Bij mij zegt hij dit bij noodles: a stupid or silly person.quote:Op maandag 13 april 2020 16:31 schreef Moira het volgende:
Google Translate zegt
Deeg = Pasta
Noodles = Tagliatelle
Volgens wikipedia is het woord noedels juist verzonnen door de Duitsersquote:Op maandag 13 april 2020 16:33 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leer elke dag weer wat nieuws lol
We leven niet in de jaren 60. Bovendien mis je het vlees.quote:Op maandag 13 april 2020 16:18 schreef Treinhoer het volgende:
Da’s ook nog goedkoop ook trouwens. Zak aardappels kost nog geen 3 euro. Haal er een verse bloemkool of broccoli bij voor 2 euro. Ben je voor 5 euro, zeker 2 dagen vooorzien van vers en gezond eten
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 13 april 2020 16:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zometeen weer een bakken met braadslee. Het enige wat er goed is gegaan zijn de koffie en de sperziebonen
Waarom eet je nog steeds zo vroeg?quote:Op maandag 13 april 2020 16:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zometeen weer een bakken met braadslee. Het enige wat er goed is gegaan zijn de koffie en de sperziebonen
Is dat serieus een vraag die je moet stellen moiraquote:Op maandag 13 april 2020 17:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Waarom eet je nog steeds zo vroeg?of ga je tegenwoordig ook vroeg naar bed?
Nee dat niet specifiek, maar maakt toch niet uit hoe laat ik verder eet? Ik lunch om 11, eet middag om 5, poe poequote:Op maandag 13 april 2020 17:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Waarom eet je nog steeds zo vroeg?of ga je tegenwoordig ook vroeg naar bed?
en snackt om 8?quote:Op maandag 13 april 2020 17:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee dat niet specifiek, maar maakt toch niet uit hoe laat ik verder eet? Ik lunch om 11, eet middag om 5, poe poe
Wellicht meer retorischquote:Op maandag 13 april 2020 17:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen moira
Hoef je toch niet gelijk met emogifs rond te strooien? Meer omdat je dan dus nog 10 uur van je dag over hebt waarin je honger krijgt en snacks eet want je hebt tenslotte je avondeten al gehad.quote:Op maandag 13 april 2020 17:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee dat niet specifiek, maar maakt toch niet uit hoe laat ik verder eet? Ik lunch om 11, eet middag om 5, poe poe
quote:Op maandag 13 april 2020 17:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Wellicht meer retorisch
[..]
Hoef je toch niet gelijk met emogifs rond te strooien? Meer omdat je dan dus nog 10 uur van je dag over hebt waarin je honger krijgt en snacks eet want je hebt tenslotte je avondeten al gehad.
vast een cola lightquote:Op maandag 13 april 2020 17:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Die snacks zijn dan een kapsalon, grote friet en een colaatje
wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 april 2020 17:20 schreef Elan het volgende:
Waarom gaan we niet meer live? Vanwege dat incidentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |