abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192610831
Wat een achtbaan weer.

Braad laat je niet kennen.
pi_192610866

Belangrijke mededeling!!
Vrijdag 17 april is gehaktballendag. BradgeTV zal een gehaktballenvlog maken, iedereen in dit topic is welkom om mee te doen. Het plan is om allemaal een paar flinke gehaktballen te draaien en te maken. We maken er een wedstrijd van. Wie heeft het lekkerste recept (proeven zit er niet in, dus kwalificeren op recept!), het mooiste balletje en de beste manier om de bal op te peuzelen.

De uitwerking, de jury en de prijzen worden nader bepaald.

Aanmelden kan tot vrijdag begin van de middag _O_

Deelnemers thus far:
BradgeTV
Treinhoer
InstortendeSter
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_192610871
respect voor de agent die de topicreeks volledig moet lezen i.v.m. de aangifte _O_
pi_192610882
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:47 schreef Treinhoer het volgende:
[ afbeelding ]

Belangrijke mededeling!!
Vrijdag 17 april is gehaktballendag. BradgeTV zal een gehaktballenvlog maken, iedereen in dit topic is welkom om mee te doen. Het plan is om allemaal een paar flinke gehaktballen te draaien en te maken. We maken er een wedstrijd van. Wie heeft het lekkerste recept (proeven zit er niet in, dus kwalificeren op recept!), het mooiste balletje en de beste manier om de bal op te peuzelen.

De uitwerking, de jury en de prijzen worden nader bepaald.

Aanmelden kan tot vrijdag begin van de middag _O_

Deelnemers thus far:
BradgeTV
Treinhoer
InstortendeSter
:D
pi_192610960
@yvonne hebben we nog een klein fraai prijsje voor de beste BradgeTV bal?
pi_192611020
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:43 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Dankzij die gulle gever hebben we vrijdag een magniefieke gehaktballenmeet-op-afstand!
Ik snap de relatie tussen beeldschermen en gehaktballen niet helemaal.
  dinsdag 14 april 2020 @ 11:56:59 #257
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192611021
Komt die gehaktballenmeme weer hoor :')
pi_192611046
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Ik snap de relatie tussen beeldschermen en gehaktballen niet helemaal.
Excuus, ik had die moeten verduidelijken. BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen. Nu hij iets meer te besteden heeft komt er een wat ruimer boodschappenlijstje. Zo kwamen we op gehaktballen uit. Van het een kwam het ander.
pi_192611122
Deze gulle donatie lijkt nu leuk, maar uiteindelijk helpt het braddie om weer plaats te nemen in de achtbaan (lees: in de problemen). Want een donatie moet natuurlijk in mindering worden gebracht op zijn uitkering. Maw de sociale dienst komt dat geld binnenkort weer bij braddie halen, of ze zetten tijdelijk zijn uitkering stop. Dan zien we braddie weer op een houtje bijten.

Sterkte braddie.
  dinsdag 14 april 2020 @ 12:02:19 #260
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192611124
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Excuus, ik had die moeten verduidelijken. BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen. Nu hij iets meer te besteden heeft komt er een wat ruimer boodschappenlijstje. Zo kwamen we op gehaktballen uit. Van het een kwam het ander.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef bamibij het volgende:
respect voor de agent die de topicreeks volledig moet lezen i.v.m. de aangifte _O_
Hoop voor Bradge dat de agent niet al te diep in de donaties gaat graven...
pi_192611131
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:02 schreef diadakan het volgende:
Deze gulle donatie lijkt nu leuk, maar uiteindelijk helpt het braddie om weer plaats te nemen in de achtbaan (lees: in de problemen). Want een donatie moet natuurlijk in mindering worden gebracht op zijn uitkering. Maw de sociale dienst komt dat geld binnenkort weer bij braddie halen, of ze zetten tijdelijk zijn uitkering stop. Dan zien we braddie weer op een houtje bijten.

Sterkte braddie.
Daar denkt die gehaktbal toch niet over na joh
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_192611212
quote:
BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen.
Ik wist niet dat je met beeldschermen kon betalen bij de AH.
pi_192611258
quote:

[..]

Is gehakt niet goedkoper dan een kipkrokant schnitzel of dergelijke waren?
pi_192611454
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Pond half-om-half is 2,50 zoiets? Geen idee wat die kipschnitzels kosten. Ik koop alleen maar rauw vlees om zelf te kruiden/bewerken.
pi_192611584
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Maar daar worden je nagels niet schoon van?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 14 april 2020 @ 12:38:08 #266
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192611631
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar daar worden je nagels niet schoon van?
Eurokok Martin GVD - kutkloterij

[ Bericht 1% gewijzigd door Sheffield op 14-04-2020 12:43:09 ]
pi_192611766
Oeh, is Braddie weer terug! :o
Maar moet woensdag geen gehaktdag zijn? ;)
pi_192611786
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:38 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Eurokok Martin GVD - kutkloterij
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_192612074
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:44 schreef Leonos het volgende:
Oeh, is Braddie weer terug! :o
Maar moet woensdag geen gehaktdag zijn? ;)
Ben er weer. Maar dat er gevlogd gaat worden A.S Vrijdag heb ik inderdaad mee ingestemd, maar gezien de gebeurtenissen recent ga ik het toch niet doen, hou mij voorlopig écht even op de achtergrond. Betekent niet dat het topic dicht moet of het kanaal weg gaat, alleen zullen de vlogs en streams voorlopig even schluss zijn. Wel sta ik open voor tips/tricks/feedback en ideetjes omtrent nieuwe vlogs. Sla ik op in een kladblok en zal kijken hoe en wat ik daarmee kan.
.
pi_192612103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ben er weer. Maar dat er gevlogd gaat worden A.S Vrijdag heb ik inderdaad mee ingestemd, maar gezien de gebeurtenissen recent ga ik het toch niet doen, hou mij voorlopig écht even op de achtergrond. Betekent niet dat het topic dicht moet of het kanaal weg gaat, alleen zullen de vlogs en streams voorlopig even schluss zijn. Wel sta ik open voor tips/tricks/feedback en ideetjes omtrent nieuwe vlogs. Sla ik op in een kladblok en zal kijken hoe en wat ik daarmee kan.
Beter in excel
pi_192612105
quote:

[..]

Is er meer gebeurd dan die twee incidenten Braad of is je emmer gewoon overgelopen?
  dinsdag 14 april 2020 @ 13:11:08 #272
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192612113
Nagels worden gewoon schoon in het gehakt bij het maken van de bal.
Dit, dus.
pi_192612365
quote:

[..]

Autoreviewtjes, en de toerist uithangen-serie reanimeren als de coronatoestand dat eenmaal weer toestaat.
pi_192612420
quote:

[..]

Een scherm en geld gedoneerd gekregen?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_192612469
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef marsan het volgende:

[..]

Een scherm en geld gedoneerd gekregen?
Ik vraag me heel erg af welke tegenprestatie hieraan gekoppeld is.

Net als mensen die voor tientallen euro's eten bestellen, dat doe je toch niet zo maar? Laat staan boodschappen en een scherm ter waarde van minstens 200 euro.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')