Wie weet. Best kans opquote:Op donderdag 9 april 2020 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
@:fles neem je dan yogho yogho en broodjes met gebakken ei mee?
en waar is die trotse kluit dril nou dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
uistraling heeft lekker geplonst jongens
[ afbeelding ]
Zie nochtans jouw uiertjes bengelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
uistraling heeft lekker geplonst jongens
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie nochtans jouw uiertjes bengelen.
Waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu al zin om straks te slapen heb deze week 3x max 2,5-3 uur gepakt![]()
Kutserie
de fuck...quote:Op donderdag 9 april 2020 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu al zin om straks te slapen heb deze week 3x max 2,5-3 uur gepakt![]()
Kutserie
Omdat ik toch thuis werkquote:Op donderdag 9 april 2020 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf aan?
Hoop het voor je. Slaap is wel belangrijkquote:Op donderdag 9 april 2020 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat ik toch thuis werk(uiteraard deze week ineens belangrijk!! moet nu!! einzzz!!11! dingen zou je net zien
)
Slaap op ander moment wel weer bij
ga je niet dood vanquote:
Zeker op lange termijn niet goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ga je niet dood van(nou ja.......)
Ik heb echt jaaaaaaaren heel weinig geslapen, ben wel wat gewend.
Ik zou dan ook niet adviseren om het voor de langere termijn te doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker op lange termijn niet goed.
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet adviseren om het voor de langere termijn te doen.
Ik maak me niet zo snel zorgen dat ik slaap tekort kom
Echt heel.slecht dit. Ben je verder goed gezond?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ga je niet dood van(nou ja.......)
Ik heb echt jaaaaaaaren heel weinig geslapen, ben wel wat gewend.
Ja dan hoeven wij ook niet meer te bestaan. Alle volgers van de bitterbal sekte graag nu zelfmoord plegen, dat is beter voor iedereenquote:
Ok nou doei dan maar.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan hoeven wij ook niet meer te bestaan. Alle volgers van de bitterbal sekte graag nu zelfmoord plegen, dat is beter voor iedereen
MUWHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 9 april 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan hoeven wij ook niet meer te bestaan. Alle volgers van de bitterbal sekte graag nu zelfmoord plegen, dat is beter voor iedereen
Kreeg net de link ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Fles
20:08
Dartsiconen Raymond van Barneveld en Phil Taylor staan vanavond vanaf 20.00 uur tegenover elkaar voor een virtuele wedstrijd vanuit hun eigen woonkamer, respectievelijk in Den Haag en het Engelse Stoke-on-Trent. De voormalig wereldkampioenen gebruiken een elektronisch bord en pijlen met een plastic punt. De opbrengsten van het duel gaan naar goede doelen. ‘Barney’ zet zich in voor de Voedselbank, ‘The Power’ voor de gezondheidszorg in Engeland. Het duel is hier live te volgen met dank aan Target Darts en Paddy Power.
Link
https://www.ad.nl/dossier(...)he-passion~a7f4c2ed/
Paddy power, klinkt echt als iets voor dikke mensenquote:
Is het ook .quote:Op donderdag 9 april 2020 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paddy power, klinkt echt als iets voor dikke mensen
ff bellen met Travelmaat #2quote:Op donderdag 9 april 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Fles
20:08
Dartsiconen Raymond van Barneveld en Phil Taylor staan vanavond vanaf 20.00 uur tegenover elkaar voor een virtuele wedstrijd vanuit hun eigen woonkamer, respectievelijk in Den Haag en het Engelse Stoke-on-Trent. De voormalig wereldkampioenen gebruiken een elektronisch bord en pijlen met een plastic punt. De opbrengsten van het duel gaan naar goede doelen. ‘Barney’ zet zich in voor de Voedselbank, ‘The Power’ voor de gezondheidszorg in Engeland. Het duel is hier live te volgen met dank aan Target Darts en Paddy Power.
Link
https://www.ad.nl/dossier(...)he-passion~a7f4c2ed/
Dat ze nog durven samen te komen in deze tijd.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff bellen met Travelmaat #2
Kijk over een uurtje wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |