Dat omschrijft deze crisis wel goed.Elke dag heb ik meermaals een nieuw 'dit kan niet waar zijn' moment.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We gaan Joris Luyenduijk uitlachen over een paar maanden met zijn visie over de crisis in 2008.
Mja, het is natuurlijk met een reden zo hoog, er is meer vraag en zij vragen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het echt niet. Zijn eerste huis met zijn vriendin ook. Wonen allebei nog thuis. Dan wacht je het toch nog even af.
Ongelooflijk goed boek trouwens. Alleen jammer dat er alleen in de bancaire sector in 2008 narcistische psychopaten zaten. Gelukkig kunnen we ze in 2020 overal vindenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:53 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dat omschrijft deze crisis wel goed.Elke dag heb ik meermaals een nieuw 'dit kan niet waar zijn' moment.
Ja ach. Een grote luchtbel natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, het is natuurlijk met een reden zo hoog, er is meer vraag en zij vragen.
Nu zit jij wel uitgerekend in de frontlinie. Ik ben software ontwikkelaar en kan je zeggen dat mijn leven nauwelijks veranderd is. Of zelfs ten goede.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:53 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dat omschrijft deze crisis wel goed.Elke dag heb ik meermaals een nieuw 'dit kan niet waar zijn' moment.
Ja, top hoor, als je opa en oma bij een razzia worden opgepaktquote:Op donderdag 9 april 2020 22:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bejaarden oppakken als ze op straat rondlopen.
Van het niveau 'ik heb het al gehad dus nu is het wel weer leuk geweest' dit. Tijl Bekantquote:Op donderdag 9 april 2020 23:03 schreef kol7680 het volgende:
Gelukkig worden meer mensen wakker
https://www.mediacourant.(...)p-met-deze-lockdown/
Wel een held dat hij het durft te zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van het niveau 'ik heb het al gehad dus nu is het wel weer leuk geweest' dit. Tijl Bekant
Ja, maar bedoel niet eens in het ziekenhuis, want ik ben wel zieke mensen gewend, sterker nog: het is mijn hobby, passie en werk.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nu zit jij wel uitgerekend in de frontlinie. Ik ben software ontwikkelaar en kan je zeggen dat mijn leven nauwelijks veranderd is. Of zelfs ten goede.
Voor mij is het ook "dit is echt bizar", maar geen reistijd en willekeurig welk moment even sporten of boodschappen doen is serieuze plus.
The text, seen by thequote:
Klopt. Veel spierentaal als Nederland zijnde maar niks daar uiteindelijk. Zoals zo vaak.quote:Oke nevermind. Hoekstra is toch gecapituleerd. Italie hoeft alleen maar te zeggen dat het voor 'prevention' is dat alle winkels dicht zijn en kunnen dan zonder voorwaarden lenen.
Hoekstra kan claimen dat het voor medische kosten is. Iedereen wint behalve wij.
Niks held, gewoon narcistische arrogantie.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:06 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Wel een held dat hij het durft te zeggen.
//-//quote:
Verschillen we van mening, sta er ook zo in zoals hij dusquote:Op donderdag 9 april 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks held, gewoon narcistische arrogantie.
Morfine neemt het benauwdheidsgevoel weg, waardoor een longontsteking een hele waardige manier is om te sterven. In het Engels wordt het ookwel 'The Old Man's Friend' genoemd.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
Op dit moment ben ik blij dat ik mijn hoogbejaarde moeder, inmiddels dementerend, nog steeds thuis heb laten wonen. Mijn omgeving vertelde voortdurend dat een tehuis veel beter voor haar zou zijn. Het zijn sterfhuizen geworden, waar geen familie meer op bezoek mag. Het enige dat ik hoef te doen nu is haar elke dag via de telefoon te begeleiden om niet als een haas naar de voordeur te lopen om tafeltje-dekje aan te pakken, regel, voordeur openzetten en wachten. Heb video-camera's in huis geplaatst om af en toe te kijken of ze niet gevallen is, want ze snapt niks van een alarmknop.
En ik ga gewoon bij haar naar binnen om de boodschappen te brengen en haar pillendoosje bij te vullen, zelf zit ik daarom in isolatie en laat bij mij de boodschappen brengen.
Het verwarrende is dat niemand het weet, tegenstrijdige berichten van alle kanten, niet alleen van 'neplui' , maar ook van virologen.
De gevolgen voor de economie zijn erg, mijn zoon is ontslagen, maar die is jong en komt er wel weer overheen.
Ik heb geen enkele moeite dat mijn moeder komt te overlijden door ouderdom en slijtage, maar heb wel moeite met deze lijdensweg door stikken en door dit virus eventueel overgebracht door mij.
Alweerquote:Op donderdag 9 april 2020 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, top hoor, als je opa en oma bij een razzia worden opgepakt
Klinkt als een zeer intelligent experimentquote:Op donderdag 9 april 2020 23:01 schreef crystal_meth het volgende:
@:Lenny_Leonard wat zijn de "gemiddelde" gevolgen van het uitstellen van een doktersbezoek na een (mild?) hartinfarct?
Economie volledig pstarten betekent niet even een pleister er snel af trekken, maar minimaal 200 dagen een overvol ziekenhuis. Dat raakt niet alleen zwakke mensen, maar iedereen.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:09 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Verschillen we van mening, sta er ook zo in zoals hij dus. Gelukkig vrijheid van mening
Vanaf begin al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |