Bekendheid heeft haar hoogstens extra geld en vage types opgeleverd. Denk dat ze zonder bekendheid ook wel in hetzelfde soort milieu terecht was gekomen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:45 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze heeft er natuurlijk wel steeds geld en/of goederen voor ontvangen, voor al die stupide shows van d'r.
Beetje raar dat mensen al RiP schrijven als er nog niets bekend is. Je kan het als insider wel weten maar houdt gewoon je muil als het nog niet bekend gemaakt is. Dat is gewoon aandachthoerderij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:06 schreef Didala het volgende:
Ik zie diverse mensen RIP schrijven her en der. We wachten de officiële berichten maar af...
Precies dit, daarom wacht ik verder wel op de officiële berichtgeving.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje raar dat mensen al RiP schrijven als er nog niets bekend is. Je kan het als insider wel weten maar houdt gewoon je muil als het nog niet bekend gemaakt is. Dat is gewoon aandachthoerderij.
Hij is ook de enige die RIP leest blijkbaar, ik heb het nog nergens gezien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje raar dat mensen al RiP schrijven als er nog niets bekend is. Je kan het als insider wel weten maar houdt gewoon je muil als het nog niet bekend gemaakt is. Dat is gewoon aandachthoerderij.
Het is dubbel. Ik zou ervan schrikken mocht ze overleden zijn. Maar voor haar naasten is het misschien wel beter zo. Ik zie haar niet in de nabije toekomst veranderen. Elke keer krijgen ze zorg op zorg. Ik vind het vooral voor de kinderen verschrikkelijk. Die arme kinderenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:06 schreef Didala het volgende:
Ik zie diverse mensen RIP schrijven her en der. We wachten de officiële berichten maar af...
Ach, die hele kliek daar wist vorige keer ook zeker dat haar maag was leeggepompt en ze uit huis was getakeld. Ik zou het lekker met een korreltje zout nemen (of een kilo), men wil schijnbaar maar wat graag meeliften op haar ellende. Idem voor die ex 'manager' trouwensquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat jij het niet leest, wil niet zeggen dat het er niet staat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die RIP leest blijkbaar, ik heb het nog nergens gezien.
Laten we vooral lekker Feestboek als betrouwbare bron nemen, dat is nog net iets beter dan Twitter maar dan nog.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:40 schreef Didala het volgende:
[..]
Dat jij het niet leest, wil niet zeggen dat het er niet staat.
En als het je irriteert, speur Facebook af en ga daar even lekker je gal spuwen.
Jij leest echt alleen wat je wilt lezen he? Volgens mij schrijf ik tot 2x toe dat ik OOK wacht op officiële berichtgeving.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Laten we vooral lekker Feestboek als betrouwbare bron nemen, dat is nog net iets beter dan Twitter maar dan nog.
Ik baseer mij graag op echte media, en die melden helemaal niets.
Wat kom je hier dan schrijven over ripjes van anderen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:42 schreef Didala het volgende:
[..]
Jij leest echt alleen wat je wilt lezen he? Volgens mij schrijf ik tot 2x toe dat ik OOK wacht op officiële berichtgeving.
Ik hoop idd kilo’s zout. En haar ex manager is ook een grote kwal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:38 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ach, die hele kliek daar wist vorige keer ook zeker dat haar maag was leeggepompt en ze uit huis was getakeld. Ik zou het lekker met een korreltje zout nemen (of een kilo), men wil schijnbaar maar wat graag meeliften op haar ellende. Idem voor die ex 'manager' trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |