jaars is dus ik hoef er niet naartoe (ben eerste jaars )
Op maandag 27 januari 2003 18:48 schreef Struzzo het volgende:[..]
Ja, tis dat het verplicht is...anders zou ik je aanraden iig NIET te gaan. Luisteren naar presentaties die eigenlijk nergens over gaan. En aan het einde van de middag ben je een studiepunt rijker, maar niks wijzer. En als je geluk hebt komt die Zuid-Afrikaan ook nog.
Ow en das bij communicatie wel een aanrader: de Zuid Afrika reis..Vooral meegaan!
over die zuid-afrika reis... wat zou ik daar graag naar toe gaan... was het niet zo dat ze er het afgelopen jaar voor het laatst naartoe gingen, vanaf dit jaar gaan ze volgens mij naar Rusland of iets in die richting
kan ook wel leuk/interessant zijn natuurlijk, maar Zuid-Afrika klinkt me toch net iets beter in de oren.
*Bent u ook communicatiestudent trouwens?
quote:Laatste keer? meen je dat nou? want het is echt geweldig hoor... (moet je wel de leuke docenten meehebben
Op dinsdag 28 januari 2003 18:04 schreef dethoom het volgende:[..]
ik ben er al achtergekomen dat de internationale dag alleen voor 2de jaars is dus ik hoef er niet naartoe (ben eerste jaars )
over die zuid-afrika reis... wat zou ik daar graag naar toe gaan... was het niet zo dat ze er het afgelopen jaar voor het laatst naartoe gingen, vanaf dit jaar gaan ze volgens mij naar Rusland of iets in die richting
kan ook wel leuk/interessant zijn natuurlijk, maar Zuid-Afrika klinkt me toch net iets beter in de oren.
*Bent u ook communicatiestudent trouwens?
En ja ik ben communicatiestudent, heb net vandaag het derde jaar afgerond.
Bart Willem R3
bliebie R2
dethoom R4
Dezz R3/4
Febster R3/R4
Fonz R1
Lil_Devil R3/R4
punchdrunk R2 (zit/zat)
Snokky R3/R4
Zike R2
quote:Kijk 3de jaar! En ik moet nog maar zien of ik het eerste jaar ga halen
Op dinsdag 28 januari 2003 19:28 schreef Struzzo het volgende:[..]
Laatste keer? meen je dat nou? want het is echt geweldig hoor... (moet je wel de leuke docenten meehebben
En ja ik ben communicatiestudent, heb net vandaag het derde jaar afgerond.
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:28 schreef Lil_devil het volgende:
FF updateBart Willem R3
bliebie R2
dethoom R4
Dezz R3/4
Febster R3/R4
Fonz R1
Lil_Devil R3/R4
punchdrunk R2 (zit/zat)
Snokky R3/R4
Zike R2
struzzo R4
quote:De maatschappij had ik vrijstelling voor... En verder wordt het alleen maar leuker. Met z'n ups en downs natuurlijk. Ben wel blij dat ik in september kan gaan afstuderen...
Op dinsdag 28 januari 2003 20:49 schreef dethoom het volgende:[..]
Kijk 3de jaar! En ik moet nog maar zien of ik het eerste jaar ga halen
ik begin volgende week met Thema "de maatschappij" tot nog toe vind ik het in eider geval wel een toffe opleiding
[..]
En jullie weten het he: Waar stront is....
....is Fontys!
quote:porthos R 4 dus.....
Op dinsdag 28 januari 2003 20:28 schreef Lil_devil het volgende:
FF updateBart Willem R3
bliebie R2
dethoom R4
Dezz R3/4
Febster R3/R4
Fonz R1
Lil_Devil R3/R4
punchdrunk R2 (zit/zat)
Snokky R3/R4
Zike R2
R1
Fonz
R2
bliebie
punchdrunk (zit/zat)
Zike
R3
Bart Willem
R3/R4
Dezz
Febster
Lil_Devil
Snokky
R4
struzzo
insomniandancer
porthos
dethoom
quote:vrijstelling voor de Maatschappij das wel beter... Volgens mij is "de onderneming" trouwens een echte down "de boodschap" was wel een up trouwens...
Op dinsdag 28 januari 2003 22:39 schreef Struzzo het volgende:[..]
De maatschappij had ik vrijstelling voor... En verder wordt het alleen maar leuker. Met z'n ups en downs natuurlijk. Ben wel blij dat ik in september kan gaan afstuderen...
En jullie weten het he: Waar stront is....
....is Fontys!
en jij bent gewoon al aant afstuderen... das voor mij nog ver weg
R2
bliebie
punchdrunk (zit/zat)
Zike
R3
Bart Willem
R3/R4
Dezz
Febster
Lil_Devil
Snokky
R4
jozef444
struzzo
insomniandancer
porthos
dethoom
R1/R2/R3/R4
BassieVL
Volgend jaar
EdSchouten
[Dit bericht is gewijzigd door dethoom op 31-01-2003 13:16]
quote:Veghel, dat is niet ver van mij, Grave
Op vrijdag 31 januari 2003 11:58 schreef jozef444 het volgende:
quote:Nou veel plezier op de slechts georganiseerde school van heel Nederland
Op vrijdag 31 januari 2003 12:00 schreef EdSchouten het volgende:
Ikke zit volgend jaar ook op Fontys Eindhoven
[..]Veghel, dat is niet ver van mij, Grave
quote:precies hetzelfde hier of ze hebben onze klasnaam veranderd van EK104 naar EK204 maar waarom ze dat dan niet ff melden ofzo
Op vrijdag 31 januari 2003 11:58 schreef jozef444 het volgende:
jonge jonge, tis weer fontys bij mij hoor volgende week beginnen men lesweken weer, en jawel nog steeds geen rooster
lekker duidelijk ook altijd...
quote:Boodschap had ik ook vrijstelling voor..dat hebben ze alleen pas besloten toen ik ijn de laatste 3 weken zat
[..]vrijstelling voor de Maatschappij das wel beter... Volgens mij is "de onderneming" trouwens een echte down "de boodschap" was wel een up trouwens...
en jij bent gewoon al aant afstuderen... das voor mij nog ver weg
Ik ga pas in september afstuderen..nog even genieten van fontys dus.
quote:ja dat was inderdaad ook weer lekker duidelijk van de fontys
Op vrijdag 31 januari 2003 16:54 schreef jozef444 het volgende:
ok de klassennamen zijn weer veranderd niet zoals wij hadden verwacht van er33 naar er 43 neee ze hebben weer wat nieuws bedacht vanaf volgende week heten we 43vm. Djeezus kunnen die mensen da nie ff doorgeven ofzo. Btw vandaag wel al punt van bouwkunde gehad een 7 nu hoef ik nog maar 5 tentamens te herkansen
als je nou dus je rooster wilt tjekken typ je dus alleen "43"
en niet meer "ER43" maar ja, voordat je daar dan achter bent..........
wij hebben vrijdag ook vast wat nieuwe mensen gewaarschuwd.
"ga hier weg, nu kan het nog, nu zijn ze nog aardig maar binnen een half jaar is het een grote rotzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
kijken ze je aan met een gezicht van :
quote:vaag... dat zou toch nie betekenen dat ik nu 2de jaars ben ik zit hier pas een half jaartje op school
Op vrijdag 31 januari 2003 13:41 schreef Maf het volgende:
Omdat Fontys misschien met half jaren werkt?? je zit nu in de 2e, niet meer in de 1e.....
quote:Bij mij was t zelfs zo dat als ik ER 11 typte ik iets heel vaags kreeg bij ER 21 ook (dinsdagsles de rest vrij ) maar nee t moest ER 21P zijn voor je dat door hebt
Op zaterdag 1 februari 2003 19:48 schreef Porthos het volgende:[..]
ja dat was inderdaad ook weer lekker duidelijk van de fontys
"ga hier weg, nu kan het nog, nu zijn ze nog aardig maar binnen een half jaar is het een grote rotzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"kijken ze je aan met een gezicht van :
quote:Nou naar mijn weten zit je nog in het eerste jaar hoor, maar die klassennummers veranderen wel steeds. moet je op intranet onder secretariaat voltijd en dan : roosters en klassenindeling kijken. daar zetten ze het steeds op. Ik heb geen idee meer in welke klas ik nou zou zitten... EK800 ofzo. het cijfer heeft iig niks te maken met in welk jaar je zit, het is niet zo dat als je 4de jaars bent dat je dan in een EK400 klas zit...daar ben ik inmiddels wel achter, hoe het wel zit
Op zondag 2 februari 2003 14:22 schreef dethoom het volgende:[..]
vaag... dat zou toch nie betekenen dat ik nu 2de jaars ben ik zit hier pas een half jaartje op school
quote:Hehe wel een strakke actie ja, een beetje op een open dag bij de deur gaan staan en "save yourself" gaan roepen dan kun je wel wat wazige blikken verwachten, neemt niet weg dat t nog steeds terecht is als je dat roept
Op zaterdag 1 februari 2003 19:48 schreef Porthos het volgende:[..]
ja dat was inderdaad ook weer lekker duidelijk van de fontys
"ga hier weg, nu kan het nog, nu zijn ze nog aardig maar binnen een half jaar is het een grote rotzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"kijken ze je aan met een gezicht van :
quote:toen het gister sneeuwde zat ik in die saaie economie les
Op dinsdag 4 februari 2003 14:01 schreef Porthos het volgende:
wat sneeuwt het nu mooi he
iemand zin om sneeuwballen te gaan gooien?
quote:Ik zat lekker in de vooruitgang weer 5 tussenuren....
Op woensdag 5 februari 2003 17:11 schreef dethoom het volgende:[..]
toen het gister sneeuwde zat ik in die saaie economie les
quote:WTF! daar ben ik gister ook geweest! vanaf 16.00 uur ongeveer!
Op woensdag 5 februari 2003 19:05 schreef Lil_devil het volgende:[..]
Ik zat lekker in de vooruitgang weer 5 tussenuren....
ff naborrelen zeg maar...
quote:Ja toen zat ik allaang weer in de les....hehe had les van 15.15 tot 16.55 ofzoiets.... "my first ISA"
Op woensdag 5 februari 2003 19:09 schreef dethoom het volgende:[..]
WTF! daar ben ik gister ook geweest! vanaf 16.00 uur ongeveer!
heb ik een uurtje gezeten met iemand uit men klas...
quote:Welke afdeling...?
Op woensdag 5 februari 2003 19:12 schreef Jerruh het volgende:
ff vraagske, hoe heet de afdeling op het TU terrein???
of zeg ik nu iets heel stoms
quote:ik bedoel: dr staat een redelijk moderne pukkel op ons terrein waarin fontys ook zit, en ik vraag welke afdeling daar inzit (zoiets als r7 maar dan anders )
Op woensdag 5 februari 2003 19:16 schreef Lil_devil het volgende:[..]
Welke afdeling...?
of zeg ik nu iets heel stoms
quote:mjwa ik zit in die gigantische groene doos op het terrein, en das me toch een kutgebouw!!! (probeer maar es de trap uit, of de wc te vinden....)
Op woensdag 5 februari 2003 19:20 schreef Lil_devil het volgende:
geen idee ik heb daar mijn isa in S2 ofzo....verder weet ik er niets vanaf...vond het sowieso al een kunst dat ik dat heb kunnen vinden
quote:Wij hadden vlak voor de kerst een borrel met docenten en klas in de Vooruitgang....
Op woensdag 5 februari 2003 19:09 schreef dethoom het volgende:[..]
WTF! daar ben ik gister ook geweest! vanaf 16.00 uur ongeveer!
heb ik een uurtje gezeten met iemand uit men klas...ff naborrelen zeg maar...
quote:Hehehe... die 21ste december net voor de kerst zaten wij met de klas in de Blue Parrot was wel heel gezellig moet ik zeggen. De vooruitgang heb ik pas ontdekt... kun je lekker hangen en slap lullen en borrelen idd!
Op woensdag 5 februari 2003 20:28 schreef Struzzo het volgende:[..]
Wij hadden vlak voor de kerst een borrel met docenten en klas in de Vooruitgang....
En de meeste van onze ideeen van het project van de afgelopen 20 weken zijn hier geboren. The place to be voor inspiratie, overigens NIET voor je portemonnee..
quote:jah er waren er gewoon nog 2 vrij
Op donderdag 13 februari 2003 14:46 schreef jozef444 het volgende:
Ben blij dat je een computer uberhaupt kon vinden joh, ik zit gewoon thuis
normaal neem ik mn laptop wel mee, maar das toch vaak zo'n gesjouw en je kan er niet mee internetten dan
quote:Das idd altijd wel klote ja dat je je laptop nie op t netwerk aan kan sluiten, ook vink t zwaar klote dat je in de comp. ruimtes je laptop nie aan mag zetten. Is vooral erg irritant in projectweken wanneer een paar man van je groep aan zo'n comp werken en andere aan een laptop
Op donderdag 13 februari 2003 17:25 schreef dethoom het volgende:[..]
jah er waren er gewoon nog 2 vrij
normaal neem ik mn laptop wel mee, maar das toch vaak zo'n gesjouw en je kan er niet mee internetten dan
Ergens gehoord van iemand
'k heb zelfs gehoord dat ie er door 'vrienden' bijgelapt is.. Fijne vrienden!
quote:Sinds wanneer mag dat niet dan???? Ik doe het al 3 jaar... nog nooit iemand iets van gezegd
Op zaterdag 15 februari 2003 16:59 schreef jozef444 het volgende:[..]
Das idd altijd wel klote ja dat je je laptop nie op t netwerk aan kan sluiten, ook vink t zwaar klote dat je in de comp. ruimtes je laptop nie aan mag zetten. Is vooral erg irritant in projectweken wanneer een paar man van je groep aan zo'n comp werken en andere aan een laptop
quote:Der hangen overal borden in r3 en kben al een paar keer 'gemaand' dat da nie toe was gestaan
Op maandag 17 februari 2003 17:54 schreef Struzzo het volgende:[..]
Sinds wanneer mag dat niet dan???? Ik doe het al 3 jaar... nog nooit iemand iets van gezegd
quote:Grrrr, ik vergeet me de hele tijd daarvoor in te schrijven.. M'n studie begint al een beetje op een eindje te lopen maar ik heb nog steeds geen ISA-cursus gevolgd. Oftewel volgend blok maar ECHT op tijd inschrijven.
Op woensdag 5 februari 2003 19:12 schreef Lil_devil het volgende:[..]
Ja toen zat ik allaang weer in de les....hehe had les van 15.15 tot 16.55 ofzoiets.... "my first ISA"
quote:2100 euro boete ?? Whoa dat is echt veel zeg, zelf heb ik wel altijd legaal mijn pasje opgewaardeerd.. Ik koop gewoon niet zoveel in de kantine.
Op maandag 17 februari 2003 15:55 schreef RaBlaBla het volgende:
Het is eindelijk gebeurt met het zelf opwaarderen van de fontys pasjes, de eerste boete is uitgeldeeld. Let op! 2100 euro, dus let op als je ook zo'n pasje hebt gevonden.
quote:AHA R3, nou daar kom ik uit principe niet eens meer. K** computers daar.... Tis altijd iets met die rot dingen... ik werk of in R5 of alleen aan mn laptop of thuis, R3 weiger ik
Op maandag 17 februari 2003 17:57 schreef jozef444 het volgende:[..]
Der hangen overal borden in r3 en kben al een paar keer 'gemaand' dat da nie toe was gestaan
quote:dat heb ik ook vernomen hij/zij had schijnbaar pasjes zitten verkopen
Op maandag 17 februari 2003 15:55 schreef RaBlaBla het volgende:
Het is eindelijk gebeurt met het zelf opwaarderen van de fontys pasjes, de eerste boete is uitgeldeeld. Let op! 2100 euro, dus let op als je ook zo'n pasje hebt gevonden.Ergens gehoord van iemand
iemand nog meer info hierover? tis niet duidelijk of het echt waar is enzo
quote:kick ass! wat een meesterlijk plan
Op dinsdag 18 februari 2003 10:17 schreef Struzzo het volgende:
Nee niks van gehoord.
Overigens hebben we met enkele klasgenoten plannen zitten maken voor een actie tegen de extreem duurder geworden catering
We dachten aan zelf broodjes e.d. verkopen in de hal van R4, vlak voor de kantine Maar denk niet dat fontys dat ons in dan af neemt...
Iemand nog meer ideeen?
quote:Er gewoon niks kopen, dat ze daar voor niks staan. Gewoon weer "ouderwets" een broodtrommeltje meenemen. Sommige dingen zijn inderdaad duur, maar 1,50 voor een broodje frikandel speciaal vind ik toch nog best wel meevallen.
We dachten aan zelf broodjes e.d. verkopen in de hal van R4, vlak voor de kantine Maar denk niet dat fontys dat ons in dan af neemt...
Iemand nog meer ideeen?
Dat zei een vage vriend van een klasgenoot van me, die had het ergens opgevangen toen 'ie bij de studentenbalie stond ofzo. Iemand dat ook gehoord toevallig? Het lijkt mij onwaarschijnlijk: de pasjes staan bij mijn weten vrij op naam, dus iemand achterhalen op misbruik gaat niet, tenzij de camera's filmen ofzo.
En zo duur is de kantine niet: je moet gewoon weten wat je pakt. Ik neem vaak gewoon soep ofzo, en een broodje kroket. Dat is goed te betalen. Ben je voor 2,25 Euro klaar ofzo.
quote:Hoe kunnen ze dat controleren met camera's dan?
Op dinsdag 18 februari 2003 12:35 schreef Bart-Willem het volgende:
De geruchten zijn nu dat de Fontys een harde actie gaat houden tegen frauderende studenten: studenten kunnen zich melden als ze misbruik hebben gemaakt, wie dat niet doet en ze komen er wel achter wordt van school af getrapt.Dat zei een vage vriend van een klasgenoot van me, die had het ergens opgevangen toen 'ie bij de studentenbalie stond ofzo. Iemand dat ook gehoord toevallig? Het lijkt mij onwaarschijnlijk: de pasjes staan bij mijn weten vrij op naam, dus iemand achterhalen op misbruik gaat niet, tenzij de camera's filmen ofzo.
En zo duur is de kantine niet: je moet gewoon weten wat je pakt. Ik neem vaak gewoon soep ofzo, en een broodje kroket. Dat is goed te betalen. Ben je voor 2,25 Euro klaar ofzo.
quote:Studenten filmen die opvallend veel kopen ofzo?
Op dinsdag 18 februari 2003 12:44 schreef blieblie het volgende:[..]
Hoe kunnen ze dat controleren met camera's dan?
Als je thuis dat ding zelf opwaardeerd.
quote:Techische bedrijfskunde zit daar onder andere volgens mij.
quote:Dan ben je gewoon oer dom...
Op dinsdag 18 februari 2003 12:45 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
Studenten filmen die opvallend veel kopen ofzo?
quote:Maar tussen de fraudeurs zullen ook vast mensen zitten die 't slimmer doen. Hoe worden die opgespoord dan?
Op dinsdag 18 februari 2003 12:48 schreef blieblie het volgende:[..]
Dan ben je gewoon oer dom...
Dan mogen ze je imho ook pakken .
Volgens mij krijgen we een klopjacht op school ofzo.
quote:razzia's?
Op dinsdag 18 februari 2003 13:01 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
Maar tussen de fraudeurs zullen ook vast mensen zitten die 't slimmer doen. Hoe worden die opgespoord dan?
Volgens mij krijgen we een klopjacht op school ofzo.
En das daar nog niet gebeurd! (Of ze zijn daar niet van die naaiballen die dat allemaal lekken) .
quote:Tja ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen. Iemand die 2100 Euro boete krijgt, dat is niet mis.
Op dinsdag 18 februari 2003 13:04 schreef blieblie het volgende:[..]
razzia's?
Neej maar als ze gewoon dat systeem van Tu Twente pakken.
Daar zitten ook genoeg geeks die dat in principe zo gekraakt zouden moeten hebben.En das daar nog niet gebeurd! (Of ze zijn daar niet van die naaiballen die dat allemaal lekken) .
Die dingen staan namelijk niet op naam! Dus ze kunnen misschien wel zien welk pasje er opvallend veel langskomt, maar ze weten niet van wie dat pasje is.
Ze zouden misschien wel iets aan de kaartlezers in de kantines aan kunnen passen, zodat die een signaal afgeven als er zo'n pasje ingestopt wordt..
vanmiddag ben ik es met een paar vrienden voor de gein in de kantine van R1 geweest... wowo wat is het daar druk zeg... kei lange rij en de snert was vandaag wel erg dik
en heb gehoord dat er gisteren 2 mensen uit de klas zijn getrokken
een uit R1 en een uit R2, wie dat waren en waarom weet ik niet
de meesten zeggen dat het om pasjes fraude gaat, maar niemand weet het zeker. Op eentje na, die zegt te weten waar het over gaat, maar ik geloof em niet echt. Maar dat is ook persoonlijk
Ik moet zeggen dat wel veel mensen em zitten te knijpen, en dat eropeens meer contant geld in het laadje ligt van de kantine van R2...
Maar waar ik helemaal benieuwd naar ben: Als alle geruchten waar zijn, Hoe is de fontys er achter is gekomen, wie heeft er zitten linken, ??????
naja
Verder heeft de Fontys naar mijn weten geen poot om op te staan, omdat ze zelf illegaal bezig zijn.
De bewuste pasjes zijn pasjes, die gemaakt zijn om mee in en uit te klokken voor bedrrijven. Je mag ze beslist NIET als betaalpas gebruiken. Waarom?
Betalingsverkeer MOET encrypted gaan. Op deze pasjes is geen enkele vorm van encryptie te zien. Als je ze uitlijst is alles gewoon hex opgeslagen, nou w00t, daar kan iedereen mee omgaan. een progsel downloaden en het is gedaan he. Effe het bedrag aanpassen, een sleutel veranderen, en elke week je pas nummer. Dan is er niks aan het handje.
Maar waarom gebruikt fontys deze pasjes?
Omdat ze per stuk goedkoper waren
Ik heb zelf niet gefraudeerd, en ben het niet van plan, maar toch.
Ik wens iedereen veel succes met hun pasjes.
Verder wil ik nog een dingetje weten:
worden alle gegevens centraal opgeslagen??
en zo ja wat precies en waar?!
hoe wist/weet de fontys dat: omdat een maar mongolen dat doorgeluld hebben wie en wat en sindsdien is de klopjacht geopend
Het was natuurlijk wel te verwachten dat er vroeg of laat studenten gepakt gingen worden.
quote:In dat nieuwe gebouw zit de Pabo als je dat bedoeld.
quote:In alle gebouwen van de Fontys mag alleen de Albron levensmiddelen verkopen, verstrekken. Dus een eventuele concurentie zal buiten de poort geplaatst moeten worden. Die lui van Albron weten misschien niets van eten bereiden, een contract kunnen ze wel slim in elkaar steken.
Nee niks van gehoord.
Overigens hebben we met enkele klasgenoten plannen zitten maken voor een actie tegen de extreem duurder geworden catering
Iemand nog meer ideeen?
quote:Neej, was ook zo een asshole die het gewoon doorgeklept had. Die kaarten zijn al langer in omloop dan ze weten hoor.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:56 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Ik heb vorige zomer al iets in het Eindhovens Dagblad gelezen over die fraude... de student die het heeft ontdekt is hier meteen mee naar de schoolleiding gestapt... blijkbaar zijn er meer mensen achter gekomen.
Vorig jaar lulde iemand het door aan de schoolleiding, en dit is zo te horen de eerste echte actie van ze .
ze = schoolleiding
nu kun je dus niet meer in de kantines betalen met je betaalpas..dus de mensen die officieel hebben opgewaardeerd zijn de dupe.
quote:
Van : dr. P.J.M. Thomeer, lid Raad van Bestuur
Kopie : de heer T. Verhappen
directeuren van Fontys Hogescholen
directie Facilitair Bedrijf
secretaris Centrale Medezeggenschapsraad
Datum : 19 februari 2003
Kenmerk : 16603-jt-lpBetreft : misbruik betaalpassen
Enige tijd geleden bereikten ons de eerste berichten over misbruik van Fontys betaalpassen door studenten.
Dat heeft ons extra alert gemaakt op het verloop van de geldstroom rond de aankoop en op het gebruik van die passen. Dit verloop gaf voldoende aanleiding om een extern onderzoeksbureau in te schakelen om de vermeende fraude te verifiëren.Inmiddels staat vast dat veel betaalpassen op onrechtmatige wijze zijn opgewaardeerd en nog steeds worden opgewaardeerd: een 40-tal studenten heeft inmiddels bekend dat zij op illegale wijze betaalkaarten van zichzelf en van medestudenten hebben opgewaardeerd en vervolgens hebben gebruikt voor betaling in kantine, mediatheken, voor dictaatverkoop, voor kopieerfaciliteiten, etc. Tevens is gebleken uit het onderzoek dat nog veel meer studenten van deze illegale praktijken gebruik hebben gemaakt en nog steeds maken.
Wij beschouwen de hiervoor omschreven handelswijze als oplichting. Deze is strafbaar gesteld in artikel 326 van het Wetboek van Strafrecht.
Daarnaast is er sprake van overtreding van interne regelgeving, zoals onder meer vastgelegd in het studentenstatuut en Fontys Netetiquette en de wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek, de WHW.
Teneinde het misbruik met Fontys betaalpassen zo snel mogelijk een halt toe te roepen heeft de Groepsraad het volgende besloten.
1.tot a.s. maandag 24 februari 2003, 13:00 uur geven wij studenten die zich schuldig hebben gemaakt / maken aan dit misbruik de gelegenheid zich vrijwillig te melden bij onze beveiligingsdienst:
per e-mail: t.verhappen@fontys.nl
per telefoon: (08778)73922Zij dienen daarbij wèl volledig openheid van zaken te geven over hun betrokkenheid en tevens het volledige bedrag waarvoor zij gefraudeerd hebben aan Fontys terug te geven. Van onze kant zullen in dit geval geen verdere (juridische) stappen ondernomen worden, tenzij blijkt dat betrokkene zich verrijkt heeft door handel te drijven in het illegaal opwaarderen en/of vervalsen van betaalpassen. In dat laatste geval wordt het vrijwillig zich aangeven wel beschouwd als verzachtende omstandigheid.
2.Het onderzoek wordt voortgezet. Van alle gevallen van fraude die ons bekend worden na a.s. maandag 13:00 zullen wij onverwijld aangifte doen, onverlet de sancties die ons daarnaast openstaan in het kader van het studentenstatuut, etc.
Opmerking: de huidige kaarten waarmee niet gefraudeerd is, kunnen tot nader bericht gewoon gebruikt worden voor alle gebruikelijke Fontysdiensten, met uitzondering van de kantines.
Indien vanaf heden onverhoopt mocht blijken dat voor betaling gebruik wordt gemaakt van een illegaal opgewaardeerde betaalpas zullen wij niet aarzelen tegen de gebruiker onverwijld de ons ter beschikking staande juridische stappen te ondernemen.
Dit bericht zal heden via FontysOnline worden verspreid en tevens naar alle studenten per e-mail op hun Fontysadres worden verstuurd.
Hoogachtend,
namens de Groepsraad,dr. P.J.M. Thomeer
Lid Raad van Bestuur
- Je kunt je aangegeven tot a.s. maandag 24 februari 2003, MAAR dan moet je volledig openheid van zaken geven EN het bedrag waarvoor je gefraudeert hebt terugbetalen Daaaaag ...
En: een 40-tal studenten heeft inmiddels bekend dat zij op illegale wijze betaalkaarten van zichzelf en van medestudenten hebben opgewaardeerd... Daar geloof ik niet zo heel erg veel van, eigenlijk...
[Dit bericht is gewijzigd door WebMan op 19-02-2003 18:58]
quote:Neej, keb nie zoon ding. Heb geprobeerd der 1 te fixen, maar mijn nerdabilities zijn van dermate lage qualiteit dat ik niet in contact ben gekomen met iemand die die dingen verkocht.
Op woensdag 19 februari 2003 18:37 schreef WebMan het volgende:
jij had toch ook zo'n pasje?
Maar wie ben jij dan?
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 19-02-2003 18:58]
quote:Iemand die echt in zijn broek schijt door al die sancties die Fontys ons wil opleggen. Artikel bla bla van Strafboek ... Moeten ze die pasjes maar niet op Informatica introduceren, is vragen om problemen. Mensen die gefraudeerd hebben moeten zichzelf maar aangeven en alles terugbetalen? Haha, wie doet dat nou?
Maar wie ben jij dan?
En hoe kunnen ze al 40 man betrapt hebben? Door ze met een knie op de grond te leggen toen ze een paar hamburgers gingen halen?
Heeft trouwens erg lang geduurt allemaal voordat ze die pasjes bij de kantine stop zette.
Zoals ik al eerder gezegd heb lijkt het me moeilijk, bijna onmogelijk zelfs om mensen met zulke pasjes te vinden en aan te pakken!!
quote:Da vroegiknie .
Op woensdag 19 februari 2003 19:04 schreef WebMan het volgende:[..]
Iemand die echt in zijn broek schijt door al die sancties die Fontys ons wil opleggen. Artikel bla bla van Strafboek ... Moeten ze die pasjes maar niet op Informatica introduceren, is vragen om problemen. Mensen die gefraudeerd hebben moeten zichzelf maar aangeven en alles terugbetalen? Haha, wie doet dat nou?
En hoe kunnen ze al 40 man betrapt hebben? Door ze met een knie op de grond te leggen toen ze een paar hamburgers gingen halen?
Heeft trouwens erg lang geduurt allemaal voordat ze die pasjes bij de kantine stop zette.
groetjes van de fietsclub
is hier het kaart verhaal al langs gekomen
na 3 posts te lezen heb ik het antwoord
quote:ik denk dat de omzet van albron flink gaat dalen?
Op donderdag 20 februari 2003 16:28 schreef WebMan het volgende:
Het was trouwens 'opvallend' rustig in de Kantine van R2 vandaag ....
quote:zelfde geldt voor mij... ik had er eerst best een gewild, maar nu ben ik toch ook wel blij dat ik et niet gedaan heb
Op woensdag 19 februari 2003 19:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet zo'n illegaal pasje heb!!
Ik heb er wel aan gedacht om er een te halen, maar ik heb het gelukkig nooit gedaan.
quote:Nouw, om 1 uur zaten der warempel mooie vrouwen .
Op donderdag 20 februari 2003 16:28 schreef WebMan het volgende:
Het was trouwens 'opvallend' rustig in de Kantine van R2 vandaag ....
quote:Ik ben waarschijnlijk een andere Administr8or dan jij kent
Op donderdag 20 februari 2003 15:16 schreef bier2k3 het volgende:
hoi mede fontys dudes en dudettes... en administr8or... wat the fuck doe jij nog in deze thread dude??? je bent al jaren geleden vanwege fraude van de fontys verwijderdgroetjes van de fietsclub
quote:idd, effe genieten, zoveel lopen er niet rond in R2.. ook nog effe burutje gemaakt,
Op donderdag 20 februari 2003 18:15 schreef blieblie het volgende:[..]
Nouw, om 1 uur zaten der warempel mooie vrouwen .
En druk dat het er was
quote:Ach man, ik weet wel wat mooie vrouwen zijn hoor
Op vrijdag 21 februari 2003 05:36 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Mooie vrouwen in R2??? Mwhahahahaha, de enige mooie vrouw die DAAR ooit gezien is was een vriendin van mij, en die is na het aanzien van zoveel kansloosheid meteen weer naar buiten gerend
quote:R1 the place to be
Op vrijdag 21 februari 2003 11:20 schreef blieblie het volgende:[..]
Ach man, ik weet wel wat mooie vrouwen zijn hoor
quote:Bij de computer wezentjes zijn ook leuke lui bij hoor!!! Al moet ik wel toegeven dat er nogal wat sufe bijzitten.
Op donderdag 16 januari 2003 10:22 schreef Zike het volgende:
dat ouwe krot, r2 meen ik... bij de computer wezentjes
quote:mja.. beter om je heen kijken dan... ik ken er zowiezo 1 die niet lelijk is
Op vrijdag 21 februari 2003 14:22 schreef bint het volgende:
Die vrouwen waren ook maar op bezoek hoor, haha
Nee, mooie vrouwen lopen er niet echt rond opR2...
quote:Jij bent zeker ook zoon knuppel die omgedraait met zijn bakkes open zit te kwijlen als Ilse/ Ellen voorbij komen
Op vrijdag 21 februari 2003 16:16 schreef Tijger het volgende:[..]
Bij de computer wezentjes zijn ook leuke lui bij hoor!!! Al moet ik wel toegeven dat er nogal wat sufe bijzitten.
quote:Achter R1 is er altijd plek .
Op vrijdag 21 februari 2003 16:10 schreef _knight_ het volgende:
Als er een vak vrij is zet ik de auto daar wel in.... anders moet je toch iets verzinnen he
quote:Wooow! Een hele op 800 studenten! Dat is genieten!!
Op vrijdag 21 februari 2003 18:50 schreef bier2k3 het volgende:[..]
mja.. beter om je heen kijken dan... ik ken er zowiezo 1 die niet lelijk is
Het is toch wel erg, ik ben daar iets van 2 jaar weg en de enige namen die ik nog zie zijn Ilse en Ellen... Ellen ken ik wel van de introductiecommissie, echt een topwijf. Maar 2 op de 800 ofzo, das wel een beetje ERG schamel vind je ook niet?
Janneke ziet er ook leuk uit, dat is dus al 3 vrouwen...
laten we zeggen 6 vrouwen op de hele studie: dat is 50%...
nietslecht
quote:Janneke is?
Op zaterdag 22 februari 2003 06:37 schreef bint het volgende:
Hou er wel rekening mee dat er vrijwel alleen mannen op die studei zittenJanneke ziet er ook leuk uit, dat is dus al 3 vrouwen...
laten we zeggen 6 vrouwen op de hele studie: dat is 50%...
nietslecht
quote:Die Janneke is ook nieuw dit jaar en soms bij overflow te vinden.
Op zaterdag 22 februari 2003 08:35 schreef blieblie het volgende:[..]
Janneke is?
Der zijn er imho 4 waarvan ik denk: diesnie lelijk .
En daarvan zitten der 3 bij overflow, en 1 is volgens mij nieuw dit jaar.
quote:You know me ...
Op zaterdag 22 februari 2003 15:12 schreef Carn het volgende:
evelien waarschijnlijk.
quote:Ja en ik ben natuurlijk afstuderen
Mooie vrouwen in R2??? Mwhahahahaha, de enige mooie vrouw die DAAR ooit gezien is was een vriendin van mij, en die is na het aanzien van zoveel kansloosheid meteen weer naar buiten gerend
ach ja, ja ach....
bijna klaar met de fontys, en dan heerlijk tuinman worden, relexxxxxx
Nee, ik denk dat de kroeg het beste is
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:20 schreef Struzzo het volgende:
Voor de mooie vrouwen moet je volgens mij nog altijd in R4 zijn... Maar als alle vrouwen voor de mannen naar R1 of R2 gaan dan...
Hmmm, ok voor de juiste mannen of vrouwen dan toch maar naar de kroeg?
ow en inkie je paint collectie is errug liet hoor... en administra8or als jij niet joost ben,.. dan ben je maar een oplichter!!!!
achja... BIJNA WEEKEND!!!!!!!
quote:
quote:*kuch*
Op vrijdag 21 februari 2003 14:22 schreef bint het volgende:
Die vrouwen waren ook maar op bezoek hoor, haha
Nee, mooie vrouwen lopen er niet echt rond opR2...
En bedankt he...
En wie de hell zijn Janneke en Evelien?
Ik ken nog wel meer meiden hoor... Even denken... Bregje, Hoi Ying, Daniëlle, Cathelijne, Monika, Maaike, Jeanne, Valerie, mja, over mooi heb ik niets gezegd
Oja, en Ellen is geloof ik weg. Gestopt dacht ik.
quote:Die met die BMW zitten dus ook bij mij in de klas, van hun vader gekregen
Op dinsdag 25 februari 2003 18:47 schreef bier2k3 het volgende:
weet je wat trouwens wel asosiaal is... studenten die rondrijden in een bmw... het zou verboden meoten worden!!!
Dat zou ik eens moeten proberen te vragen hier thuis!
quote:bwaah krijgen.. zelf verdienen
Op woensdag 26 februari 2003 14:09 schreef Dezz het volgende:[..]
Die met die BMW zitten dus ook bij mij in de klas, van hun vader gekregen
iedereen van r2 aan het afstuderen ofzo? tis inderdaad slowchat zo wel gezellig hoor...
p.s. ik zag een lijst met namen, maar ik mis tog nog een paar vrouwen namen.. en ach... van binne zijn we allemaal mooi
quote:Hey Rat, moet jij eigenlijk geen stage lopen
Op woensdag 26 februari 2003 14:59 schreef bier2k3 het volgende:[..]
bwaah krijgen.. zelf verdienen
achja... ik geef wel weer verkwistend gasiedereen van r2 aan het afstuderen ofzo? tis inderdaad slowchat zo wel gezellig hoor...
p.s. ik zag een lijst met namen, maar ik mis tog nog een paar vrouwen namen.. en ach... van binne zijn we allemaal mooi
quote:Rat? Stage? Afstuderen? kwor tuinman dude.. het schijnt dat ik groene vingers heb
Op woensdag 26 februari 2003 15:09 schreef BigBear het volgende:[..]
Hey Rat, moet jij eigenlijk geen stage lopen
Wie ben jij eigenlijk? Ben jij die dude die nog een krat met bier moet dokken aan de leraar?????????? :x
quote:Neu, is niet meer nodig... ik heb nu toch een 8 voor dat vak gehaald
Op woensdag 26 februari 2003 15:43 schreef bier2k3 het volgende:[..]
Rat? Stage? Afstuderen? kwor tuinman dude.. het schijnt dat ik groene vingers heb
Wie ben jij eigenlijk? Ben jij die dude die nog een krat met bier moet dokken aan de leraar?????????? :x
quote:och ja.. je had een goede inspirator die alvast aan dat verslag was begonnen dacht ik 0-)
Op woensdag 26 februari 2003 16:05 schreef BigBear het volgende:[..]
Neu, is niet meer nodig... ik heb nu toch een 8 voor dat vak gehaald
quote:Bregje: wel aardig
Op woensdag 26 februari 2003 11:07 schreef LadyXochi het volgende:
Ik ken nog wel meer meiden hoor... Even denken... Bregje, Hoi Ying, Daniëlle, Cathelijne, Monika, Maaike, Jeanne, Valerie, mja, over mooi heb ik niets gezegdOja, en Ellen is geloof ik weg. Gestopt dacht ik.
ennuh: Ellen is gewoon aan het afstuderen hoor, niks weg.
quote:hmmm zitten die op de mer, achja daar staan dan weer een volvo 340 van mij en een oude nissan micra van een vriend van mij tegenover, dat heft mekaar een beetje op , ff nog tussendoor over die bmw's der kheb al een paar keer een wat oudere 3 serie zien staan die steeds met startproblemen stil staat die moet steeds vragen of iemand met wat startkabels m een litertje stroom kan geven
Op woensdag 26 februari 2003 14:09 schreef Dezz het volgende:[..]
Die met die BMW zitten dus ook bij mij in de klas, van hun vader gekregen
quote:hahaha! Nog iemand met een wat meer dan gemiddelde wagen uit mijn klas is ook hier op fok te vinden J22flyingdownwind
Op woensdag 26 februari 2003 16:46 schreef jozef444 het volgende:[..]
hmmm zitten die op de mer, achja daar staan dan weer een volvo 340 van mij en een oude nissan micra van een vriend van mij tegenover, dat heft mekaar een beetje op , ff nog tussendoor over die bmw's der kheb al een paar keer een wat oudere 3 serie zien staan die steeds met startproblemen stil staat die moet steeds vragen of iemand met wat startkabels m een litertje stroom kan geven
quote:yup idd, meneer met zen mb'tje maar kwis alleen nie dat t een mer'rer was (welke richting doe je eigenlijk me is toekomstig 3 delig vm'er/ogm'er)
Op woensdag 26 februari 2003 17:14 schreef Dezz het volgende:[..]
hahaha! Nog iemand met een wat meer dan gemiddelde wagen uit mijn klas is ook hier op fok te vinden J22flyingdownwind
Bekijk die bak maar eens!
quote:ik ben ook de slechtste niet.. meestal geef ik ook wel wat stroom weg ... waar zo`n beamer allemaal niet goed voor kan zijn
Op woensdag 26 februari 2003 16:46 schreef jozef444 het volgende:[..]
hmmm zitten die op de mer, achja daar staan dan weer een volvo 340 van mij en een oude nissan micra van een vriend van mij tegenover, dat heft mekaar een beetje op , ff nog tussendoor over die bmw's der kheb al een paar keer een wat oudere 3 serie zien staan die steeds met startproblemen stil staat die moet steeds vragen of iemand met wat startkabels m een litertje stroom kan geven
/edit
big bear weet er alles van.. die heb ik ooit nog eens uit de brand geholpen
quote:doe nou propedeuse en volgend jaar FSM
Op woensdag 26 februari 2003 18:19 schreef jozef444 het volgende:[..]
yup idd, meneer met zen mb'tje maar kwis alleen nie dat t een mer'rer was (welke richting doe je eigenlijk me is toekomstig 3 delig vm'er/ogm'er)
quote:tjah... ik had me lichten van mijn peugeot 309 MET sportpook aan laten staan... en aangezien ze toen nog een verklikkers hadden....
Op woensdag 26 februari 2003 18:57 schreef bier2k3 het volgende:[..]
ik ben ook de slechtste niet.. meestal geef ik ook wel wat stroom weg ... waar zo`n beamer allemaal niet goed voor kan zijn
/edit
big bear weet er alles van.. die heb ik ooit nog eens uit de brand geholpen
quote:kan ik net zo goed de fiets pakken dus
Op woensdag 26 februari 2003 20:40 schreef BigBear het volgende:
Moet je 'm in die bejaardenwijk zetten... is wel een eindje lopen, maar je kunt 'm zeker kwijt
2 hints:
libido - gala
die mislukte meid (waar nu iemand anders aan vast zit)
Laat morgen maar bij overflow weten of je me kent
P.S. sigaretje?
quote:Heeee RJ!
Op woensdag 26 februari 2003 16:43 schreef RJ het volgende:[..]
Bregje: wel aardig
Monika: mijn grote vriendin, die heb ik allang niet meer gezien in Eindhoven.ennuh: Ellen is gewoon aan het afstuderen hoor, niks weg.
quote:hoezo... met zo`n zelfgefraudeerd gehandicapten pasje heb je de beste parkeerplaats van de fontys... recht voor de ingang... zelfs die oude mercedes van wieland staat altijd verder weg
Op woensdag 26 februari 2003 20:40 schreef BigBear het volgende:
Moet je 'm in die bejaardenwijk zetten... is wel een eindje lopen, maar je kunt 'm zeker kwijt
quote:ey, moet jij amaranta niet bezig houden?
Op woensdag 26 februari 2003 22:08 schreef Mex_ het volgende:
* Mex_ zit in R3/R4
quote:Wieland
Op woensdag 26 februari 2003 21:58 schreef bier2k3 het volgende:[..]
hoezo... met zo`n zelfgefraudeerd gehandicapten pasje heb je de beste parkeerplaats van de fontys... recht voor de ingang... zelfs die oude mercedes van wieland staat altijd verder weg
quote:zeg inkie, hoeveel M&Iers zitten er nu op Fok! .
Op woensdag 26 februari 2003 21:44 schreef inkie1010 het volgende:[..]
Heeee RJ!
quote:jezus man.... ip-tracen... ga ff lekker HI doen anders... NEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD }:|}:|}:|
Op woensdag 26 februari 2003 22:44 schreef blieblie het volgende:[..]
zeg inkie, hoeveel M&Iers zitten er nu op Fok! .
Dat kan je vast wel ip-tracen
quote:jezus man, dat is een geintje wat je bij je moderatorschap krijgt. Dat jij nog maar net weet dat je muis naast je ligt en niet voor je staat .
Op donderdag 27 februari 2003 08:10 schreef bier2k3 het volgende:[..]
jezus man.... ip-tracen... ga ff lekker HI doen anders... NEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD }:|}:|}:|
En ik doe M&I, jaaah daar zit ook die enge dingen bij genaamd "compjoeters".... Aaaaah, nerdalert!!
Grow up dude .
quote:Bier2K3 doet ook M&I net zoals ik trouwens
Op donderdag 27 februari 2003 11:21 schreef blieblie het volgende:[..]
jezus man, dat is een geintje wat je bij je moderatorschap krijgt. Dat jij nog maar net weet dat je muis naast je ligt en niet voor je staat .
En ik doe M&I, jaaah daar zit ook die enge dingen bij genaamd "compjoeters".... Aaaaah, nerdalert!!
Grow up dude .
't valt wel op dat er veel klasgenoten van mij hier zitten:
- inkie1010
- bier2k3
- RJ
- punchdrunk (die heeft alleen dit topic nog niet ontdekt)
quote:Mooi, allemaal mensen die me kunnen helpen voor PROMA/OPL en SSO
Op donderdag 27 februari 2003 15:50 schreef BigBear het volgende:[..]
Bier2K3 doet ook M&I net zoals ik trouwens
't valt wel op dat er veel klasgenoten van mij hier zitten:
- inkie1010
- bier2k3
- RJ
- punchdrunk (die heeft alleen dit topic nog niet ontdekt)
quote:Hehe, gelukkig beide al gehaald, OPL met een 8 en SSO met een 6 (7,5 voor de groepsopdracht en na de 2e keer een 3,7 voor het tentamen.)
Op donderdag 27 februari 2003 16:08 schreef blieblie het volgende:[..]
Mooi, allemaal mensen die me kunnen helpen voor PROMA/OPL en SSO
Ben ook M&I'er.
quote:Toewan... jij bent de HI-er onder de MI-ers... en RJ.. das de homo onder de M&I-ers... moehahahahahaha en big bear... tja das een geval apart... zie je ooit iemand met franse slag in een peugeot 309 MET sportpook wegvlammen van school... das Bigbear... ga dan maar aan de kant, want die dude koste me bijna men No-Claim (ff een uitstapje naar een bedrijf voor CSS, en meneer bigbeer probeert om heel het verkeer op de rondweg in ene keer lam te leggen , gelukkig hebben beamers HELE goede remmen!!! )...
Op donderdag 27 februari 2003 16:49 schreef Toewan het volgende:[..]
Hehe, gelukkig beide al gehaald, OPL met een 8 en SSO met een 6 (7,5 voor de groepsopdracht en na de 2e keer een 3,7 voor het tentamen.)
Ben ook M&I'er.
en inkie kunde gij ook nog een mooie paint maken met als onderwep:
[size=24]"BIER!!!!!!!"[/size]
hee mi-ers en hi-ers... de groeten en vat geen cow-boy cq -girl, biz morgen herr bier gaat weer aan het bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Ey, ben jij toevallig Beverman (alias the king of the Internet ??) En Bigbear ken ik ook wel, heb met hem in de VGA groep gezeten.
Op donderdag 27 februari 2003 21:33 schreef bier2k3 het volgende:[..]
en inkie kunde gij ook nog een mooie paint maken met als onderwep:
[size=24]"BIER!!!!!!!"[/size]
hee mi-ers en hi-ers... de groeten en vat geen cow-boy cq -girl, biz morgen herr bier gaat weer aan het bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:beverman??? de man die kan ****** als lassie? noooooooooooooit van gehoord
Op donderdag 27 februari 2003 22:38 schreef Toewan het volgende:[..]
Ey, ben jij toevallig Beverman (alias the king of the Internet ??) En Bigbear ken ik ook wel, heb met hem in de VGA groep gezeten.
de king van het internet ben ik natuurlijk wel.... en van r2 ook uiteraard .... ik owwwwwwwnzzzzzzzzzzzzzzz...
groeten van frens *(meneer vonken voor intiemie)
quote:Ok, ben je iemand anders dan ik dacht.
Op donderdag 27 februari 2003 23:34 schreef bier2k3 het volgende:[..]
beverman??? de man die kan ****** als lassie? noooooooooooooit van gehoord
de king van het internet ben ik natuurlijk wel.... en van r2 ook uiteraard .... ik owwwwwwwnzzzzzzzzzzzzzzz...
quote:jij moet niet denken twanneke.. da moeje aan een paard over laten.. die heeft een veel groter hoofd.. en zover dernaast zat je niet dude.. hoe is het met flop? en met die andere dude uit twente ofzo
Op vrijdag 28 februari 2003 00:15 schreef Toewan het volgende:[..]
Ok, ben je iemand anders dan ik dacht.
AFSTUDEREN OWNATSJJJJ... en blieblie verrekse droev... nie zo zeuren!!!!!!
quote:Ja klopt. Ik was in de war met iemand anders...
Op woensdag 26 februari 2003 16:43 schreef RJ het volgende:[..]
Bregje: wel aardig
Monika: mijn grote vriendin, die heb ik allang niet meer gezien in Eindhoven.ennuh: Ellen is gewoon aan het afstuderen hoor, niks weg.
quote:ROFL!!!
Op woensdag 26 februari 2003 21:25 schreef bint het volgende:
LadyXochi2 hints:
libido - gala
die mislukte meid (waar nu iemand anders aan vast zit)
Laat morgen maar bij overflow weten of je me kentP.S. sigaretje?
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 15:59 schreef albiez het volgende:
Heja ik doe ook m&i.. maak mij ken je ook niet
quote:me = gast met rood haar vorig jaar...
Op zaterdag 1 maart 2003 14:52 schreef LadyXochi het volgende:
Okee, tot nu toe weet ik dat de volgende mensen HI/M&I goen:
bint
blieblie
bigbear
toewan
inkie1010
bier2k3
RJ
punchdrunk
en ik dus...
Maar tot nu toe weet ik alleen nog maar wie bint is...
quote:Je weet ook wel wie ik ben, ik ben nu ook CGR aan het volgen, nou ja volgen, eindopdracht aan het maken.
Okee, tot nu toe weet ik dat de volgende mensen HI/M&I goen:Maar tot nu toe weet ik alleen nog maar wie bint is...
quote:* _Administr8or_ doet HI
Okee, tot nu toe weet ik dat de volgende mensen HI/M&I goen:
bint
blieblie
bigbear
toewan
inkie1010
bier2k3
RJ
punchdrunk
en ik dus...
Maar tot nu toe weet ik alleen nog maar wie bint is...
quote:Zit/zat jij bij dat groepje in de gang bij SLS2?
Op zaterdag 1 maart 2003 17:51 schreef blieblie het volgende:[..]
me = gast met rood haar vorig jaar...
jaah kweetet laaaang geleden.s
quote:Uhm ik zal de volgende keer eens kijken....
Op zondag 2 maart 2003 12:05 schreef Toewan het volgende:[..]
Je weet ook wel wie ik ben, ik ben nu ook CGR aan het volgen, nou ja volgen, eindopdracht aan het maken.
quote:Oja...nog al een...
Op zondag 2 maart 2003 13:59 schreef LadyXochi het volgende:[..]
Uhm ik zal de volgende keer eens kijken....
quote:Ik volg ook cgr dit semester. Volg je dit toevallig ook het dinsdag het eerste en donderdag het tweede uur?
Op zondag 2 maart 2003 12:05 schreef Toewan het volgende:[..]
Je weet ook wel wie ik ben, ik ben nu ook CGR aan het volgen, nou ja volgen, eindopdracht aan het maken.
quote:Neuh de theorie volg ik ook alleen als ik per ongeluk m'n bed uit rol ofzo
Op maandag 3 maart 2003 15:23 schreef LadyXochi het volgende:
Uhm, zou best kunnen... Ik volg de theorie niet. Ik ga geloof ik donderdag het 6e en 7e uur naar practicum. Ik heb net die opdracht met dat billboard af...
Maar ja jullie durven allemaal geen fotoboek dus dan weet ik nog nie wie wie is (buiten Toewan, Blieblie, Bigbear en RJ!)
quote:nouja in de klas (als ik er eens was )... wij zijn zelfs collegaas geweest!!!!!
Op maandag 3 maart 2003 21:09 schreef inkie1010 het volgende:
Bier2K3 zit dus ook bij mij in de klas? Tenminste als je ook bij Bigbear in de klas zit dan moet dat welMaar ja jullie durven allemaal geen fotoboek dus dan weet ik nog nie wie wie is (buiten Toewan, Blieblie, Bigbear en RJ!)
verder uit het rijtje wat ik ergens zag
bint <- geen flou id wie het is
blieblie <- geen flou id wie het is
bigbear <- wil ik nie kennen
toewan <- kenk (damn nog steeds cgr dude??? ik moe nog oo1 en dan is ik klaar )
inkie1010 <- kenk
bier2k3 <-
RJ <- tja......... *zucht
punchdrunk <- kenk
carnavalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllluuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bieeeeeeeeaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Nee, nog niet... jij?
Op maandag 3 maart 2003 18:41 schreef albiez het volgende:[..]
Neuh de theorie volg ik ook alleen als ik per ongeluk m'n bed uit rol ofzo
Ik volg ut practicum donderdag het 3e en 4e en heb de billboard opdracht ook afgerond .
Voor de rest vind ik cgr eigenlijk maar een saai kutvak.. maar goed we zullen het maar ff halen he
Al aan je eindopdracht begonnen ook?
Weten jullie dan wel wie ik ben?
quote:Nee, geen flauw idee eigenlijk geef eens een hint
Op dinsdag 4 maart 2003 12:23 schreef LadyXochi het volgende:
LOL.... tot nu toe weet ik alleen wie bint is...Weten jullie dan wel wie ik ben?
quote:Nope ook nog niet... maar 'k ga wel proberen om er deze vakantie nog aan te beginnnen.
Op dinsdag 4 maart 2003 12:21 schreef LadyXochi het volgende:[..]
Nee, nog niet... jij?
quote:Ghahaha, kom maar eens bij overflow langs, daar zit ik bijna heel de dag
Op dinsdag 4 maart 2003 12:38 schreef BigBear het volgende:[..]
Nee, geen flauw idee eigenlijk geef eens een hint
quote:Mja, ik zit NU gewoon op school met de bedoeling om er aan te werken, maar ja, zoals je ziet ben ik heel ergens anders mee bezig
Op dinsdag 4 maart 2003 22:54 schreef albiez het volgende:[..]
Nope ook nog niet... maar 'k ga wel proberen om er deze vakantie nog aan te beginnnen.
Of dat gaat lukken is weer een tweede punt natuurlijk
quote:Wordt een beetje lastig, ik moet nl in Den Bosch stage lopen
Op woensdag 5 maart 2003 15:28 schreef LadyXochi het volgende:[..]
Ghahaha, kom maar eens bij overflow langs, daar zit ik bijna heel de dag
quote:Oja? Bij welk bedrijf? Kun je anders ff het telefoon nummer van de automatiseringsafdeling sturen? Of die van Perzoneelszaken? Ik moet voor april nog een stage plek zoeken
Op woensdag 5 maart 2003 20:14 schreef BigBear het volgende:[..]
Wordt een beetje lastig, ik moet nl in Den Bosch stage lopen
quote:Ja ik heb het probleem ook gehad... Maar ik zou bij dit bedrijf geen stage gaan lopen... Echt een stress-organisatie. Ik heb evt nog wel andere opties (in oosterhout en tilburg). Dus als je meer info wilt, moet je maar ff je e-mail adres in je profiel zetten
Op donderdag 6 maart 2003 10:59 schreef LadyXochi het volgende:[..]
Oja? Bij welk bedrijf? Kun je anders ff het telefoon nummer van de automatiseringsafdeling sturen? Of die van Perzoneelszaken? Ik moet voor april nog een stage plek zoeken
Lukt niet echt
quote:Nah, mail maar naar tientje.il.fontys.nl
Op donderdag 6 maart 2003 12:01 schreef BigBear het volgende:[..]
Ja ik heb het probleem ook gehad... Maar ik zou bij dit bedrijf geen stage gaan lopen... Echt een stress-organisatie. Ik heb evt nog wel andere opties (in oosterhout en tilburg). Dus als je meer info wilt, moet je maar ff je e-mail adres in je profiel zetten
quote:kee, mailtje is verstuurd
Op donderdag 6 maart 2003 23:06 schreef LadyXochi het volgende:[..]
Nah, mail maar naar tientje.il.fontys.nl
quote:Whaaaah, dat was dus tientje@il.fontys.nl...
Op vrijdag 7 maart 2003 12:57 schreef BigBear het volgende:[..]
kee, mailtje is verstuurd
quote:tja... wie jij bent moet ik echt gokken of niet Tjeerd ?
Op maandag 3 maart 2003 23:01 schreef bier2k3 het volgende:
RJ <- tja......... *zucht
maaruh wie is LadyXochi dan
quote:Nee die is het nie want die is nooit collega van mij geweest
Op zondag 9 maart 2003 23:15 schreef RJ het volgende:[..]
tja... wie jij bent moet ik echt gokken of niet Tjeerd ?
quote:Lekker vaag houden idd
Op zondag 9 maart 2003 23:27 schreef LadyXochi het volgende:
Ja, dat ben ik dus
quote:Fifi wel ?
Op maandag 10 maart 2003 09:14 schreef inkie1010 het volgende:
Nee die is het nie want die is nooit collega van mij geweest
quote:dus die moet het zijn!
Op maandag 10 maart 2003 10:21 schreef RJ het volgende:[..]
Fifi wel ?
quote:Ja, dat ben ik dus
Op maandag 10 maart 2003 10:21 schreef RJ het volgende:[..]
Fifi wel ?
of anders kleine Bas ?
quote:ikkkkeeeee???? fifi?????? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Op maandag 10 maart 2003 10:57 schreef inkie1010 het volgende:[..]
dus die moet het zijn!
hoi inkie!
anywayz... de meeste hier zijn aan het afstuderen? waar halen jullie dan de tijd vandaan om dit topic lekker vol te spammen??? ik heb er namelijk geen tijd voor
[Dit bericht is gewijzigd door bier2k3 op 10-03-2003 12:04]
quote:Ow jawel hoor in het eerste jaar geloof ik samen met ilona
Op maandag 10 maart 2003 09:14 schreef inkie1010 het volgende:[..]
Nee die is het nie want die is nooit collega van mij geweest
quote:Ow shit.... ik heb het adres ook gewoon gekopieerd.... ik zal het mailtje wel opnieuw versturen....
Op zondag 9 maart 2003 23:08 schreef LadyXochi het volgende:[..]
Whaaaah, dat was dus tientje@il.fontys.nl... [afbeelding]
quote:Nou herken ik je pas fifi!
Op maandag 10 maart 2003 11:55 schreef bier2k3 het volgende:[..]
ikkkkeeeee???? fifi?????? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Maaruh.. tijd heb je niet, tijd moet je maken
quote:fiefert de rat gaat naar huis... tis weer mooi geweest
Op maandag 10 maart 2003 17:14 schreef Carn het volgende:
ik doe ook M&I
quote:neeeee fifi was echte collega van mij bij echt werk en niet een stom schoolprojectje!!!
Op maandag 10 maart 2003 13:43 schreef BigBear het volgende:[..]
Ow jawel hoor in het eerste jaar geloof ik samen met ilona
quote:gefeliciteerd: foto ?
Op maandag 10 maart 2003 17:14 schreef Carn het volgende:
ik doe ook M&I
ach ja
ja ach
en RJ... HOEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWR
quote:Aw... wat lief, mijn persoonlijke fan
Op dinsdag 11 maart 2003 10:50 schreef bier2k3 het volgende:
jaja.. de oude garde is vrij bekend hier,... maar jonkies laat je ook eens horen... carn wie ben jij bijvoorbeeld.. en ladyTamachoki daar heb ik wel een id van maar zeker weten doe ik het niet... hints hints tips..ach ja
ja achen RJ... HOEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWR
Wat doe jij tegenwoordig fifi ? behalve zuipen enzo... want dat doe ik ook
quote:kan ze niet, ze is alleen moderator van Cultuur en Historie.
Op woensdag 12 maart 2003 09:03 schreef BigBear het volgende:
Hey Inkie, zou je dit topic niet ff van naam kunnen veranderen?In: Mens en Infomatica Slowchat ofzo
quote:niks spannends ofzo, uhm tja zuipen... voornamelijk melk dan... uitgaan.. bah dat doen it-ers niet, ik heb vooral geen boetes of kwaaie dorpsagenten meer aan de deur , moskovitch noem ik niet bij zen voornaam (Brammos!!!!), ik ben helemaal gestopt met andere prettige zaken (carnaval was ook helemaal geen puinhoop, en ik hoev ook zekers nergens meer men excuus aan te bieden) och... verder wat projectjes hier en daar, beetje freelancen hier, beetje klooien daar, fiereljeppen is ook erg leuk, daar ben ik dus ook maar mee gestopt ik ben ondertussen ook ff aan het afstuderen, en men laatste tentamen aan het voorbereiden (MUHAHAHAHAHHAA, geloov je het zelf).... och al met al doe ik dus waar ik het beste in ben.....
Op dinsdag 11 maart 2003 16:41 schreef RJ het volgende:[..]
Aw... wat lief, mijn persoonlijke fan
Wat doe jij tegenwoordig fifi ? behalve zuipen enzo... want dat doe ik ook
Helemaal niks
[ontopic]
Waar ging het ook alweer over.... oja.. M&I thread he ... of tog multithread?? ach ja.. ja ach..
Fontys... wat een opleiding he.. ik zit net in men dictaat te kijken van informatie analyse.. en kom dan als font tegen comic sans ms, en als gebruikte taal:
- apetaal
- pEngels
En nee tis zelfs niet van FRANKIE HAVERKORTTTTT....
ach ja .. als ik naar de uni was gegaan had ik al deze mensne niet ontmoet!!!!!!
[/ontopic]
quote:Maar zeg nou zelf... 4 jaar lang wegschralen met zo'n foute rugzak is ook niks. Wij hebben tenminste nog lol op de opleiding... echt sociale IT-ers... It-ers die bier en slimfast lusten
Op woensdag 12 maart 2003 10:03 schreef bier2k3 het volgende:
ach ja .. als ik naar de uni was gegaan had ik al deze mensne niet ontmoet!!!!!!
quote:helemaal mee eens
Op woensdag 12 maart 2003 10:13 schreef RJ het volgende:[..]
Maar zeg nou zelf... 4 jaar lang wegschralen met zo'n foute rugzak is ook niks. Wij hebben tenminste nog lol op de opleiding... echt sociale IT-ers... It-ers die bier en slimfast lusten
maar om nou te zeggen dat ik veel geleerd heb op deze opleiding
quote:zeg nou zelf de beer... had jij ergens iets kunnen leren
Op woensdag 12 maart 2003 10:15 schreef BigBear het volgende:[..]
helemaal mee eens
ach media in nederland en debateren hebben nog enig nut gehad
[ontopic]
ik heb alvast ing. op men naambordje gezet lef he
quote:debateren was cool!!! dat wil ik echt nog een keer doen eigenlijk... gewoon voor de fun of zo. Vond ik echt gaaf om te doen.
Op woensdag 12 maart 2003 10:22 schreef bier2k3 het volgende:
zeg nou zelf de beer... had jij ergens iets kunnen lerenach media in nederland en debateren hebben nog enig nut gehad
quote:Vraag maar niet op wat voor manier Fifi en ik die ISA-module gehaald hebben
Op woensdag 12 maart 2003 10:23 schreef RJ het volgende:[..]
debateren was cool!!! dat wil ik echt nog een keer doen eigenlijk... gewoon voor de fun of zo. Vond ik echt gaaf om te doen.
Het gaat er ook niet om hoe je haalt, ALS je het maar haalt (maar dat is met alle vakken op school )
quote:Nou ik vond BCS toch wel het meest leerzame vak ooit!
Op woensdag 12 maart 2003 10:15 schreef BigBear het volgende:[..]
helemaal mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |