Wie weet. Best kans opquote:Op donderdag 9 april 2020 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
@:fles neem je dan yogho yogho en broodjes met gebakken ei mee?
en waar is die trotse kluit dril nou dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
uistraling heeft lekker geplonst jongens
[ afbeelding ]
Zie nochtans jouw uiertjes bengelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
uistraling heeft lekker geplonst jongens
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie nochtans jouw uiertjes bengelen.
Waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu al zin om straks te slapen heb deze week 3x max 2,5-3 uur gepakt![]()
Kutserie
de fuck...quote:Op donderdag 9 april 2020 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu al zin om straks te slapen heb deze week 3x max 2,5-3 uur gepakt![]()
Kutserie
Omdat ik toch thuis werkquote:Op donderdag 9 april 2020 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf aan?
Hoop het voor je. Slaap is wel belangrijkquote:Op donderdag 9 april 2020 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat ik toch thuis werk(uiteraard deze week ineens belangrijk!! moet nu!! einzzz!!11! dingen zou je net zien
)
Slaap op ander moment wel weer bij
ga je niet dood vanquote:
Zeker op lange termijn niet goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ga je niet dood van(nou ja.......)
Ik heb echt jaaaaaaaren heel weinig geslapen, ben wel wat gewend.
Ik zou dan ook niet adviseren om het voor de langere termijn te doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker op lange termijn niet goed.
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet adviseren om het voor de langere termijn te doen.
Ik maak me niet zo snel zorgen dat ik slaap tekort kom
Echt heel.slecht dit. Ben je verder goed gezond?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ga je niet dood van(nou ja.......)
Ik heb echt jaaaaaaaren heel weinig geslapen, ben wel wat gewend.
Ja dan hoeven wij ook niet meer te bestaan. Alle volgers van de bitterbal sekte graag nu zelfmoord plegen, dat is beter voor iedereenquote:
Ok nou doei dan maar.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan hoeven wij ook niet meer te bestaan. Alle volgers van de bitterbal sekte graag nu zelfmoord plegen, dat is beter voor iedereen
MUWHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 9 april 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan hoeven wij ook niet meer te bestaan. Alle volgers van de bitterbal sekte graag nu zelfmoord plegen, dat is beter voor iedereen
Kreeg net de link ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Fles
20:08
Dartsiconen Raymond van Barneveld en Phil Taylor staan vanavond vanaf 20.00 uur tegenover elkaar voor een virtuele wedstrijd vanuit hun eigen woonkamer, respectievelijk in Den Haag en het Engelse Stoke-on-Trent. De voormalig wereldkampioenen gebruiken een elektronisch bord en pijlen met een plastic punt. De opbrengsten van het duel gaan naar goede doelen. ‘Barney’ zet zich in voor de Voedselbank, ‘The Power’ voor de gezondheidszorg in Engeland. Het duel is hier live te volgen met dank aan Target Darts en Paddy Power.
Link
https://www.ad.nl/dossier(...)he-passion~a7f4c2ed/
Paddy power, klinkt echt als iets voor dikke mensenquote:
Is het ook .quote:Op donderdag 9 april 2020 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paddy power, klinkt echt als iets voor dikke mensen
ff bellen met Travelmaat #2quote:Op donderdag 9 april 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Fles
20:08
Dartsiconen Raymond van Barneveld en Phil Taylor staan vanavond vanaf 20.00 uur tegenover elkaar voor een virtuele wedstrijd vanuit hun eigen woonkamer, respectievelijk in Den Haag en het Engelse Stoke-on-Trent. De voormalig wereldkampioenen gebruiken een elektronisch bord en pijlen met een plastic punt. De opbrengsten van het duel gaan naar goede doelen. ‘Barney’ zet zich in voor de Voedselbank, ‘The Power’ voor de gezondheidszorg in Engeland. Het duel is hier live te volgen met dank aan Target Darts en Paddy Power.
Link
https://www.ad.nl/dossier(...)he-passion~a7f4c2ed/
Dat ze nog durven samen te komen in deze tijd.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff bellen met Travelmaat #2
Kijk over een uurtje wel
Ze komen toch niet samen??quote:Op donderdag 9 april 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ze nog durven samen te komen in deze tijd.
Staat in het bericht van Mevr. Aladdin. Ieders in hun eigen woonkamer. Barney in Den Haag en Phil in Stoke on Trent..quote:
quote:Boris Johnson is van de intensive care
De Britse premier Boris Johnson is van de intensive care. Hij verkeert naar eigen zeggen in een "extreem goede stemming".
Ah duidelijkquote:Op donderdag 9 april 2020 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat in het bericht van Mevr. Aladdin. Ieders in hun eigen woonkamer. Barney in Den Haag en Phil in Stoke on Trent..
Toch lijkt me lopen wat prettiger voor je knieën.quote:
zekerquote:Op donderdag 9 april 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch lijkt me lopen wat prettiger voor je knieën.
Ik wil Kaatsheuvel en Hilvarenbeek wel eens verwisselen....quote:
Eindhoven heeft een verstandige burgemeesterquote:Op donderdag 9 april 2020 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil Kaatsheuvel en Hilvarenbeek wel eens verwisselen....
LIggen natuurlijk ook niet heel ver van elkaar af..
Ik weet niet veel over hem, maar volgens mij doet hij het gewoon goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eindhoven heeft een verstandige burgemeester
Hij laat geen voetbal meer toequote:Op donderdag 9 april 2020 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet veel over hem, maar volgens mij doet hij het gewoon goed.
Ja,dat had ik al opgevangen. Heeft hij gewoon gelijk in. Gaat iedereen op Stratumseind kijken. Dan schiet je je doel voorbij....quote:Op donderdag 9 april 2020 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij laat geen voetbal meer toe
Preciesquote:Op donderdag 9 april 2020 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,dat had ik al opgevangen. Heeft hij gewoon gelijk in. Gaat iedereen op Stratumseind kijken. Dan schiet je je doel voorbij....
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek een nummer.
I dream, in wishful thinking, in my peaceful world
'90s
Iemand?
ja de commercial riders zijn er ook natuurlijk.quote:
iedreen strontzat?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Collega's bellen om 21:30 is niet oké.
Het is wel vrij slechtig eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heul niet dat dat van Comanova was joh. Die hadden toch een andere hit?
Sla ze!quote:Op donderdag 9 april 2020 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Collega's bellen om 21:30 is niet oké.
andere hit gevondenquote:
Nee. Vriend en ik stonden op het punt weg te gaan en toen werd hij gebeld door iemand die stress heeft en hem nodig heeft. Komt allemaal door de baas die 1000 mensen beloofd heeft dat er morgen iets live staat en voor ze ge'demo't gaat worden. 'Iets' being een project wat een jaar geleden door een stagiair is gemaakt en daarna niet meer aangeraakt isquote:
Ik koop eerste rang met popcorn pleasequote:Op donderdag 9 april 2020 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Vriend en ik stonden op het punt weg te gaan en toen werd hij gebeld door iemand die stress heeft en hem nodig heeft. Komt allemaal door de baas die 1000 mensen beloofd heeft dat er morgen iets live staat en voor ze ge'demo't gaat worden. 'Iets' being een project wat een jaar geleden door een stagiair is gemaakt en daarna niet meer aangeraakt is.
Echt hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik koop eerste rang met popcorn please
Jeetje....quote:Op donderdag 9 april 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
andere hit gevonden![]()
weet niet of dit nou noodzakelijkerwijs beter is
Still hartelijk dankquote:
2 keer klikken bam jonguh!quote:Op donderdag 9 april 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Still hartelijk dankfor putting me on the "right" track
Deze is bekend, die andere had ik iig nog nooit gehoordquote:
Er is al een plottwist.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I know you for drama. Dis gonna be gud![]()
I like thatquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'90 kid, ik ken alle slechte happy hardcore, house en trance
corona is daar niet de beperkende factorquote:Op donderdag 9 april 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
libie wel streng. ze mogen van 0700 tot 1500 naar buiten, alles dicht behalve supermarkt en apotheek
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
corona is daar niet de beperkende factor
generaal Ali Akbarquote:Op donderdag 9 april 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
met generaal strijdbaard, ben ff zijn naam kwijt
ja en de rest is zand. En daar testen ze dus wel maximaal? Nee natuurliujk niet. Heel Afrika is één grote blinde vlek in dit geval.Geen idee wat ze daar nog te wachten staat, maar leuk zal het niet zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nie overal. das voornamelijk i tripoli
ken jij mensen in Libie?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
die vriend heeft daar een winkel waar hij keukens en dergelijke verkoopt. voor ramadan is altijd zijn drukste periode, loopt die nu allemaal mis
daarom blijven ze binnen toch. geen gezondsheidszorg. nu 24 geregistreerde gevallenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en de rest is zand. En daar testen ze dus wel maximaal? Nee natuurliujk niet. Heel Afrika is één grote blinde vlek in dit geval.Geen idee wat ze daar nog te wachten staat, maar leuk zal het niet zijn.
Wow, Libie staat toch wel in de top 5 van Landen waar je niet wezen wilquote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. uit thailand. eerst 3 vrienden, nu nog 2
ja nou ja libie wil je idd niet wezen neequote:Op donderdag 9 april 2020 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, Libie staat toch wel in de top 5 van Landen waar je niet wezen wil
Alhoewel, het kan geheid erger
Er was niet één oplevering van dergelijke grootte beloofd, het waren er twee. De tweede voor een enorm grote, belangrijke klant.quote:
ja echt ziek. ze gaan als vermaak in het weekend ver de woenstijn in naar het strand en daar is geen licht omdat het echt in de middle of nowhere is. en kan hij dit soort foto's maken. Hij neemt die camera's ook mee naar thailand en bij de grensovergangen in libie wordt die altijd apart genomen omdat ze denken dat het een journalist is vanwege de shit die hij allemaal meeneemtquote:
Prachtigquote:
precies om die reden neem ik mn dSLR bijna nooit meequote:Op donderdag 9 april 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt ziek. ze gaan als vermaak in het weekend ver de woenstijn in naar het strand en daar is geen licht omdat het echt in de middle of nowhere is. en kan hij dit soort foto's maken. Hij neemt die camera's ook mee naar thailand en bij de grensovergangen in libie wordt die altijd apart genomen omdat ze denken dat het een journalist is vanwege de shit die hij allemaal meeneemt
Moet die elke keer al zijn vakantie fotos laten zien om te bewijzen dat hij puur hobbyfotograaf is :p
wat is dat?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies om die reden neem ik mn dSLR bijna nooit mee
digital Single Lens Refractor. Dikkemannenkameraquote:
mijn camera is ooit in beslag genomen, hebben 'm bij vertrek wel teruggekregen..quote:Op donderdag 9 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben het nog niet afgenomen,dacht wel paar geheugenkaartjes en vaak duurt het uren voordat hij verder mag. En ook al is die libisch staatsburger het is altijd drama
verschrikkelijk die dingen zijn ook tering duurquote:Op donderdag 9 april 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn camera is ooit in beslag genomen, hebben 'm bij vertrek wel teruggekregen..
En in Mexico en Peru was ik 'm ook bijna kwijt. Dat waren de laatste keren dat ik 'm meenam.
die van mij valt wel mee.. Nikon d5100.. 'instap model'quote:Op donderdag 9 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk die dingen zijn ook tering duur
komende jaar zal grenzen overgaan sowieso wel een 'dingetje' blijvenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij valt wel mee.. Nikon d5100.. 'instap model'
maar het gezeik is gewoon kut. als ik een grens over wil. liefst zo snel mogelijk
ja no shit. Dat geneuzel elke keer en de kans dat je het kwijt bentquote:Op donderdag 9 april 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij valt wel mee.. Nikon d5100.. 'instap model'
maar het gezeik is gewoon kut. als ik een grens over wil. liefst zo snel mogelijk
grote dildo licht vochtig in een pedaalemmerzak bovenin je tas douwen schijnt te helpenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komende jaar zal grenzen overgaan sowieso wel een 'dingetje' blijven
Dat ligt maar net aan welke objectieven je meezeult.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grote dildo licht vochtig in een pedaalemmerzak bovenin je tas douwen schijnt te helpen
i know, maar die vergelijking is het makkelijkst te maken voor mensen die er niet in thuis zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan welke objectieven je meezeult.
Boksquote:Ik ben fervent 'ik neem geen enkele digitale camera meer mee op vakantie en probeer de vetste foto's gewoon met mijn telefoon te maken' hobbybob fotograaf geworden.
Ja bij mij ook... oh een uitzondering overigens... heb wel een onderwatercamera, dus feitelijk zit ik hierboven gewoon te liegen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
i know, maar die vergelijking is het makkelijkst te maken voor mensen die er niet in thuis zijn
[..]
Boksalles op mn IG is telefeun
gij vuige leugenaarquote:Op donderdag 9 april 2020 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja bij mij ook... oh een uitzondering overigens... heb wel een onderwatercamera, dus feitelijk zit ik hierboven gewoon te liegen.
ik heb ook een gopro die ook niet meer meegaat.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja bij mij ook... oh een uitzondering overigens... heb wel een onderwatercamera, dus feitelijk zit ik hierboven gewoon te liegen.
uuuuhhhhhhh tja.......quote:Op donderdag 9 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zelf ontslag genome toch
Al moet je dat nergens invullen
Wat weegt een gopro nouquote:Op donderdag 9 april 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb ook een gopro die ook niet meer meegaat.
Door die scheiss niet mee te slepen kan ik met 22kg en 1 koffer reizen ipv twee koffers
dat heb ik nog nooit hoeven doen bij de ww.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
uuuuhhhhhhh tja.......
Nou heb er niet zo veel ervaring mee maar moet je normaliter niet iets van ontslagbrief oid overleggen?
Ik denkkkkk dat er meer mensen in de horeca geen baan meer hebben....quote:Op donderdag 9 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit hoeven doen bij de ww.
ze vragen wel om de gegevens van je laatste werkgever en denk bij twijfel dat ze bellen maar het is nogal makkelijk fraude te plegen bij het uwv
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denkkkkk dat er meer mensen in de horeca geen baan meer hebben....
maar WW is toch alleen voor ontslag dacht ik tochquote:Op donderdag 9 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit hoeven doen bij de ww.
ze vragen wel om de gegevens van je laatste werkgever en denk bij twijfel dat ze bellen maar het is nogal makkelijk fraude te plegen bij het uwv
ja klopt.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar WW is toch alleen voor ontslag dacht ik toch
Anders > bijstand
de gopro zelf niks, maar alles er om heen..quote:Op donderdag 9 april 2020 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat weegt een gopro noudie kan je uit nood nog in plekken waar de zon niet schijnt steken
dat is wel een belangrijk criterium jaquote:Op donderdag 9 april 2020 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zo lang degene naast mij dat maar vind
sleep die zut dan allemaal ook niet meequote:Op donderdag 9 april 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de gopro zelf niks, maar alles er om heen..
meerdere briefjes jaquote:Op donderdag 9 april 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
sleep die zut dan allemaal ook niet mee![]()
Jij hebt dan vast ook wel eens het beroemde briefje in je koffer gehad
dit klinkt een beetje foutquote:Op donderdag 9 april 2020 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben druk bezig met jmijn teamleider al hoop ik dat ze dat zelf niet in de gaten heeft
dat de volgende stap zou zijn dat ik verliefdquote:
Relatie op de werkvloer is altijd een goed idee.....quote:Op donderdag 9 april 2020 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben druk bezig met jmijn teamleider al hoop ik dat ze dat zelf niet in de gaten heeft
Hardlyworse than GEEN slecher ideequote:Op donderdag 9 april 2020 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Relatie op de werkvloer is altijd een goed idee.....
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit geen oplossing voor jullie @:CRV
spannendquote:Op donderdag 9 april 2020 22:46 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Wij hebben vandaag voor het eerst in 6 dagen weer post gehad
Het beste kun je het ook dan aanleggen met directie of management....quote:Op donderdag 9 april 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hardlyworse than GEEN slecher idee
Idd was pakket kaas wat al anderhalve week onderweg wasquote:
mijn vrouwelijke teamlead zou zo ongeveer wel de laatste zijn waar ik iets in zou kunnen zienquote:Op donderdag 9 april 2020 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het beste kun je het ook dan aanleggen met directie of management....
vuurwerk gegarandeerd en hebben je collega's ook wat te lullen
En daarna hebben ze het er nooooooooit meer over hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het beste kun je het ook dan aanleggen met directie of management....
vuurwerk gegarandeerd en hebben je collega's ook wat te lullen
In iemand iets zien of in iemand iets stoppen zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouwelijke teamlead zou zo ongeveer wel de laatste zijn waar ik iets in zou kunnen zien
Als ik een directielid zou moeten kiezen zou ik voor de vrouw gaan... ik val niet eens op vrouwenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouwelijke teamlead zou zo ongeveer wel de laatste zijn waar ik iets in zou kunnen zien
zelfs dat niet, daarvoor zou ik er toch op z'n minst een beetje op moeten vallenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
In iemand iets zien of in iemand iets stoppen zijn 2 verschillende dingen
nu extra gerijpt?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:47 schreef crv het volgende:
[..]
Idd was pakket kaas wat al anderhalve week onderweg was
Got to love bedrijfsroddelsquote:Op donderdag 9 april 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna hebben ze het er nooooooooit meer over hoor
Zoiets jaquote:
ik werk in een bedrijf waar 3/4 man is ongeveer, maar wat een roddeltantes allemaalquote:
Ik denk dat ik wel het meest geliefde roddelonderwerp ben van mijn bedrijf en dat is geen klein bedrijf maar ik heb het leren koesteren en cultiverenquote:
Ja is niet zo heel gek als je bij elke nieuwe secretaresse gelijk je broek op je enkels hebt liggen he.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel het meest geliefde roddelonderwerp ben van mijn bedrijf en dat is geen klein bedrijf maar ik heb het leren koesteren en cultiveren
Jij hebt de halve afdeling uit elkaar getrokken in de bezemkast?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel het meest geliefde roddelonderwerp ben van mijn bedrijf en dat is geen klein bedrijf maar ik heb het leren koesteren en cultiveren
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is niet zo heel gek als je bij elke nieuwe secretaresse gelijk je broek op je enkels hebt liggen he.
Ik denk ook nog steeds dat jij geen koffie drinkt maar thee. Met een koekje. en dat dan soppen in de thee.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werk in een bedrijf waar 3/4 man is ongeveer, maar wat een roddeltantes allemaal
inclusief ondergetekende
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is niet zo heel gek als je bij elke nieuwe secretaresse gelijk je broek op je enkels hebt liggen he.
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt de halve afdeling uit elkaar getrokken in de bezemkast?
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat jij geen koffie drinkt maar thee. Met een koekje. en dat dan soppen in de thee.
Inclusief 6 klontjes suiker en als die een keer in een gekke bui is gaat er ook nog een kuipje melk doorheen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat jij geen koffie drinkt maar thee. Met een koekje. en dat dan soppen in de thee.
Gewoon stoppen met je best doen en je eigenheid ownenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
je kunt nog zo veel je best doen
Het is waarschijnlijk noit genoeg :
Ik heb een heel blij auraquote:Op donderdag 9 april 2020 22:58 schreef Koen66 het volgende:
de sfeer is hier de laatste dagen weer relaxter
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met je best doen en je eigenheid ownen
Nou ja er is wel eens wat gebeurt maar in zo'n bedrijf is het al snel een klein dorpje waar iedereen elkaar kent en de verhalen epischer zijn dan het gebeurdequote:
Dus je hebt niet Patries van accounting in het printerhok uit elkaar getrokken waarna ze zwanger werd van een drieling maar gewoon alleen een keertje vrolijk hoi tegen d'r gezegd?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja er is wel eens wat gebeurt maar in zo'n bedrijf is het al snel een klein dorpje waar iedereen elkaar kent en de verhalen epischer zijn dan het gebeurde
Ik ookquote:Op donderdag 9 april 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
ik heb ook de meest vreemde verhalen over mezelf gehoord, meestal alcoholgerelateerd
Een Patries zou ik nog wel een keer willen, omdat het kanquote:Op donderdag 9 april 2020 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je hebt niet Patries van accounting in het printerhok uit elkaar getrokken waarna ze zwanger werd van een drieling maar gewoon alleen een keertje vrolijk hoi tegen d'r gezegd?
Bij ons gaan die verhalen net zoquote:Op donderdag 9 april 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja er is wel eens wat gebeurt maar in zo'n bedrijf is het al snel een klein dorpje waar iedereen elkaar kent en de verhalen epischer zijn dan het gebeurde
ja hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag ik nog even vervelen over de corona shit?
Alleen als je de poep zelf weer opruimt... we houden het hier graag wat hygiënisch....quote:Op donderdag 9 april 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag ik nog even vervelen over de corona shit?
Hoe vaak heb je het hele alphabet al gehad?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Patries zou ik nog wel een keer willen, omdat het kan
Dit is de meest vooraanstaande virusonderzoeker van NL. Maar ze heeft geen idee waarom virussen zomers nauwelijks voorkomen. Is nooit onderzocht. Das toch raarquote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-snel-uit~a1af5408/quote:Gaat zomerweer ons helpen?
,,Dat zou goed kunnen, gebaseerd op wat ik weet van verkoudheidscoronavirussen. Die zien we niet of nauwelijks in de zomer. Typisch is dat ze opkomen in december, flink huishouden in januari en februari, afzwakken in maart en verdwijnen in april, mei.”
En dat komt niet omdat mensen in de winter binnen dicht op elkaar zitten?
,,Dat betwijfel ik. In de zomer heb je elke week wel een festival waar een paar duizend man hutjemutje op elkaar staat te dansen. Toch zie je dan geen massale infecties door verkoudheidscoronavirussen. Die zien we echt alleen in de winter. Of dat nou komt omdat we lager in onze weerstand zitten door weinig vitamine D en minder verse groentes, of dat een virus beter kan overleven op oppervlaktes wanneer het koud is… niemand weet het. Dat is jammer, want als je weet waarom een virus zwak is in de zomer heb je iets om aan te pakken.”
Mondkapjes geven een vals gevoel van veiligheid
Maar dat is toch wetenschap, dat je zoiets uitzoekt?
,,In verkoudheden is nooit veel geīnvesteerd omdat er niemand aan doodgaat. Wellicht verandert dat in de nabije toekomst, met deze pandemie als aanleiding. Nu is het niet aan de orde, want we zitten nu in een race tegen de klok met de zoektocht naar een antiviraal middel. Nog nooit in mijn carričre heb ik zo concreet het idee gehad dat ik levens zou kunnen redden, er is geen tijd om te denken wat ik eens leuk zal gaan onderzoeken
Bij iedere mooie vrouw die er komt werken voel ik de ogen in mijn rug branden "jaaaah, let op daar gaat hij weer hoor, nu gaan we het meemaken jongens, de meester gaat weer toeslaan, ik weet het zeker"quote:Op donderdag 9 april 2020 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons gaan die verhalen net zoOp de een of andere manier komt het ook altijd weer terug
![]()
Hoort ook soort van bij de bedrijfsinauguratie... op de hoogte zijn van alle werkvloer liaisons.
Blijf opvallend vaak steken bij de N.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het hele alphabet al gehad?
ja dat weet ik niet :pquote:Op donderdag 9 april 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is de meest vooraanstaande virusonderzoeker van NL. Maar ze heeft geen idee waarom virussen zomers nauwelijks voorkomen. Is nooit onderzocht. Das toch raar
[..]
Van Neuken en Nooit weerzien?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf opvallend vaak steken bij de N.
Nee van natte droom.quote:
Het is ook niet niks die zware last die je moet dragen als adonis, God's gift to women, meester versierder en tantra master.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij iedere mooie vrouw die er komt werken voel ik de ogen in mijn rug branden "jaaaah, let op daar gaat hij weer hoor, nu gaan we het meemaken jongens, de meester gaat weer toeslaan, ik weet het zeker"
_!!
Een griepje werd voor 2020 voornamelijk gezien als een zegen voor de werkende mens, kon je eindelijk eens twee dagen thuis in bed blijven snotteren en klagen (voornamelijk de mannen)quote:Op donderdag 9 april 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is de meest vooraanstaande virusonderzoeker van NL. Maar ze heeft geen idee waarom virussen zomers nauwelijks voorkomen. Is nooit onderzocht. Das toch raar
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-snel-uit~a1af5408/
Nu moet ik denken aan die engerd uit King Tigerquote:Op donderdag 9 april 2020 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is ook niet niks die zware last die je moet dragen als adonis, God's gift to women, meester versierder en tantra master.
#schouderklopje
Of hij heeft stiekem een oogje op Norbert van finance.quote:
Nu ben je gewoon 3 weken nergens meer welkom. Heil verkoudheid 2.0.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een griepje werd voor 2020 voornamelijk gezien als een zegen voor de werkende mens, kon je eindelijk eens twee dagen thuis in bed blijven snotteren en klagen (voornamelijk de mannen)
sexy welquote:Op donderdag 9 april 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die engerd uit King Tiger
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is ook niet niks die zware last die je moet dragen als adonis, God's gift to women, meester versierder en tantra master.
#schouderklopje
Of Nol van de kantinequote:Op donderdag 9 april 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij heeft stiekem een oogje op Norbert van finance.
blijkt wederom toch ook nu wel weer het zwakkere geslachtquote:Op donderdag 9 april 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een griepje werd voor 2020 voornamelijk gezien als een zegen voor de werkende mens, kon je eindelijk eens twee dagen thuis in bed blijven snotteren en klagen (voornamelijk de mannen)
Of op Nathalie die niet zo recht meer zie.quote:
wel meerdere Nathalies gekend, maar geen een waarvan ik zeg 'nou daar wil ik wel eens een beschuitje mee eten''quote:Op donderdag 9 april 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of op Nathalie die niet zo recht meer zie.
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met der viezig doekje waar ze én de plee mee doet en het buffet afneemt
Vroeger gingen we gewoon in bed met thee en beschuit Suske en Wiskes lezen bij griep, klaar.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon 3 weken nergens meer welkom. Heil verkoudheid 2.0.
Ik zie dit voor mequote:Op donderdag 9 april 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die rolt over de vloer in zijn nieuwe appartement
Zoekt de muis, die is tķch meeverhuisd!quote:Op donderdag 9 april 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die rolt over de vloer in zijn nieuwe appartement
Raak je daar opgewonden van?quote:
Nellie Frijda?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken ook een tante Nel en die klonk als een zeehond en liep als John Wayne
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog in mijn oude appartement. Morgenochtend ga ik naar Dordrecht
Mooi dat je er bent voor je avond shift.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo was er vanmorgen. Of was het gisteravond
Zal ik doenquote:Op donderdag 9 april 2020 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]Doe Dordt de groeten, ben er al een paar weken niet meer geweest
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi dat je er bent voor je avond shift.
ik haak af
Ik zou ook niet weten wat mij daar zou moeten brengenquote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij ben ik echt nooit in Dordrecht geweest.
Lief stadje. Iets teveel tokkietuig.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi dat je er bent voor je avond shift.
ik haak af
Ok ook niet. Moet je ook niet willen. Denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |