Dat met die mieren in dat ISS of whateverquote:
ahquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat met die mieren in dat ISS of whatever
Errug hequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
De TT's worden steeds ordinairder hier.
Tiswatquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
zolang een mod niet ingrijpt is het niet ordinair genoegquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik sloeg wat doorquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Valt toch best meequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Ouwe demente kerel hier, onthou ik toch allemaal niet johquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik het ooit verteld heb
Kutwijf vind ik dan wel weer een leuk woord.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal even eloquent.
Zou het een afgeleide zijn?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terwijl dat toch eenzelfde klank heeft als 'wife'
quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
waar mijn nekharen overeind van gaan staan is als vrouwen hun vriend/man als mannetje omschrijven
of mannen die dan andersom vrouwtje zeggen
gatverdamme zeg
Ik vind die ook wel geschikt voor tijdens de *petsquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutwijf vind ik dan wel weer een leuk woord.
Neequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef Ygritte het volgende:
@:UitStraling heb je mijn monster nog gespot?
of 'wijffie' brrrrquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
waar mijn nekharen overeind van gaan staan is als vrouwen hun vriend/man als mannetje omschrijven
gatverdamme zeg
Heb jij wel eens een koosnaam gehad van een vriendje?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
gatverdamme zeg
snackjequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een koosnaam gehad van een vriendje?
Nķg erger 'moeders de vrouw'quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
gatverdamme zeg
Is „Greppeldel“ wel acceptabel ?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
gatverdamme zeg
ja walgelijk.quote:
Beetje haren trekken, kop in het kussen kont omhoog dit datquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind die ook wel geschikt voor tijdens de *pets
ja flappie en flapster geloof ikquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een koosnaam gehad van een vriendje?
Vriendje, nog erger.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
gatverdamme zeg
'oh je had het niet over z'n penor?'quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja walgelijk.
Vroegen mensen ook wellens aan mij over mijn ex, ' hoe gaat het met je mannetje? '
Uhm waar heb je het over?
' ja je mannetje'
alsof ik met een dwerg ga
Past hij wel mooi in de opbergruimte van je scooterkoffer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja walgelijk.
Vroegen mensen ook wellens aan mij over mijn ex, ' hoe gaat het met je mannetje? '
Uhm waar heb je het over?
' ja je mannetje'
alsof ik met een dwerg ga
Geheel geaccepteerd in die settingquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje haren trekken, kop in het kussen kont omhoog dit dat
Damnquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje haren trekken, kop in het kussen kont omhoog dit dat
Majestueus hautainquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef Ygritte het volgende:
@:UitStraling heb je mijn monster nog gespot?
bae? Poep in het deens of zweeds dacht ikquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar staat dit voor eigenlijk, Flappie?
Deensquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bae? Poep in het deens of zweeds dacht ik
Ik denk dan altijd aan zo'n ruimtetelescoopquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bae? Poep in het deens of zweeds dacht ik
quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan zo'n ruimtetelescoop
van die puzzel zeker.. viespeuk.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
als jij Badr post, gaat dat wel op jaquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' dit is mijn poep'
en dan een foto van je mannetje plaatsen
als je die je mannetje noemt krijg je klappenquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als jij Badr post, gaat dat wel op ja
Zijn wel meer mensen die scripts draaien lijkt het somsquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
Typisch wel
zon TT en molo duikt weer op
Misschien is Frantic wel hugequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je die je mannetje noemt krijg je klappen
Pas gelezen na deze postquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
Typisch wel
zon TT en molo duikt weer op
Ik zou hem constant aanspreken met My Liegequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij kan amper normaal op de foto. We wonen ook bij hem en hij niet bij ons....
Hubble is datquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want mijn auto correct deed dat...quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ik had zowaar Hubble gelezen ipv Hubbietoch mn bril weer eens op zetten
Oh Barryquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die op whatsapp van gisteravond
quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ik had zowaar Hubble gelezen ipv Hubbietoch mn bril weer eens op zetten
Welke barry?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh Barry![]()
Die kent UitStraling persoonlijk
quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want mijn auto correct deed dat...
Die Barry?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh Barry![]()
vandaar dat ie zo moeilijk looptquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh Barry![]()
Wowquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van mij noemt zijn vrouw De Pop en dan moet ik altijd een beetje binnensmonds braken.
Hij spreekt niet zo goed Nederlands... hij luistert ook naar 'die dikke'quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou hem constant aanspreken met My Liege
Vriend van mij noemde zijn vriendin vroeger Poes.... Ook zoietsquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van mij noemt zijn vrouw De Pop en dan moet ik altijd een beetje binnensmonds braken.
Chuckie, wanna playyyyyquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Wat is jouw bijnaam?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vriend van mij noemde zijn vriendin vroeger Poes.... Ook zoiets
”De baas.“ Die zijn erg.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Nog niet de 100k van Trumpiequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
USA gaat morgen Italië voorbij qua death toll. Allebei in de 18k nu
Yg?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Afkorting van mijn naam.
Alles wat familie is 'mag' het doen.
USA woont een paar honderd miljoen miljard mensen hequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
USA gaat morgen Italië voorbij qua death toll. Allebei in de 18k nu
komt nog wel. Hun systems gaan collapsenquote:
Ik luister ook naar Flesquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha... ik zou serieus kijken als iemand hey Yg! op straat roept
Grietje bij de Jumbo bij het brood keek me daarstraks half afwezig aan en zei toen tegen haar collega lekkah lekkahquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha... ik zou serieus kijken als iemand hey Yg! op straat roept
zou me niet verbazen als die corona heel de US decimeert tot een echt derde wereld land.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt nog wel. Hun systems gaan collapsen
Dit verwacht ik eigenlijk ook al een hele tijd.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als die corona heel de US decimeert tot een echt derde wereld land.
Tsja dan hebben wij het misschien wel beter voor elkaar maar dan crasht onze economie weer door die Amerikanen. Alweerquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt nog wel. Hun systems gaan collapsen
quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grietje bij de Jumbo bij het brood keek me daarstraks half afwezig aan en zei toen tegen haar collega lekkah lekkah![]()
Moest wel lachen en mijn ogen twinkelden daarna wat harder
In de sectoren waar ik verstand van heb is de VS helemaal niet zo'n grote handelspartner maar goed er zijn talloze sectoren waar ik geen kaas van heb gegetenquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja dan hebben wij het misschien wel beter voor elkaar maar dan crasht onze economie weer door die Amerikanen. Alweer
Of is ie heel misschien een goede verhalen vertellerquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]Lord.... Kun je überhaupt normaal over straat of heb je permanent een hele horde achter je aan rennen?
Ze had het waarschijnlijk over het brood of zoquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]Lord.... Kun je überhaupt normaal over straat of heb je permanent een hele horde achter je aan rennen?
Hun bankencrisis in 2008 veroorzaakte een wereldwijde crisisquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de sectoren waar ik verstand van heb is de VS helemaal niet zo'n grote handelspartner maar goed er zijn talloze sectoren waar ik geen kaas van heb gegeten
Paul de Leeuw, die naam is genoeg om me niet te laten klikkenquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Komt hier wegwerd moe van leerlingen die steeds 'huh' of 'he' zeiden.
Z'n duim is vast zo groot als de dong van Barryquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of is ie heel misschien een goede verhalen verteller
Altijd in karakter blijvenquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haterquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw, die naam is genoeg om me niet te laten klikken
Is het ookquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:54 schreef Ygritte het volgende:
Ik vind dat best een bazennaam eigenlijk![]()
Dat sowieso, mijn opa trok vroeger van pub naar pub in de Highlands en verdiende zijn kost met het vertellen van het nieuws en verhalen, die gast was zo lelijk als de nacht maar hij had wel zeven kinderen bij de knapste vrouw van de omtrek.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een mooie naam ja.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dat best een bazennaam eigenlijk![]()
Of niet Jan-Roderick-Valentijn-Julius-Maurits?
Ja dat weet ik ja, zelf best wel veel geld mee verloren eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hun bankencrisis in 2008 veroorzaakte een wereldwijde crisis
Heldquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Iets soortgelijks had ik gister, had getankt en vroeg of de ruitensproeier vloeistof op de tandpas kon. Dat kon als ze het als adblue invoerde, ik kocht nog een broodje en rekende die gewoon af.
Ik zei tegen de toch al flirtende meid, goh had je ook wel adblue van kunnen maken. Zegt ze : lieve schat, je mag bij mij altijd afrekenen zoals jij wil, hoef je alleen maar te zeggen.
Ik, ok doei.
* FranticDJ schuift de pot met zout doorquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou begint het tijd te worden om naar bed te gaanSterke verhalen allemaal
Heb het al vaker gezegd, maar als die dood is blijkt hij het grootste seksschandaal van Hilversum, watch my words #JimmySavallquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw, die naam is genoeg om me niet te laten klikken
Wat voor gare tankpas heb jij dat dat er niet op kanquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Iets soortgelijks had ik gister, had getankt en vroeg of de ruitensproeier vloeistof op de tandpas kon. Dat kon als ze het als adblue invoerde, ik kocht nog een broodje en rekende die gewoon af.
Ik zei tegen de toch al flirtende meid, goh had je ook wel adblue van kunnen maken. Zegt ze : lieve schat, je mag bij mij altijd afrekenen zoals jij wil, hoef je alleen maar te zeggen.
Ik, ok doei.
Uit alle hoeken en gaten komen misbruikte jongetjes opduikenquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd, maar als die dood is blijkt hij het grootste seksschandaal van Hilversum, watch my words #JimmySavall
Tinderquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
nou ik ga vandaag ook tanken he ... dus ga zo de shop in om af te rekenen, die jongen kijkt mij wat lang aan he... vroeg die zo van hey kennen wij elkaar niet ergens van?!
We bleken elkaar ergens van te kennen maar wisten niet meer waarvan
Dat is per tankstation verschillend. Olie kan vaak wel sproeierspul niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat voor gare tankpas heb jij dat dat er niet op kan
Ah 26 euro "gewonnen". Niet slecht voor 35 inleg.quote:
20 euro met 15 euro 'inleg'quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah 26 euro "gewonnen". Niet slecht voor 35 inleg.
Oh dat was dat social event van jequote:Op vrijdag 10 april 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
nou ik ga vandaag ook tanken he ... dus ga zo de shop in om af te rekenen, die jongen kijkt mij wat lang aan he... vroeg die zo van hey kennen wij elkaar niet ergens van?!
Nooit last van.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is per tankstation verschillend. Olie kan vaak wel sproeierspul niet.
2 rondjesquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah 26 euro "gewonnen". Niet slecht voor 35 inleg.
Ja we hebben geneukt en trouwens je kind zit in de auto.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
Nou dan moeten de miljarden dān maar komen.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moeten de miljarden dān maar komen.
Hiervanquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik vermijd sowieso altijd naar binnen te gaan, zinloze tijdverspillingquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja we hebben geneukt en trouwens je kind zit in de auto.
Ik zit veel te veel op de weg om niet af en toe iets mee te snaaienquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermijd sowieso altijd naar binnen te gaan, zinloze tijdverspilling
trucker gespotquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit veel te veel op de weg om niet af en toe iets mee te snaaien
Wat doe je? Verkoop?quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Altijd haast en broodje dashboardquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik rij 160km normaal gesproken per dag, en probeer af te vallen dus geen shell - voerquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik eet wel vrij veel in de autoquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd haast en broodje dashboard
Je hebt tegenwoordig de wereld die gewoon fatsoenlijke broodjes verkopen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik rij 160km normaal gesproken per dag, en probeer af te vallen dus geen shell - voer
Ik haal alleen maar versequote:Op vrijdag 10 april 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedaan tot ik geen voorverpakte sandwich meer kon zien.
Ik eet koolhydraatarm, dus geen brood. Heb meestal wel eea in de auto liggen dat wel kanquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig de wereld die gewoon fatsoenlijke broodjes verkopen.
Tja die zijn eigenlijk best goed maar ik probeer me in te houden, waar ik kom heb ik meestal toch wel lunch met wat mensen, kan ik meteen zien wat voor type ik tegenover me heb.quote:
Bifi worstjesquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik eet koolhydraatarm, dus geen brood. Heb meestal wel eea in de auto liggen dat wel kan
Lastig?quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik eet koolhydraatarm, dus geen brood. Heb meestal wel eea in de auto liggen dat wel kan
Zonder brood geen levenquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lastig?
Ik ben echt verslaafd aan brood
Aan hoe die eet?quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja die zijn eigenlijk best goed maar ik probeer me in te houden, waar ik kom heb ik meestal toch wel lunch met wat mensen, kan ik meteen zien wat voor type ik tegenover me heb.
HAGELSLAGquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, vers brood en dan iets echt lekkers erop
Wat dan???quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij vrij kutterig werk
Boeit jou dat?quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, of hij.zij zeker of onzeker is.
Oooh liefste net warm nog (ik bak regelmatig zelf) en dan gewoon met een laagje roomboter en wat zoutquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, vers brood en dan iets echt lekkers erop
Ik zou nu best een vers gebakken stokbroodje lusten.quote:
Goed te doen, eet nog steeds heerlijk. 15kg kwijt intussen en heb niet het gevoel extreem veel te hoeven latenquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lastig?
Ik ben echt verslaafd aan brood
Aaaaaargh ja maak me gekquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oooh liefste net warm nog (ik bak regelmatig zelf) en dan gewoon met een laagje roomboter en wat zout
Ik lees steeds bijltjes of bijtjes als jij dit schrijft.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Slaap lekker Fles
Dat je mag maar dromen over mooie biljetjes
Knap johquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goed te doen, eet nog steeds heerlijk. 15kg kwijt intussen en heb niet het gevoel extreem veel te hoeven laten
ligt niet aan mij hoorquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees steeds bijltjes of bijtjes als jij dit schrijft.
Pussyquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
waterstand opmeter, cv-monteur en brievenbus post ophaler.
Ik zal het proberenquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Slaap lekker Fles
Dat je mag maar dromen over mooie biljetjes
Ik aan billetjes.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees steeds bijltjes of bijtjes als jij dit schrijft.
Ja mij ook, maar dacht dat je in een verkoopsetting zat dan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, moet toch weten hoe ik met iemand moet omgaan/onderhandelen/aansturen?
Die heb ik meestal wel vrij snel in de smiezen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, moet toch weten hoe ik met iemand moet omgaan/onderhandelen/aansturen?
Gelukkig niet zeg, ik kan nog geen ei verkopen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar dacht dat je in een verkoopsetting zat dan.
Das ook best moeilijk, een ei.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, ik kan nog geen ei verkopen.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mooie kleine ronde van billenbal zeker?
Gaat goed daarquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.reuters.com/a(...)moving-idUSKBN21P2HW
Als ik haar billenbal zou noemen krijg ik gelijk een mes tussen mijn ribben.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mooie kleine ronde van billenbal zeker?
nee ik ga ook zoquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij, want dan blijf je nog eventjes
Je moet ook geen los ei verkopen, het gaat om volume. Tenzij je een Fabergé ei hebt, dan is het een ander verhaal.quote:
Oeh ja een van de verloren gewaande, zou die wel willen opzoeken zo a la Indiana Jones of zo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook geen los ei verkopen, het gaat om volume. Tenzij je een Fabergé ei hebt, dan is het een ander verhaal.
Ze zijn wel godskolere lelijk die dingen....quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ja een van de verloren gewaande, zou die wel willen opzoeken zo a la Indiana Jones of zo.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ja een van de verloren gewaande, zou die wel willen opzoeken zo a la Indiana Jones of zo.
Ja nogal...quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze zijn wel godskolere lelijk die dingen....
Behoorlijk, dat maakt het wel makkelijk om er afstand van te doen voor een goede som geld.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze zijn wel godskolere lelijk die dingen....
Klinkt als Koosquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat sowieso, mijn opa trok vroeger van pub naar pub in de Highlands en verdiende zijn kost met het vertellen van het nieuws en verhalen, die gast was zo lelijk als de nacht maar hij had wel zeven kinderen bij de knapste vrouw van de omtrek.
Bestaat niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Maar zou best wel zoiets willen ondernemen, op zoek naar Atlantis of zo.
quote:
Tis dat ze duur zijn, maar vind het prima passen tussen zo'n kamper/marmer/gouden kranen interieurquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behoorlijk, dat maakt het wel makkelijk om er afstand van te doen voor een goede som geld.
klaar:quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Maar zou best wel zoiets willen ondernemen, op zoek naar Atlantis of zo.
Een André Hazes Junior ei.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Tis dat ze duur zijn, maar vind het prima passen tussen zo'n kamper/marmer/gouden kranen interieur
Ja smaak kun je helaas niet kopenquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Tis dat ze duur zijn, maar vind het prima passen tussen zo'n kamper/marmer/gouden kranen interieur
quote:
Die vond ik vroeger echt wel boeiend en interessant.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kinder surprise?
Absoluutquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt die ook iedere kroeg in vervoering qua mannen en vochtig qua vrouwen?
Zoberzoquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
met "daar" doel je op heel de wereld?
Zou je het op google maps kunnen zien?quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop de kamelen, de whisky en de bifi worstjes, ga je mee?
Oh goeie, ik heb nog fuet liggenquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop de kamelen, de whisky en de bifi worstjes, ga je mee?
Dan wel eentje die ergens achterin een magazijn is gevonden, vervolgens bij de action 6 maanden achterin het schap heeft gelegen en daarna door Anita in 1 hap is verslonden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kinder surprise?
Shit ja water.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou je het op google maps kunnen zien?
Gaat er ook water mee trouwens? Ik voorspel dorst zand en zweet....
Condens oplikken van een dekseltje op het zandquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou je het op google maps kunnen zien?
Gaat er ook water mee trouwens? Ik voorspel dorst zand en zweet....
En dan had je weer een of ander kut ding erin zitten wat je in elkaar moest zetten en de andere keer had je weer iets heel cools...quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger echt wel boeiend en interessant.
Checkquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop sinds deze quarantaine echt alleen maar extreem lekkere dingen
Die dingen die je in elkaar moest zetten waren juist het leukst, als je dat ei openmaakte en er zat alleen maar een of andere stom poppetje in wat niks kon was het gewoon kutquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan had je weer een of ander kut ding erin zitten wat je in elkaar moest zetten en de andere keer had je weer iets heel cools...
Er zit toch ook water in zo'n bult van zo'n kameel of is dat meer natte pus?quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Condens oplikken van een dekseltje op het zand
Nee vrij ielige programmeur met Zweedse roots en ijdeler dan ikquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is Koos ook Schots, robuust en met een ruw randje?
Boks voor Molo
Gatverdamme, volgens mij is dat alleen voor hemzelf bedoeldquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit toch ook water in zo'n bult van zo'n kameel of is dat meer natte pus?
Weten jullie dat nog? Kan me de chocola herinneren wit en bruin. Maar wat erin zat, plastic prul vond ik als kind al.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen die je in elkaar moest zetten waren juist het leukst, als je dat ei openmaakte en er zat alleen maar een of andere stom poppetje in wat niks kon was het gewoon kut
Nat is natquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit toch ook water in zo'n bult van zo'n kameel of is dat meer natte pus?
Opeten met mayonaisequote:Op vrijdag 10 april 2020 23:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gatverdamme, volgens mij is dat alleen voor hemzelf bedoeld
Ik heb trouwens wel een probleem met mogelijke schorpioenen in de woestijn.... hoe gaan we dat oplossen?
Schorpioenen vind ik op een gekke manier niet eng dus die trap ik wel plat.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gatverdamme, volgens mij is dat alleen voor hemzelf bedoeld
Ik heb trouwens wel een probleem met mogelijke schorpioenen in de woestijn.... hoe gaan we dat oplossen?
Yepquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weten jullie dat nog? Kan me de chocola herinneren wit en bruin. Maar wat erin zat, plastic prul vond ik als kind al.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee vrij ielige programmeur met Zweedse roots en ijdeler dan ik
Dan heb je nooit de goeie gehad, heeeeel heel soms zat er iets gaafs in....quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weten jullie dat nog? Kan me de chocola herinneren wit en bruin. Maar wat erin zat, plastic prul vond ik als kind al.
Dat kan maar dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan heb je nooit de goeie gehad, heeeeel heel soms zat er iets gaafs in....
Net als koetjes repen... ook zo teleurstellend....quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die chocolade had wel wat zurigs.
quote:
Check en Checkquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schorpioenen vind ik op een gekke manier niet eng dus die trap ik wel plat.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Net als koetjes repen... ook zo teleurstellend....
Koetjesrepen, die had ik vorig jaar ofzo in een kerstpakket, niet te hachelen dat spul johquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bruin zacht nauwelijks eetbaar plasticquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn oma “wil je een reep chocola?” Jaa! En dan beteuterd naar die reep kijken denkend “dit smaakt niet eens naar chocola”.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bijzonder ook dat iets wat op chocolade lijkt zo veel te zoet kan zijn ookquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn oma “wil je een reep chocola?” Jaa! En dan beteuterd naar die reep kijken denkend “dit smaakt niet eens naar chocola”.
Ik kreeg ze ook van mijn opa vroeger... geen succes....quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn oma “wil je een reep chocola?” Jaa! En dan beteuterd naar die reep kijken denkend “dit smaakt niet eens naar chocola”.
Een tante van mij noemde die troep kwatta, tot op heden vind ik dat het vreemdste woord ooitquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel een treffend woordquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tante van mij noemde die troep kwatta, tot op heden vind ik dat het vreemdste woord ooit
Klinkt als bruin slijm op stoeptegel dat door een Koreaan is uitgespoogdquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tante van mij noemde die troep kwatta, tot op heden vind ik dat het vreemdste woord ooit
Is volgens mij ook eerst op een stel Afrikanen getest die troep, en wat vinden jullie ervan? KWATTAquote:
Komt wel ongeveer neer op een koetjesreep ja.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als bruin slijm op stoeptegel dat door een Koreaan is uitgespoogd
Is dat niet net zoiets als Cif/Jif/Vimquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |