Dat met die mieren in dat ISS of whateverquote:
ahquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat met die mieren in dat ISS of whatever
Errug hequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
De TT's worden steeds ordinairder hier.
Tiswatquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
zolang een mod niet ingrijpt is het niet ordinair genoegquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik sloeg wat doorquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Valt toch best meequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Ouwe demente kerel hier, onthou ik toch allemaal niet johquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik het ooit verteld heb
Kutwijf vind ik dan wel weer een leuk woord.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal even eloquent.
Zou het een afgeleide zijn?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terwijl dat toch eenzelfde klank heeft als 'wife'
quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
waar mijn nekharen overeind van gaan staan is als vrouwen hun vriend/man als mannetje omschrijven
of mannen die dan andersom vrouwtje zeggen
gatverdamme zeg
Ik vind die ook wel geschikt voor tijdens de *petsquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutwijf vind ik dan wel weer een leuk woord.
Neequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef Ygritte het volgende:
@:UitStraling heb je mijn monster nog gespot?
of 'wijffie' brrrrquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
waar mijn nekharen overeind van gaan staan is als vrouwen hun vriend/man als mannetje omschrijven
gatverdamme zeg
Heb jij wel eens een koosnaam gehad van een vriendje?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
gatverdamme zeg
snackjequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een koosnaam gehad van een vriendje?
Nķg erger 'moeders de vrouw'quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
gatverdamme zeg
Is „Greppeldel“ wel acceptabel ?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
gatverdamme zeg
ja walgelijk.quote:
Beetje haren trekken, kop in het kussen kont omhoog dit datquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind die ook wel geschikt voor tijdens de *pets
ja flappie en flapster geloof ikquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een koosnaam gehad van een vriendje?
Vriendje, nog erger.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
gatverdamme zeg
'oh je had het niet over z'n penor?'quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja walgelijk.
Vroegen mensen ook wellens aan mij over mijn ex, ' hoe gaat het met je mannetje? '
Uhm waar heb je het over?
' ja je mannetje'
alsof ik met een dwerg ga
Past hij wel mooi in de opbergruimte van je scooterkoffer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja walgelijk.
Vroegen mensen ook wellens aan mij over mijn ex, ' hoe gaat het met je mannetje? '
Uhm waar heb je het over?
' ja je mannetje'
alsof ik met een dwerg ga
Geheel geaccepteerd in die settingquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje haren trekken, kop in het kussen kont omhoog dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |