quote:Ik zal er op letten, thanks.
Op donderdag 27 maart 2003 23:20 schreef Khadgar het volgende:
Effe een opmerking. Quasar de Duif vind het leuk om in ELK topic over een SNES of NES te gaan zeiken over de prijs en dat het te duur is. Nooit komt ie met een bod, en alleen maar gezeik. Tis zo fucking storend...[TK] NES & SNES met toebehoren
[TK] Head Heat(tennis) rackets
Beetje jammer, heb toevallig wat van die dingen liggen waar ik wel vanaf wil. Mag dat niet ... beetje jammer
Sorry, maar er lopen de laatste tijd iets teveel mensen rond die verkapt commercieel bezig zijn hier. En dat is absoluut NIET de bedoeling van V&A. Ik zeg niet dat jouw advertentie hier onder valt, maar het is voor mij niet te controleren. Als het nu 2 van die dingen zijn, okay, maar bij 20 wordt het echt te gek.
Nogmaals, de doelstelling van V&A is altijd geweest om op kleinschalige basis de handel tussen fok-kers te stimuleren, op niet commerciele basis.
quote:Het is nie zo dat ik het niet begrijp. Het is alleen een buitenkans voor de tennis liefhebber om goedkoop aan een racket te komen. Ik zou het ook liever in sport aanbieden maar dat kan helemaal niet. Het zijn gewoon mooie rackets voor een hele mooie prijs. En toevallig kon ik er 20 goedkoop krijgen.
Op vrijdag 28 maart 2003 09:05 schreef Luigi het volgende:
Waarom had ik dit al verwacht!.
Sorry, maar er lopen de laatste tijd iets teveel mensen rond die verkapt commercieel bezig zijn hier. En dat is absoluut NIET de bedoeling van V&A. Ik zeg niet dat jouw advertentie hier onder valt, maar het is voor mij niet te controleren. Als het nu 2 van die dingen zijn, okay, maar bij 20 wordt het echt te gek.
Nogmaals, de doelstelling van V&A is altijd geweest om op kleinschalige basis de handel tussen fok-kers te stimuleren, op niet commerciele basis.
*droef en moedeloos kijkt*
ik heb gezien dat V&A blijkbaar als ONZ-vervang subforum ter beschikking is gesteld. Waarom is mijn VV-topic hier dan nog niet van het slot gehaald!!!
Met vriendelijke groet,
Karboenkeltje.
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 01-04-2003 15:13]
quote:Ik was winkelen.
Op dinsdag 1 april 2003 15:47 schreef Sidekick het volgende:
Eindelijk Luigi, waarom begon je daar nu pas mee? (met de slotjes)
quote:nieuwe slotjes kopen?
Op dinsdag 1 april 2003 16:07 schreef Luigi het volgende:[..]
Ik was winkelen.
.
quote:Bullshit
Op dinsdag 1 april 2003 16:07 schreef Luigi het volgende:[..]
Ik was winkelen.
.
Je hebt zelf aangekondigd dat met V&A mocht gaan misbruiken
quote:Ja, klopt, totdat ik terug was uit de stad.
Op dinsdag 1 april 2003 16:08 schreef Solomon het volgende:[..]
Bullshit
Je hebt zelf aangekondigd dat met V&A mocht gaan misbruiken
quote:Nog bedankt.
Op dinsdag 1 april 2003 16:08 schreef blup het volgende:
Ik heb er heel wat geplaatst... Ik ben MiB wisten jullie dat nog niet?
Het is wel degelijk serieus bedoeld!
quote:De vraag ligt nog steeds bij de donkerblauwen. Zodra er uitsluitsel is, hoor je dat
Op maandag 7 april 2003 13:39 schreef kasper het volgende:
Graag dit topic weer open [GEZ] Gele(!) Glacé koekenHet is wel degelijk serieus bedoeld!
quote:Ik weet dat ze het heel erg druk hebben, maar is er al nieuws?
Op maandag 7 april 2003 13:46 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
De vraag ligt nog steeds bij de donkerblauwen. Zodra er uitsluitsel is, hoor je dat
Pasen komt met rasse schreden dichterbij...
quote:Nog geen reactie. Ik zal nog eens aan de bel trekken.
Op dinsdag 8 april 2003 08:22 schreef kasper het volgende:[..]
Ik weet dat ze het heel erg druk hebben, maar is er al nieuws?
Pasen komt met rasse schreden dichterbij...
quote:Verfris mijn geheugen even: wie behoort er tegenwoordig eigenlijk tot de donkerblauwen?
Op maandag 7 april 2003 13:46 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
De vraag ligt nog steeds bij de donkerblauwen. Zodra er uitsluitsel is, hoor je dat
quote:Zie het Bantopic en de FAQ. er is een antwoord, trouwens. Hij hoort niet in V&A. Gesuggereerd wordt hem in GC te openen.
Op dinsdag 8 april 2003 12:45 schreef kasper het volgende:[..]
Verfris mijn geheugen even: wie behoort er tegenwoordig eigenlijk tot de donkerblauwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |