Ja, hij was de beste, dinsdag al met overmacht, al had ie toen niet echt tegenstandquote:
Valt mee tov die tokkies bij Frank Visser gisterenquote:
Alle broodsoorten worden lekkerder door een broodrooster, en dan echte boter erop laten smelten.quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 20:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoeveel likeuren zijn er die naar bitterkoekjes smaken? Daarmee wordt het antwoord al opgelegd.
Je kunt beter iets opschrijven voor de show.quote:Op maandag 13 april 2020 20:13 schreef derLudolf het volgende:
Mus. Serieus?
Spreeuw is het ook niet, maar mus is nog dommer.
Doe dan tenminste een zeevogel...quote:Op maandag 13 april 2020 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kunt beter iets opschrijven voor de show.
Mindgames.
Vroeger mishandeld als kind.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Mevrouw schrijft als een dokter, is zij dokter?
=(quote:
Hij leeft nog.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Jovink draait zich om in zijn graf...
Verdomme.quote:
Bennie. Of eigenlijk Bernardquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hij heet Jolink, Benny Jolink, geen Jovink.
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hij heet Jolink, Benny Jolink, geen Jovink.
Nee, anders had ik op Hemelvaartsdag weer staan høken in Barchemquote:
Met haar drie vieze knoopjes in de oren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:06 schreef derLudolf het volgende:
Bij die vrouw kan er zowel beuken als berken staan... Niet duidelijk.
Ziet er niet uit neequote:Op dinsdag 14 april 2020 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met haar drie vieze knoopjes in de oren.
Niet dat het wat had uitgemaakt.quote:
Culturele sector hè. Kost sowieso bakken geldquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:07 schreef Wereldgozer het volgende:
En hij doet de kassa bij een theater
Oja, boeiend, blijft een act.quote:
1,6 geeltjesquote:
Promenadequote:
Je mag je aanmelden bij Max voor deelname. De hoofdprijs van vanavond.'quote:Op woensdag 15 april 2020 20:19 schreef Szura het volgende:
Blokhuijsen
Lord of the Flies
Valencia
Rum
Wat win ik?
Een klapschaatsquote:Op woensdag 15 april 2020 20:19 schreef Szura het volgende:
Blokhuijsen
Lord of the Flies
Valencia
Rum
Wat win ik?
Een tik op de bil en een kus op de wang van Milouquote:Op woensdag 15 april 2020 20:19 schreef Szura het volgende:
Blokhuijsen
Lord of the Flies
Valencia
Rum
Wat win ik?
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:02 schreef jevl het volgende:
Middelste meneer kijkt iedere keer irritant naar de anderen
Ja vuile ratquote:Op donderdag 16 april 2020 20:02 schreef jevl het volgende:
Dat is gewoon zijn autisten hoofdquote:Op donderdag 16 april 2020 20:02 schreef jevl het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij komt uit A'dam DIT IS GEEN TOEVAL MEER.
Sowieso als je in de 4e ronde niet eerste staat moet je altijd 50 doen als je de finale haalt heb je meer geld.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:08 schreef Szura het volgende:
Gooi er dan meteen 50 op domoor, hij moest wel meegaan
twitter:KOldeBenneker twitterde op donderdag 16-04-2020 om 20:17:33Wat een nare man is die Steijn. Achter de ellebogen heeft ie het. Alleen maar naar een ander kijken. Zo’n man gun je de winst niet. #methetmesoptafel #mhmot reageer retweet
Dat officiële account kunnen ze ook opdoeken.twitter:MesOpTafel twitterde op donderdag 16-04-2020 om 20:18:04Is niet verboden toch? https://t.co/HXMHcfczkJ reageer retweet
Flodder genot blufpoker.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:22 schreef Szura het volgende:
Wij wachten op de eerste die met een zonnebril op aan tafel gaat zitten
quote:Op maandag 20 april 2020 18:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Straks present met het bord op schoot
Bordje al leeg hoorquote:Op maandag 20 april 2020 18:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Straks present met het bord op schoot
quote:Op maandag 20 april 2020 19:54 schreef Wereldgozer het volgende:
De muts van Milou op het hoofd van Klaas.
Napoleon draait zich om in zijn graf. En alle dode Fransen met hem.quote:
Van de Corsicaanse opening, die kennen we allemaal wel.quote:
Klopt. Hoewel ik een vraag WELK WOORD komt zovaak voor toch mag betekenen dat dat worod dan ook wordt geantwoord en niet zomaar iets wat erop lijkt.quote:Op maandag 20 april 2020 20:11 schreef Monolith het volgende:
Als tjilp een probleem is dan lijkt Chealsie me ook niet echt correct.
Dat ze dat goed hebben gekeurdquote:Op maandag 20 april 2020 20:11 schreef Monolith het volgende:
Als tjilp een probleem is dan lijkt Chealsie me ook niet echt correct.
Die roept de hele tijd TJIELP TSJILPquote:Op maandag 20 april 2020 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Alsof die dikke kan dansen.Ze heeft al moeite met die pen.
Sorry, ik had zakenquote:Op maandag 20 april 2020 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik hoorde @:monkyyy niet terugpiepen. Ze werd gemist.
Irmagodinquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
Persco net op tijd afgelopen.
Present.
Ik zal me de volgende keer afmeldenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |