FF VII is iets van 30 jaar oud.quote:Op zondag 12 april 2020 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
De textures in FFVII zijn echt schandalig slecht soms. Mijn god. Dat hier geen OUTRAGE op internet over is begrijp ik niet.
Vandaag begonnen met de RE2 remake, geen geld voor 20 EUR.quote:Op zondag 12 april 2020 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
RE2 Remake en RE7 zijn geweldig.
Ik verwacht iets meer als Resident Evil 3 Remake qua gameplay en dan niet dodgen maar een klap/kick geven na een headshot zoals in meerdere Resident Evils.
Ik wil dat spel gewoon volgende maand spelen en de maand erna Ghost of Tsushima.quote:
In RE7 zal je nauwelijks bloed zien doordat de vijanden molded zijnquote:Op zondag 12 april 2020 23:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Vandaag begonnen met de RE2 remake, geen geld voor 20 EUR.
Het is best bloederig vergeleken bij RE7
Oh ja dat was het.quote:Op zondag 12 april 2020 23:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wil dat spel gewoon volgende maand spelen en de maand erna Ghost of Tsushima.
Maar ja Soony
[..]
In RE7 zal je nauwelijks bloed zien doordat de vijanden molded zijn![]()
Veel plezier en dat zal je vast wel hebben met die game. RE3 lekker mee wachten omdat een mindere game en een stuk korter, niet de 60 euro waard.quote:Op zondag 12 april 2020 23:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Oh ja dat was het.
Wel weer even flashback s naar de ps1 met de openings scene van de crashende vrachtwagen. Heb er zin in!
twitter:Nik_apostolides twitterde op maandag 16-12-2019 om 18:18:34Grateful to be on another project as we wrap the year up! Stay tuned for good stuff comin’! #2020 #mocap #performancecapture #workit #videogames #gamer #gaming #actor #stunts https://t.co/IinJUxXyLk reageer retweet
Twee resi games duhquote:Op zondag 12 april 2020 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat komt er eerder, een nieuwe Batman game of twee Resident Evil games?
Nou ja de bedoeling was eind 2020 Batman crossgen. Ik ga er nu even vanuit dat die game weer is uitgesteld dus ergens 2021. Resident Evil 8 ergens in 2021 en Batman eind 2020 of ergens in 2021.quote:Op zondag 12 april 2020 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat komt er eerder, een nieuwe Batman game of twee Resident Evil games?
Is dit officieel?quote:Op maandag 13 april 2020 09:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja de bedoeling was eind 2020 Batman crossgen.
Nee, buiten de teasers van Gotham logo’s is er niks officieels bekend van die game buiten leaks en speculatie.quote:
Ooit wel maar voorlopig niet. Anders raak ik het wel zat denk ik.quote:
Oef dan zou ik Nioh 1 kopen om te kijken of je het iets vind, en niet gelijk 40/50 euro neerleggen voor iets wat misschien niet in je straatje past.quote:Op maandag 13 april 2020 14:53 schreef Drankster het volgende:
Voor iemand zonder SoulsBorne ervaring: Nioh 2 of Sekiro?
Begin anders voor een fractie van de prijs met een van de grondleggers van het genre.quote:Op maandag 13 april 2020 14:53 schreef Drankster het volgende:
dit.quote:Op maandag 13 april 2020 15:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Begin anders voor een fractie van de prijs met een van de grondleggers van het genre.
Hedde gij geen psplus? Zowel nioh als Bloodborne hebben erbij gezeten. Kan je ze even proberen.quote:Op maandag 13 april 2020 14:53 schreef Drankster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |