O god. De moeite van een bericht sturenquote:Op woensdag 15 april 2020 21:30 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nu zou je eigenlijk jezelf de vraag kunnen stellen, had je ongeveer hetzelfde gereageerd als jij van een man zo'n antwoord zou krijgen?
Als je vind dat iemand anders wel moeite moet doen met een bericht sturen en jezelf het wel oke vind om gewoon niet te veel moeite te doen.
Maar waarom zou ie dan kopen in plaats van huren of leasen?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:10 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Soort zoekt soort vaak.
Lelijke of onaantrekkelijke man kan wel een knappe vrouw krijgen. Als hij financieel wat te bieden heeft.
Zeker. Is meestal geen goede start zo, kap het zelf dan al af.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ergens prima toch? Als jullie intensiteit van appen niet matcht dan wordt het al snel lastig.
Misschien had hij je wat langer de kans moeten geven maar misschien werkt het ook wel gewoon niet.
Zit in je hoofd.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag kwam ik weer busmeisje tegen en als de bus aan komt rijden komt ze telkens naar me toegelopen en stappen we via dezelfde deur in
zelfde situatie weer bij de trein, ze stond echt 10 meter verderop, trein komt aanrijden en weer komt ze naar mij toegelopen en stappen we weer in in zelfde wagon
had eerder deze week een ander treinmeisje zelfde situatie, had eerst ff oogcontact,daarna kwam trein en ze liep alvast mijn kant op en weer zelfde wagon ingestapt
willen ze gewoon aangesproken worden of wat
Wacht nog een paar weekjes tot er weer wat dingen opengaan en mensen wat minder panisch doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag heb ik happn geïnstalleerd. Beetje uit verveling en om wat te daten te hebben als 't weer mag.
Tot nu toe is 't wel een leuk concept. Iemand hier die er langer ervaring mee heeft? Of tips voor andere apps voor 35+ mensen?
In de praktijk niet veel anders dan Tinder. Wel betere profielen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag heb ik happn geïnstalleerd. Beetje uit verveling en om wat te daten te hebben als 't weer mag.
Tot nu toe is 't wel een leuk concept. Iemand hier die er langer ervaring mee heeft? Of tips voor andere apps voor 35+ mensen?
Je bent een vrouw. Elke app werkt voor jouquote:Op donderdag 16 april 2020 21:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
En datquote:Op donderdag 16 april 2020 23:06 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Elke app werkt voor jou
Bedankt voor deze reactie. Het is voor mij dan ook geen nieuws meer dat mannen erg kritisch kunnen zijn in de vrouwen die ze kiezen voor een relatie, ook al vinden ze die lelijke vrouwen wel goed genoeg voor sex. Het verschil met knappe vrouwen is dat zij wel alleen sex kunnen krijgen met lelijke mannen, maar liever direct een relatie aangaan met een knappe man omdat ze een lelijke man niet willen gebruiken voor sex omdat dit simpelweg geen meerwaarde voor hen heeft. Ik begrijp nog steeds niet of de mannen zoals Joppiez daar verontwaardigd over zijn, of dat ze willen dat lelijke vrouwen hun standaarden verlagen zodat ze een monogame relatie met hun kunnen beginnen. Ik vermoed het eerste idd, dat ze sex met knappe vrouwen willen, waarmee ze idd zelf de krenten uit de pap willen vissen in ondergeschikte positie, maar ik kan me vergissen en wie weet wil hij wel gewoon een lelijke vrouw voor monogame relatie.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
Natuurlijk, dat doen zowel mannen als vrouwen. En als je zelf iets in de melk te brokkelen hebt, of dat nou uiterlijk of wat dan ook is wat voor de ander aantrekkelijk is, dan kun je zelf ook keuzes maken. Dat is niet arrogant, dat is gewoon de mogelijkheid hebben om de zogenaamde krenten uit de pap te vissen.
Ook dát geldt voor mannen en vrouwen, maar omdat je in dit topic vooral mannen ziet waarvan een deel roept dat het allemaal aan de vrouwen ligt, krijg je natuurlijk een vertekend beeld. In plaats van dat het 'aan de vrouwen ligt' zou je het ook uit kunnen leggen als dat de mannen die daar zo over klagen dan blijkbaar zelf niet in de positie zijn om de eerder genoemde krenten uit de pap te vissen.
Goede post. Het gaat idd niet om de onderwerpen maar om de schrijfvaardigheid want dat is alles wat je hebt in een app als je weinig boeiende dingen meemaakt. Vraag is vinden mannen dit andersom ook boeiend genoeg om te lezen??quote:Op woensdag 15 april 2020 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Koken" vs. "Jaaa ik ga zo een lekker biefstukje in de pan gooien, kijk ik al de hele dag naar uit!, heb jij al gegeten?"
"Boodschappen" doen vs "ik ga zo eerst even naar de supermarkt, moet nog eten. Heb alles in huis voor AGV, maar heb ineens onwijze biefstukcraving! En ik heb weer hard gewerkt vandaag, dus ik heb het wel verdiend! Heb je dat ook soms? Dat je aan niets anders kunt denken dan biefstuk?"
"wat dingetjes op de pc" vs "Ik heb vandaag op mn werk niet lang genoeg achter mn beeldscherm gezeten, dus ik ga zo nog even verder, wil nog even wat dingetjes doen/ even lekker uitzonen. Misschien Netflixtabje open..." Enter gespreksonderwerp Netflix.
Huren of leasen is uberhaupt het uiterste van wat gewenst wordt denk ik. Kopen is vaak alleen met tegenzin omdat het wordt geeist.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Maar waarom zou ie dan kopen in plaats van huren of leasen?
Dat ligt er echt maar aan wat je onder 'werken' verstaat. Als vrouw krijg je wel makkelijk matches maar matches die een beetje aansluiten zijn een stuk schaarser.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:06 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Elke app werkt voor jou
Nee klopt ook wel. Een overdaad aan matches kan inderdaad ook vaak weer leiden tot keuzestress.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat ligt er echt maar aan wat je onder 'werken' verstaat. Als vrouw krijg je wel makkelijk matches maar matches die een beetje aansluiten zijn een stuk schaarser.
Ik vond wat dat betreft Tinder niet erg interessant qua aanbod.
Waar zie je dat aan af dan? Als ik naar mijn persoonlijke situatie kijk wordt er niet eens de moeite gedaan joh op den Tinder.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat ligt er echt maar aan wat je onder 'werken' verstaat. Als vrouw krijg je wel makkelijk matches maar matches die een beetje aansluiten zijn een stuk schaarser.
Ik vond wat dat betreft Tinder niet erg interessant qua aanbod.
Als doorsnee vrouw: 2000 likes, honderden matches.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan af dan? Als ik naar mijn persoonlijke situatie kijk wordt er niet eens de moeite gedaan joh op den Tinder.
Gewoon voor de lol wat op kutten joh, als er een opening is dan doe je er wat mee. Maar ik denk dat als je het echt als dating app wilt gebruiken dat je daar je profiel dan wel behoorlijk voor moet oppimpen. En dan nog, lage succesrate.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als doorsnee vrouw: 2000 likes, honderden matches.
Is inderdaad een aardige klus om daar doorheen te komen hoor. Valt niet mee.
No offence, maar word je niet doodmoe van jezelf iedere keer maar afschilderen als zijnde niet interessant genoeg?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef ludovico het volgende:
Leuk gesprekje --> date lijkt mij de normale volgorde.
Maareh, ik ben daar niet interessant genoeg voor op Tinder.
Door de reply van jou en daarvoor nog de reply van mevrouw_voor_jou. Kun je zien dat vrouwen inderdaad veel meer matches krijgen toegespeeld dan mannen. En dat hierdoor de eisenlijst van vrouwen (ze willen zelf steeds knapper meer en beter) groter wordt. Simpelweg omdat het ze allemaal wordt aangeboden. Niet omdat ze geen kauwbare matches krijgen die aansluiten. Die krijgen zij juist meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan af dan? Als ik naar mijn persoonlijke situatie kijk wordt er niet eens de moeite gedaan joh op den Tinder.
Als je jezelf niet interessant vindt kan je moeilijk verwachten dat andere mensen dat wel gaan doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
No offence, maar word je niet doodmoe van jezelf iedere keer maar afschilderen als zijnde niet interessant genoeg?
Het is een fucking app.
Dat is een drogreden en cirkelredenering. Je weet als man best wat vrouwen leuk zouden vinden. Als je dan in de spiegel kijkt en je voldoet daar niet aan. Is het volgens jou dan allemaal je eigen schuld?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:37 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als je jezelf niet interessant vindt kan je moeilijk verwachten dat andere mensen dat wel gaan doen.
Al vind jij jezelf wel interessant of ben je het zelfs, dan nog hoeft een ander dat niet te vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:37 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als je jezelf niet interessant vindt kan je moeilijk verwachten dat andere mensen dat wel gaan doen.
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:39 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Dat is een drogreden en cirkelredenering. Je weet als man best wat vrouwen leuk zouden vinden. Als je dan in de spiegel kijkt en je voldoet daar niet aan. Is het volgens jou dan allemaal je eigen schuld?
Wat een onzekere kereltjes zeg hier...quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:46 schreef M1stral het volgende:
Al vind jij jezelf wel interessant of ben je het zelfs, dan nog hoeft een ander dat niet te vinden.
Ligt het dan aan jezelf of voldoe je dan gewoon niet aan wat de ander zoekt? Er word veel te zwaar getild aan niet lopende gesprekjes met matches alleen gebaseerd op een flutbio en wat kiekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |