Hij is echt zo'n 'prototype' surf-aussie.. no worries matequote:Op vrijdag 5 juni 2020 05:57 schreef JayHovah het volgende:
Ik weet, ik loop ver achter.
Maar wat is die Hayden toch een blij ei zeg. Welke challenge je hem ook voor de kiezen geeft, hij blijft vrolijk en relaxed. Misschien is dat ook wel de juiste instelling nu, gewoon blij zijn dat je zo ver gekomen ben in de competitie, relaxed je gerechten maken en niet teveel zorgen maken. Al komt Kahn in z’n verse curry pissen blijft Hayden steeds lachen stel ik mij voor.
Maar hij zal er ondertussen wel uit liggen ben ik bang.
Verbaast me wat dat betreft dat ie toch wel meer in z'n mars heeft dan allen BBQ- en visgerechtenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij is echt zo'n 'prototype' surf-aussie.. no worries mate
Ik niet. Ik vind haar wel humor en zelfspot hebben.quote:
Jammer.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:32 schreef Jeroen1990 het volgende:
Daarnaast door de Corona gaan ze ook vanaf deze week van 5 naar 3 afleveringen per week om het wat verder te strekken.
https://tvtonight.com.au/(...)des-blame-covid.html
En zover ik kon tellen in elk geval 31 ingrediëntenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:40 schreef golfer het volgende:
Pressuretest met een gerecht dat nagemaakt moet worden zonder recept.
Plus 30 chilipepers.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:44 schreef SiGNe het volgende:
En zover ik kon tellen in elk geval 31 ingrediënten
Birds eye chillies ook nog (ook bekend als Rawits), 100,000 Scoville units dus behoorlijk pittig.quote:
Deze week dus nog wel 5 afleveringen.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:32 schreef Jeroen1990 het volgende:
Daarnaast door de Corona gaan ze ook vanaf deze week van 5 naar 3 afleveringen per week om het wat verder te strekken.
https://tvtonight.com.au/(...)des-blame-covid.html
ja, ik had liever een ander eruit gehad maar die maakte dan weer net het beste gerecht..quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer van degene die geëlimineerd is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |