Beter Python dan, je bent toch geen buitenlanderquote:
powerpointquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter Python dan, je bent toch geen buitenlander
Ik ken het wel maar nooit gebruiktquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje dat ik dat helemaal niet ken.
Ik twijfelde of je serieus wasquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje dat ik dat helemaal niet ken.
Ruby ken ik wel (van naam) terwijl dat ook niks te maken heeft met mijn werkquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom?
Het heeft echt niets met met mijn werk verder te maken.
Ik ken Ruby alleen maar van Ruby on Rails waar ik ooit een blog dingetje mee heb gemaakt. Maar dat was in de tijd dat er geen hoster RoR hosting aanbood, dus niets meer mee gedaan. Zonde wel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ruby ken ik wel (van naam) terwijl dat ook niks te maken heeft met mijn werk
Racist
Heb je je koffiel al op?quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
Oh ja. Ik had al het gevoel alsof ik iets vergeten was
Tijd voor koffie!
Jammer dat @Danny niet je kwaliteiten gebruikt, dan hadden we eindelijk een fatsoenlijke website en PUSHBERICHTENquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ken Ruby alleen maar van Ruby on Rails waar ik ooit een blog dingetje mee heb gemaakt. Maar dat was in de tijd dat er geen hoster RoR hosting aanbood, dus niets meer mee gedaan. Zonde wel.
Hahaha, ik ga echt niets voor FOK! doen. Ben je gek ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat @:danny niet je kwaliteiten gebruikt, dan hadden we eindelijk een fatsoenlijke website en PUSHBERICHTEN
Geld vangen en dan net als Tedgod Thailand flanerenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga echt niets voor FOK! doen. Ben je gek ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |