Relax, act cool. Mensen gaan blijven provoceren, maar je geeft geen fuck!quote:Op maandag 13 april 2020 18:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Staat er nog/weer/nog/weer/nog/weer.
Ik weet óók niet wat ik moet
Oh ik geef zéker wel een fuck.. Het maakt me kapot man.quote:Op maandag 13 april 2020 18:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Relax, act cool. Mensen gaan blijven provoceren, maar je geeft geen fuck!
Ik druk op F5: video's zijn er weer. Druk ik na een minuut weer F5: video's weer wég. Je lijkt inderdaad in dubio ... !quote:Op maandag 13 april 2020 18:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Staat er nog/weer/nog/weer/nog/weer.
Ik weet óók niet wat ik moet
Dan moet je ook gewoon ophouden en het niet meer doen. De bal ligt bij jou, maar probeer alles echt op waarde te schatten, veel haters willen je gewoon zien vallen, ongeacht wat je doet.quote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh ik geef zéker wel een fuck.. Het maakt me kapot man.
De aardappelpuree?quote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh ik geef zéker wel een fuck.. Het maakt me kapot man.
(lol)quote:Op maandag 13 april 2020 18:27 schreef ZwangerPetro het volgende:
De intelligente lockdown wordt nog gepikt door de bevolking, maar het sluiten van BradgeTV gaat een opstand veroorzaken.
Misschien is Slagharen ooit bereid een achtbaan ter ere van onze Braad te bouwen. Eentje die naar willekeur soms wel, en dan weer eens niet geopend is, en regelmatig qua naam en concept wordt omgebeund.quote:
Klinkt als een winstgevend idee!quote:Op maandag 13 april 2020 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien is Slagharen ooit bereid een achtbaan ter ere van onze Braad te bouwen. Eentje die naar willekeur soms wel, en dan weer eens niet geopend is, en regelmatig qua naam en concept wordt omgebeund.
quote:Op maandag 13 april 2020 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien is Slagharen ooit bereid een achtbaan ter ere van onze Braad te bouwen. Eentje die naar willekeur soms wel, en dan weer eens niet geopend is, en regelmatig qua naam en concept wordt omgebeund.
Ja. Echt een waanzinnige donatie en écht een fantastisch schermquote:Op maandag 13 april 2020 21:28 schreef Elan het volgende:
Heb je nou serieus een monitor van ca 130 euro gedoneerd gekregen?
Kanaal staat online, maar ik blijf wel eventjes op de achtergrond op dat kanaal, zal heus wel een keertje weer iets uploaden, maar niet meer zo veel als de afgelopen week. En livestreamen op dat kanaal? Neen, echt zeker 2-3 maanden niet.quote:Op maandag 13 april 2020 21:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Filmpjes kan je gewoon laten staan toch, maak gewoon weer iets leuks wanneer je zin hebt.
Maar als je Live gaat komen er vroeg of laat toch weer lui die het gaan verpesten om jou uit te lokken.
Als je er mee leert om te gaan zou het in theorie kunnen (als er aangebeld word oid camera/microfoon uit en bij voortzetting er niks over zeggen / of zet je bel uit) Bij van die jonge ventjes is jouw boze reactie het ultieme resultaat, geef je ze niks dan houden ze op. Ook bijvoorbeeld hier op FOK! boos op reageren is voeding. Wat ze doen is irritant ja, maar het is ook weer niet zo vreselijk en het is mogelijk om het van je af te zetten. Je bent nog jong en hebt nog alle tijd om te doen wat je wil, lekker boeiend wat mensen van je denken.
Maar tot die tijd, doe maar niet
Dit soort beloftes halen het meestal niet.quote:Op maandag 13 april 2020 21:34 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Kanaal staat online, maar ik blijf wel eventjes op de achtergrond op dat kanaal, zal heus wel een keertje weer iets uploaden, maar niet meer zo veel als de afgelopen week. En livestreamen op dat kanaal? Neen, echt zeker 2-3 maanden niet.
Deze gaat het wel halen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:39 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dit soort beloftes halen het meestal niet.
Ergens ook wel dit. Maar ik snap hem ook wel goed hoor. Even pas op de plaats maken. Genoeg rare paupers op het internet.quote:Op maandag 13 april 2020 22:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Braddie je moet doorgaan met je livestream kom op, laat zien wie de baas is.
Met die Noord-Koreaanse foto? Daar heb ik vanmorgen ook nog tevergeefs naar gezocht.quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Vroeger hadden we een "brekend: BradgeTV heeft z'n kanaal verwijderd"-afbeelding maar die kan ik niet meer vinden
Edit ik zie dat er nog wat filmpjes online staan. Maar zonder live stream wordt het een kansloze missie
Kon alleen deze vinden:quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Vroeger hadden we een "brekend: BradgeTV heeft z'n kanaal verwijderd"-afbeelding maar die kan ik niet meer vinden
Edit ik zie dat er nog wat filmpjes online staan. Maar zonder live stream wordt het een kansloze missie
Die was mooi jaquote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Mag ik jou hier nog een persoonlijke vraag stellen?quote:Op maandag 13 april 2020 23:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die was mooi ja![]()
Alle filmpjes staan nog gewoon online, ik ga alleen voorlopig niet meer streamen. Even pas op de plaats zoals @:Treinhoer zegt
Bring it onquote:Op maandag 13 april 2020 23:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mag ik jou hier nog een persoonlijke vraag stellen?
Nee, lijkt zo. Er is 1 tand die heel scheef staat en die drukt een andere tand wat naar achter. Wekt de illusie inderdaadquote:
Oké, bedankt. Mis je wel elders in je gebit tanden of kiezen?quote:Op maandag 13 april 2020 23:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, lijkt zo. Er is 1 tand die heel scheef staat en die drukt een andere tand wat naar achter. Wekt de illusie inderdaad
Er zijn ooit eens kiezen getrokken boven ja.quote:Op maandag 13 april 2020 23:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Mis je wel elders in je gebit tanden of kiezen?
Tandplak beste plak.quote:Op maandag 13 april 2020 23:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er zijn ooit eens kiezen getrokken boven ja.
(Rare vraag trouwens)
Lekker hoor!quote:Op maandag 13 april 2020 21:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Echt een waanzinnige donatie en écht een fantastisch scherm
Ff nog eenzelfde scherm regelen!quote:Op dinsdag 14 april 2020 00:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het is een toffe kerel. Eindelijk een 2 scherm setup
Probleem is nu wel dat de kwaliteit van mijn oude schermpje heel erg negatief opvalt
quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Als je naar de topicreeks gaat zie je ook topics van 2017 en 2016. Daar staan veel dode TinyPic linkjes in. Dat zou wel het NK fotootje zijn geweest.quote:Op maandag 13 april 2020 23:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Met die Noord-Koreaanse foto? Daar heb ik vanmorgen ook nog tevergeefs naar gezocht.
quote:
Wederom gelachenquote:
Holyyyy shit. Misschien moet ik me ook eens verdiepen in dat donatiegebeuren 🤔quote:Op maandag 13 april 2020 21:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Echt een waanzinnige donatie en écht een fantastisch scherm
Ik schijn toch ergens een gunfactor te hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:26 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Holyyyy shit. Misschien moet ik me ook eens verdiepen in dat donatiegebeuren 🤔
Dankzij die gulle gever hebben we vrijdag een magniefieke gehaktballenmeet-op-afstand!quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:36 schreef Solotovski het volgende:
Heeft de donateur een klap van de molenwiek gehad?
Ik denk van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |