quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:47 schreef Treinhoer het volgende:
[ afbeelding ]
Belangrijke mededeling!!
Vrijdag 17 april is gehaktballendag. BradgeTV zal een gehaktballenvlog maken, iedereen in dit topic is welkom om mee te doen. Het plan is om allemaal een paar flinke gehaktballen te draaien en te maken. We maken er een wedstrijd van. Wie heeft het lekkerste recept (proeven zit er niet in, dus kwalificeren op recept!), het mooiste balletje en de beste manier om de bal op te peuzelen.
De uitwerking, de jury en de prijzen worden nader bepaald.
Aanmelden kan tot vrijdag begin van de middag
Deelnemers thus far:
BradgeTV
Treinhoer
InstortendeSter
Ik snap de relatie tussen beeldschermen en gehaktballen niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:43 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dankzij die gulle gever hebben we vrijdag een magniefieke gehaktballenmeet-op-afstand!
Excuus, ik had die moeten verduidelijken. BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen. Nu hij iets meer te besteden heeft komt er een wat ruimer boodschappenlijstje. Zo kwamen we op gehaktballen uit. Van het een kwam het ander.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik snap de relatie tussen beeldschermen en gehaktballen niet helemaal.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Excuus, ik had die moeten verduidelijken. BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen. Nu hij iets meer te besteden heeft komt er een wat ruimer boodschappenlijstje. Zo kwamen we op gehaktballen uit. Van het een kwam het ander.
Hoop voor Bradge dat de agent niet al te diep in de donaties gaat graven...quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef bamibij het volgende:
respect voor de agent die de topicreeks volledig moet lezen i.v.m. de aangifte
Daar denkt die gehaktbal toch niet over na johquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:02 schreef diadakan het volgende:
Deze gulle donatie lijkt nu leuk, maar uiteindelijk helpt het braddie om weer plaats te nemen in de achtbaan (lees: in de problemen). Want een donatie moet natuurlijk in mindering worden gebracht op zijn uitkering. Maw de sociale dienst komt dat geld binnenkort weer bij braddie halen, of ze zetten tijdelijk zijn uitkering stop. Dan zien we braddie weer op een houtje bijten.
Sterkte braddie.
Ik wist niet dat je met beeldschermen kon betalen bij de AH.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef Treinhoer het volgende:
BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen.
Is gehakt niet goedkoper dan een kipkrokant schnitzel of dergelijke waren?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Excuus, ik had die moeten verduidelijken. BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen. Nu hij iets meer te besteden heeft komt er een wat ruimer boodschappenlijstje. Zo kwamen we op gehaktballen uit. Van het een kwam het ander.
Pond half-om-half is 2,50 zoiets? Geen idee wat die kipschnitzels kosten. Ik koop alleen maar rauw vlees om zelf te kruiden/bewerken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is gehakt niet goedkoper dan een kipkrokant schnitzel of dergelijke waren?
Maar daar worden je nagels niet schoon van?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is gehakt niet goedkoper dan een kipkrokant schnitzel of dergelijke waren?
Eurokok Martin GVD - kutkloterijquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar daar worden je nagels niet schoon van?
Ben er weer. Maar dat er gevlogd gaat worden A.S Vrijdag heb ik inderdaad mee ingestemd, maar gezien de gebeurtenissen recent ga ik het toch niet doen, hou mij voorlopig écht even op de achtergrond. Betekent niet dat het topic dicht moet of het kanaal weg gaat, alleen zullen de vlogs en streams voorlopig even schluss zijn. Wel sta ik open voor tips/tricks/feedback en ideetjes omtrent nieuwe vlogs. Sla ik op in een kladblok en zal kijken hoe en wat ik daarmee kan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:44 schreef Leonos het volgende:
Oeh, is Braddie weer terug!
Maar moet woensdag geen gehaktdag zijn?
Beter in excelquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ben er weer. Maar dat er gevlogd gaat worden A.S Vrijdag heb ik inderdaad mee ingestemd, maar gezien de gebeurtenissen recent ga ik het toch niet doen, hou mij voorlopig écht even op de achtergrond. Betekent niet dat het topic dicht moet of het kanaal weg gaat, alleen zullen de vlogs en streams voorlopig even schluss zijn. Wel sta ik open voor tips/tricks/feedback en ideetjes omtrent nieuwe vlogs. Sla ik op in een kladblok en zal kijken hoe en wat ik daarmee kan.
Is er meer gebeurd dan die twee incidenten Braad of is je emmer gewoon overgelopen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ben er weer. Maar dat er gevlogd gaat worden A.S Vrijdag heb ik inderdaad mee ingestemd, maar gezien de gebeurtenissen recent ga ik het toch niet doen, hou mij voorlopig écht even op de achtergrond. Betekent niet dat het topic dicht moet of het kanaal weg gaat, alleen zullen de vlogs en streams voorlopig even schluss zijn. Wel sta ik open voor tips/tricks/feedback en ideetjes omtrent nieuwe vlogs. Sla ik op in een kladblok en zal kijken hoe en wat ik daarmee kan.
Autoreviewtjes, en de toerist uithangen-serie reanimeren als de coronatoestand dat eenmaal weer toestaat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Een scherm en geld gedoneerd gekregen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik vraag me heel erg af welke tegenprestatie hieraan gekoppeld is.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Een scherm en geld gedoneerd gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |