fijn tochquote:Op donderdag 9 april 2020 21:41 schreef summer2bird het volgende:
Jongens, ik heb hoop want de lucht wordt schoner!
Gaan wel honderden mensen per dag dood maar we hebben een schone lucht
Komt omdat het niet live was.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Remco het volgende:
Dit vond ik dan wel weer een hele mooie uitvoering van Jim.
Das de enige die toestemming gaf aan de EO.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Repentless het volgende:
Kijk dit normaal nooit, maar dit is al het derde Blof-nummer dat ik hoor vanavond.Er is toch wel meer dan die band?
Omdat die veel nummers hebben met teksten die 47857384 kunnen betekenen. Lekker makkelijk in te vullen.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Repentless het volgende:
Kijk dit normaal nooit, maar dit is al het derde Blof-nummer dat ik hoor vanavond.Er is toch wel meer dan die band?
Wel mee eens.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Repentless het volgende:
Misschien moeten ze daar 1 liedje van maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens.
Al vind ik Zo Stil en Hou Vol, Hou Vast wel aardige liedjes.
Ja, dat staat altijd leeg, ook zonder quarantaine.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:45 schreef Da hopman het volgende:
Het is wel realistisch stil in het kurhaus
Officieel ook Duits, de beste Blof nummers zijn opvallend genoeg vaak vertaald.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo Stil is trouwens een goed liedje van Blof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |