Wat jammer!quote:Op donderdag 9 april 2020 19:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik bestelde spareribs.. bij de grillbar die hier al zo’n jaar of 20 zit en iedereen die ik ken... eet er graag.
Had er al eerder eens kapsalon gegeten.. dat was inderdaad echt heel goed te eten.
Maar die spareribs.. supergaar en zacht.. helemaal goed.
Maar de marinade was zo zout (ondanks zoete en spicy spareribjes dus) dat ik overmorgen nog dorst heb volgens mij.
Pfew... beetje jammer.
Ik zapte er voorbij. Live staat er in beeld. Yeah rightquote:Op donderdag 9 april 2020 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, the Passion is op tv.
Ik had dit jaar live willen gaan kijken. Was er perfect weer voor geweest.
Zal ik verklappen hoe het afloopt?quote:
Volgens mij zag ik die vandeweek nog online...quote:Op donderdag 9 april 2020 21:09 schreef AnneX het volgende:
Hoe zou het met Bramito zijn? gezin en schoonfamilie.
Denk dan aan hem als ik de cijfers in Spanje lees.
Ik heb vanmiddag weer 1,5 uur doorgebracht met het ontluizen van mijn peperplantenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:09 schreef Uhmmpie het volgende:
Verder mijn thulsi basilicums verpot... eens zien of ze deze keer niet accuut dood gaan als ze 10cm hoog zijn.
Onze verstandhouding.. is nogal matig zegmaar.
2 plantjes in een grote pot... 5 in kleinere bakjes als backup
Die is zo gaafquote:
Is heul wel livequote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zapte er voorbij. Live staat er in beeld. Yeah right
Oh helpquote:Op donderdag 9 april 2020 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag weer 1,5 uur doorgebracht met het ontluizen van mijn peperplanten
Ik heb dit jaar totaal 0 zaailingenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh help
Gelukkig nog geen last van.. dat zou echt een dagtaak zijn. Nu 3 in de ene vensterbank, 1 in de andere vensterbank.
En op de salontafel staan er 6 te wachten op een nieuw bed.
Vooral die 6.. zijn wel een ding.
De vensterbank is een beetje vol.
En als ze net zo goed tegen de zon kunnen als mn andere braziliaanse peper... wordt het druk op mijn tafel... want die kan helemaal niet tegen heel de dag in de zon staan.
Als ik verstandig was geweest hequote:
Liefquote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb vandaag een paaspakje verstuurd naar mn 74 jarige zus met wat lekkers en geurigs (zij kan er wel tegen) omdat ze nu niet kan werken (op haar leeftijd nog 3 ochtenden pw bij de tandarts) ze geen tennisles kan geven aan kinderen, het clubblad niet kan verzorgen en rondbrengen , niet de 1001 dingen kan doen met vriendinnen en niet op haar kleinkinderen kan passen. Bezige bij die t maar lastig vind in haar upje.
Wat lief, en wat een drukke damequote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb vandaag een paaspakje verstuurd naar mn 74 jarige zus met wat lekkers en geurigs (zij kan er wel tegen) omdat ze nu niet kan werken (op haar leeftijd nog 3 ochtenden pw bij de tandarts) ze geen tennisles kan geven aan kinderen, het clubblad niet kan verzorgen en rondbrengen , niet de 1001 dingen kan doen met vriendinnen en niet op haar kleinkinderen kan passen. Bezige bij die t maar lastig vind in haar upje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |