truste Balliequote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi dat je er bent voor je avond shift.
ik haak af
Mijn geboortestadje, mijn ma woont er nog. En nog wat andere familie waar ik al tig jaar geen contact meer mee hebquote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij ben ik echt nooit in Dordrecht geweest.
Waar woont je ma?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn geboortestadje, mijn ma woont er nog. En nog wat andere familie waar ik al tig jaar geen contact meer mee heb
Mooie oude stad hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok ook niet. Moet je ook niet willen. Denk ik.
Wel een mooi oud Hollands stadje toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn geboortestadje, mijn ma woont er nog. En nog wat andere familie waar ik al tig jaar geen contact meer mee heb
Qua inwoners de 5e stad van Zuid Holland, niet echt klein dus ookquote:Op donderdag 9 april 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een mooi oud Hollands stadje toch?
Daar heb ik nooit gewoond, maar ken de wijk wel tamelijk goedquote:
Ja, in de hele randstad is dat wel een dingetjequote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Tokkietuig ja?
Mja dat vind ik nogal snel van alles rond Rotterdam
serieusquote:Op donderdag 9 april 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit gewoond, maar ken de wijk wel tamelijk goedOoit een jaartje op het Titus Brandsmacollege gezeten.
Ik vermoed dat Buda hier wel een exquise antwoord op heeft.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:39 schreef Ygritte het volgende:
Hamvraag... kun je er ook voortreffelijk eten?
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieusDat was ook mijn middelbare school
laatste keer dat ik er lunchte was vorig jaar, diner al paar jaar terug, sushiquote:Op donderdag 9 april 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Buda hier wel een exquise antwoord op heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |