Wel 60+ kijkers iddquote:Op donderdag 9 april 2020 21:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nou nou zo kan ie wel weer. Was slechts een constatering.
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:56 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
De kijkers lopen alweer massaal weg nu er weer slechts muziek wordt gemaakt
Nooit. Koud is een trouwe volger en capt wel eens, maar dit doet zou hij nooit doen.quote:
Hmm, ok. Dacht dat ie wel van het treiteren was met backupkananlen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nooit. Koud is een trouwe volger en capt wel eens, maar dit doet zou hij nooit doen.
Braad ik weet dat ik niet altijd lief tegen je ben (geweest) maar ik vind dit echt serieus kut voor jequote:
Nee hoor. Koud kan zeker qua opvolgen van regeltjes een ontzettend drammerige kerel zijn, maar dit soort dingen doet ie niet. Daar ben ik van overtuigd.quote:
Die hebben wel wat anders te doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:05 schreef Elan het volgende:
Dit gaat allemaal veel te ver weer. En de politie? Die doet niks!
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:05 schreef Elan het volgende:
Dit gaat allemaal veel te ver weer. En de politie? Die doet niks!
Yupquote:Op donderdag 9 april 2020 22:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die hebben wel wat anders te doen.
Er is maar één manier en dat is de stalker opzoeken
Dan is ie waarschijnlijk niet zo stoer meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Braad, waarom stop je niet voor vandaag met streamen en geniet je voorlopig eventjes in je eentje van je nieuwe keyboard? Zeker nu je al binnen een dag meerdere keren gedoe hebt gehad hoopt zo'n troll er natuurlijk op je met het volgende geintje definitief over de rand te duwen. Als hij niets van zijn acties kan zien is de lol er hopelijk al redelijk vanaf voor dit moment.quote:
Dat gaat ook wel te ver denk ik.. Als 'ie zich nu koest houd is er niets aan de hand verder, aangifte is gedaan..quote:Op donderdag 9 april 2020 22:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad, waarom stop je niet voor vandaag met streamen en geniet je voorlopig eventjes in je eentje van je nieuwe keyboard? Zeker nu je al binnen een dag meerdere keren gedoe hebt gehad hoopt zo'n troll er natuurlijk op je met het volgende geintje je definitief over de rand te duwen. Als hij niets van zijn acties kan zien is de lol er hopelijk al redelijk vanaf voor dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |