Ergens ook wel dit. Maar ik snap hem ook wel goed hoor. Even pas op de plaats maken. Genoeg rare paupers op het internet.quote:Op maandag 13 april 2020 22:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Braddie je moet doorgaan met je livestream kom op, laat zien wie de baas is.
Met die Noord-Koreaanse foto? Daar heb ik vanmorgen ook nog tevergeefs naar gezocht.quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Vroeger hadden we een "brekend: BradgeTV heeft z'n kanaal verwijderd"-afbeelding maar die kan ik niet meer vinden
Edit ik zie dat er nog wat filmpjes online staan. Maar zonder live stream wordt het een kansloze missie
Kon alleen deze vinden:quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Vroeger hadden we een "brekend: BradgeTV heeft z'n kanaal verwijderd"-afbeelding maar die kan ik niet meer vinden
Edit ik zie dat er nog wat filmpjes online staan. Maar zonder live stream wordt het een kansloze missie
Die was mooi jaquote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Mag ik jou hier nog een persoonlijke vraag stellen?quote:Op maandag 13 april 2020 23:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die was mooi ja![]()
Alle filmpjes staan nog gewoon online, ik ga alleen voorlopig niet meer streamen. Even pas op de plaats zoals @:Treinhoer zegt
Bring it onquote:Op maandag 13 april 2020 23:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mag ik jou hier nog een persoonlijke vraag stellen?
Nee, lijkt zo. Er is 1 tand die heel scheef staat en die drukt een andere tand wat naar achter. Wekt de illusie inderdaadquote:
Oké, bedankt. Mis je wel elders in je gebit tanden of kiezen?quote:Op maandag 13 april 2020 23:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, lijkt zo. Er is 1 tand die heel scheef staat en die drukt een andere tand wat naar achter. Wekt de illusie inderdaad
Er zijn ooit eens kiezen getrokken boven ja.quote:Op maandag 13 april 2020 23:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Mis je wel elders in je gebit tanden of kiezen?
Tandplak beste plak.quote:Op maandag 13 april 2020 23:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er zijn ooit eens kiezen getrokken boven ja.
(Rare vraag trouwens)
Lekker hoor!quote:Op maandag 13 april 2020 21:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Echt een waanzinnige donatie en écht een fantastisch scherm
Ff nog eenzelfde scherm regelen!quote:Op dinsdag 14 april 2020 00:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het is een toffe kerel. Eindelijk een 2 scherm setup
Probleem is nu wel dat de kwaliteit van mijn oude schermpje heel erg negatief opvalt
quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Als je naar de topicreeks gaat zie je ook topics van 2017 en 2016. Daar staan veel dode TinyPic linkjes in. Dat zou wel het NK fotootje zijn geweest.quote:Op maandag 13 april 2020 23:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Met die Noord-Koreaanse foto? Daar heb ik vanmorgen ook nog tevergeefs naar gezocht.
quote:
Wederom gelachenquote:
Holyyyy shit. Misschien moet ik me ook eens verdiepen in dat donatiegebeuren 🤔quote:Op maandag 13 april 2020 21:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Echt een waanzinnige donatie en écht een fantastisch scherm
Ik schijn toch ergens een gunfactor te hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:26 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Holyyyy shit. Misschien moet ik me ook eens verdiepen in dat donatiegebeuren 🤔
Dankzij die gulle gever hebben we vrijdag een magniefieke gehaktballenmeet-op-afstand!quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:36 schreef Solotovski het volgende:
Heeft de donateur een klap van de molenwiek gehad?
Ik denk van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |